Skip to main content
  • 2,659 Topics
  • 18,242 Reacties
2657 Topics
Internet thuis abonament opzeggen en nieuwe abonament
Goede dag, Ik heb een ongebruikelijke situatie met betrekking tot mijn abonnement. Ik had een abonnement dat begon op 02 december 2023, het eindigde op 02 december 2024. Tijdens dit abonnement - november/december, bestelde ik een nieuw abonnement - halloween deal. Pas in januari kon ik een afspraak maken met Guidion. In januari ontving ik 2 facturen. Eén voor het vorige abonnement voor de hele maand januari en één voor een halve maand - ook januari - voor het nieuwe abonnement. Ik heb geprobeerd te bellen, maar helaas was de wachttijd te lang. Ik stuurde een e-mail maar kreeg geen antwoord. Via facebook kreeg ik antwoord op mijn vraag.Maar alles was niet per se opgelost zoals ik had gepland. Omdat het me niet gelukt is om vooraf een afspraak te maken met Guidion, heb ik begrepen dat mijn oude contract met een maand is verlengd. Mijn nieuwe contract is vandaag echter opgezegd en de betaling voor een halve maand is teruggestort op mijn rekening. Waarom vind ik dit geen goede oplossing?- Het is al een maand bekend dat het contract zou veranderen,- Nu moet ik contact met Odido weer opnemen om het oude contract te beëindigen,- Opnieuw moet ik een hoger bedrag betalen (€50 ipv €25),- Ik heb een vervangende mobiele router aangeboden gekregen voor de tijd dat ik geen internet zal hebben - waarom geen internet weer? Waarom was het zo moeilijk om mijn oude contract stop te zetten op de dag dat het nieuwe binnenkwam? Het nieuwe contract dat ik bestelde was veel voordeliger dan het contract dat ik nu opnieuw moet bestellen - hier werd mij verteld dat het verschil in bedrag zou worden terugbetaald, maar alleen al het feit van het bovenstaande irriteert me een beetje.

Laatst verdiende badges

• TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen