Skip to main content
Beantwoord

aparatuur teruggestuurd

• November 28, 2025
  • 3 reacties
  • 27 Bekeken

Kevin_H

Goede dag,

ik heb zo’n 1,5 week geleden mijn oude router terug gestuurd naar Odido, omdat ik nu een T75 router heb, echter lijkt odido nog niets binnen te hebben? En ontvang ik nog steeds dreig emails over een boete van 75 euro, ik zit hier niet op te wachten. Zouden jullie even willen checken of alles wel goed ontvangen is?

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hoi ​@Kevin_H, daar klinkt iets helemaal niet goed te gaan, geen zorgen dit gaan we samen oplossen!

Om dit te kunnen controleren heb ik een paar gegevens van je nodig. Kan je jouw profiel aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Zou je ook voor mij de Track&Trace code willen toevoegen bij: Info voor moderator? Als je mij dan hier een seintje geeft dan ga ik er meteen voor je achteraan! 

3 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • Antwoord
  • December 1, 2025

Hoi ​@Kevin_H, daar klinkt iets helemaal niet goed te gaan, geen zorgen dit gaan we samen oplossen!

Om dit te kunnen controleren heb ik een paar gegevens van je nodig. Kan je jouw profiel aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Zou je ook voor mij de Track&Trace code willen toevoegen bij: Info voor moderator? Als je mij dan hier een seintje geeft dan ga ik er meteen voor je achteraan! 

Kevin_H
  • Auteur
  • is een Master Poster
  • December 1, 2025

Dag Tommie,

Zojuist gedaan.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • December 2, 2025

Superbedankt ​@Kevin_H, hierdoor heb ik meteen kunnen kijken en zie ik inderdaad dat het bij DHL vastloopt. Geen zorgen, jij kan hier niks aan doen, alleen DHL. Ik heb het modem handmatig voor je afgemeld, hierdoor zal er dus ook geen boete worden uitgestuurd!