Skip to main content

Zaterdag 29 november 2025 telefonisch opgezegd, maar nog geen e-mail bevestiging ontvangen, wat nu?

• November 30, 2025
  • 3 reacties
  • 43 Bekeken

Zaterdag 29 november 2025 telefonisch opgezegd, maar nog geen e-mail bevestiging ontvangen, wat nu?

Als in in mijn ODIDO app kijk bij internet met TV kom ik naar zoeken alleen een 404 storingspagina tegen, hoe zit dat?

December 1, 2025

Hoi ​@casper-online, welkom op onze community!

Normaliter ontvang je na de opzegging inderdaad direct een e-mail met de opzegdatum en bevestiging. Ik wil dit daarom graag voor je onderzoeken, hiervoor heb ik wel wat gegevens van je nodig. Kan je jouw profiel aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Als je mij in dit topic dan weer een berichtje stuurt dan ga ik dit verder voor je onderzoeken. Alvast bedankt! 

3 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • December 1, 2025

Hoi ​@casper-online, welkom op onze community!

Normaliter ontvang je na de opzegging inderdaad direct een e-mail met de opzegdatum en bevestiging. Ik wil dit daarom graag voor je onderzoeken, hiervoor heb ik wel wat gegevens van je nodig. Kan je jouw profiel aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Als je mij in dit topic dan weer een berichtje stuurt dan ga ik dit verder voor je onderzoeken. Alvast bedankt! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • December 2, 2025

Beste Tommie,

Ik heb gisteren telefonisch contact gehad met ODIDO, er blijkt een e-mail verzonden te zijn, echter staat mijn mailbox op ontploffen, dus mogelijk zwerft die er ergens tussen of is niet aangekomen.

Telefonisch is mij medegedeeld dat 29 december 2025 om 0:00 uur mijn abonnement stop wordt gezet.

Ik ben een jaarlijkse overstapper, zat al buiten mijn contract, door een akkefietje met 2 van 11 van mijn prepaid telefoonnummers bij ODIDO, voormalig T-Mobile, wat mij veel verschillende niet meewerkende antwoorden heeft opgeleverd, was het voor mij het laatste duwtje dat ik mijn abonnement beëindigd heb. Er is welgesteld één van de vele medewerkers die haar best heeft gedaan om tot een goede oplossing te komen, echter bleek die binnen ODIDO ook tegen een muur aangelopen te zijn, helaas is de mentaliteit is behoorlijk veranderd van T-Mobile naar ODIDO, al was de start met Ben de beste van de toen nog 5 netwerken.

Ik weet wat er afgesproken is, dat men het niet kan nakomen en de schult bij het systeem en uiteindelijk bij mij legt, terwijl ik nog als oplossing met een tegenvoorstel ben gekomen, is daar niets mee gedaan. Wat er gebeurt is kan niet, maar het systeem blijkt het toch voor elkaar gekregen te hebben, de schade is enorm.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • December 3, 2025

Hey ​@casper-online, voordat ik hierop iets kan zeggen wil ik dat graag zelf voor je bekijken zodat ook ik wat meer duidelijkheid hierover krijg. Als je hebt opgezegd hoort dit namelijk gewoon goed te gaan. Daarom wil ik je nogmaals vragen om je profiel aan te vullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel.

Als je mij dan hier laat weten dat het aangevuld is dan ga ik dit volledig voor je onderzoeken zodat jij ook wat meer duidelijkheid krijgt! Dit moet opgelost worden.