Alles over wifi en Wifi Plus.
Recent actief
De F1 TV functioneert niet meer op thuis Odido thuisnetwerk (Wifi/ethernet) Ik kan op Wifi niet meer inloggen. Melding: “oeps er is iets misgegaan “Inloggen via 4G/5G wel mogelijk Wachtwoord wijzigen procedure: Als ik het wachtwoord wijzigen op wifi wordt de Wachtwoord reset mail niet ontvangen in de mail, ook niet in spam/reclame subfolder. Doe ik deze procedure met 4G, ontvang ik de reset mail wel. Ik gebruik geen VPN. Inloggen op de account site van F1TV met 4G/5G geen probleem, ww reset mail wordt wel ontvangen na inloggen via 4G, overschakelen naar Wifi blijft de F1TV App wel door functioneren op IPhone. Apparaten die niet gekoppeld kunnen worden of functioneren via 4/5G zoals de Apple TV app of de Laptop is F1 TV app niet meer onbruikbaar. F1TV app verwijderen en weer geïnstalleerd levert geen oplossing. Modem hard reset biedt geen oplossing (Zyxel T-56). Soft reset biedt ook geen oplossing Apple IPHONE software: iOS 17.6Apple TV software: 17.6 (21M71)F1TV app via windo
Ik heb een probleem met mijn WiFi punt. Het heeft jarenlang prima gefunctioneerd (na wat eerste installatie issues) en er is spontaan een probleem ontstaan. Dat laatste is erg raar. Is er een software update van mijn modem of het punt geweest ofzo?Het punt is aangesloten op een T50 modem. Het punt zelf is een WAP6807. Er is een bedrade verbinding tussen het modem en het punt (via een switch). Het probleem is dat de andere apparaten die op de switch zitten geen internet verbinding meer hebben wanneer het punt wordt aangesloten. Terwijl het wifi punt zelf nog lijkt te werken. Als ik het punt uitzet verbinden alle apparaten daarna wel weer prima met internet.Ik vermoed dat het punt niet meer als AP staat ingesteld.Helaas lukt het niet meer goed om in de webinterface te komen. Wanneer ik het punt aansluit direct op een laptop lukt het soms om in de inlogpagina te komen. Maar op een willekeurig moment wordt de verbinding verbroken en kan ik dus niks instellen of controleren.
Beste,Ik wil graag mijn wifi versterker tp-link AC750 verbinden met mijn Odido modem Zyxel T56.Ik dacht dat plug en play was maar dat schijnt niet zo te zijn.Graag hulp hoe ik dat moet doen.Alvast bedankt.Ad
Hi, I would like to cancel my internet subscription
ik wil nu wel eens weten of de problemen van het instabiele internet en het niet goed werken van de wifi punten niet gewoon aan de T-56 zou kunnen liggen.Ik lees hier en op internet zeer veel problemen en dan lijkt het telkens om de T-56 modem te gaan.Wifi Verbinding die wegvalt. Mesh netwerk wat geen mesh netwerk is. Smart apparaten die niet samen kunnen werken met de T-56.Ik zou dus wel eens willen weten of Odido nu een beetje in de gaten heeft of de veel voorkomende problemen door het modem komen. Door de klant, of door de glasvezel aansluiting.Of is het zo dat maar een beperkt aantal glasklanten met een T-56 hier last van heeft.Zijn deze klanten dan zelf erg actief met het zoeken naar oplossingen.Ik kan me voorstellen dat veel klanten het niet eens doorhebben.
Afgelopen weekend mijn Internet geïnstalleerd van Odido. Dit gaf wat problemen waardoor ik heb besloten om toch maar even te bellen. Odido stuurde maandag een monteur langs. Kreeg een berichtje dat deze tussen 4 en 8 zou komen en hierna een SMS met een preciezer tijdsbestek. Toen de monteur tijdens dat tijdbestek er nog niet was begon ik al te twijfelen maar werd ik gebeld door de monteur, ‘of hij ook overmorgen kon komen?’ Want de afspraak was gepland nadat hij de dag had gesloten. Ik gaf aan dat ook ik had geschoven in mijn planning om hem te ontvangen dus 7 uur stond hij voor mijn deur. Hij gaf aan dat de installatie niet het probleem was maar de ministekker in de meterkast van KPN. Hier zou iemand anders voor moeten komen en hij zou hier een ticket voor aanmaken. Dinsdag ochtend gebeld met Odido en die gaf aan dat er nog geen ticket was en die is dus met spoed aangemaakt. Na de gehele dinsdag daar niks meer over vernomen te hebben even gebeld met KPN, die wisten nog van niks en von
Sinds een paar weken kan ik niet meer op mijn vpn connectie voor mijn werk.Via wifi krijg ik de melding: verbonden, no internet.Bekabeld krijg ik de melding: metered network. Ik heb meerdere resets geprobeerd, maar blijf dezelfde melding krijgen.Wifi werkt voor alle andere apparaten wel, alleen wat traag en af en toe duurt het even.Odido geeft aan dat er alleen een snelheidsprobleem is met kpn, waar aan gewerkt wordt.Hiervoor jarenlang geen probleem en als ik ergens anders inlog heb ik ook geen problemen, zowel via wifi als bekabeld. Sinds begin mei heb ik glasvezel.
Goedenavond,ik heb vandaag twee wifipunten geleverd gekregen van het type WAP6807. Ik heb deze volgens de bijgeleverde beschrijving proberen te installeren. Helaas staat in de beschrijving niet hoe ik moet verbinden met de T56. Alle lampjes branden op de juiste wijze, alleen heb ik nog steeds geen goede verbinding in huis. Een wifipunt krijg ik uitgelezen, inhoud klopt maar toch versterkt hij niet mijn wifisignaal.Hoe nu verder?Groet, Koen
Hoihoi! Sorry ik heb geen zin om te bellen op het moment want zit al de hele dag in meetings. En zag verschillende topics hier over dat mensen om compensatie vroegen. Naar mijn mening heb ik al 1.5 maand last van, maar mijn eerste melding was 2 Augustus dat mijn internet niet goed werkte, inmiddels zijn er 2 monteurs langsgeweest maar vandaag lijkt het eindelijk opgelost te zijn! (de meneer die ik vorige week aan de lijn had zei dat ik voor compensatie moest vragen als het eindelijk opgelost was :P) Graag compensatie 😊 (wel erg heel blij dat het vandaag weer werkt hoor!)
De wifi met de nwe modem Zyxel lukt prima op mn Android. Helaas lukt het nog steeds niet om de wifi op mn iPad 2 te verbinden .ik had toen geen problemen met voorheen Tele2. Ik heb de klantenservice gebeld . Helaas nog geen verbinding. Ik las bij een vd vorige berichten dat het bij Odido ligt. Hopend dat het opgelost kan worden .Mvg Monique
Sinds ik gisteravond thuis kwam van vakantie doet mijn Zyxel T-56 Router het niet. Het power lampje knippert, het 2.5G WAN lampje brandt, maar de rest van de lampjes (internet, LAN, 2.4G, 5G, Phone) staan allemaal uit. Bij de beschikbare wifinetwerken staat mijn internet er wel (soort van) bij, maar onder "'wifinaam'.v,". Maar van dat netwerk heb ik geen internet (verbonden zonder internet staat er onder). Ik heb alle mogelijke dingen al geprobeerd, van glasvezelkastje stekker en Router stekker er even uit halen tot een harde reset van de Router. Niets helpt. Ik hoop van harte dat ik hier meer succes heb.
Hallo iedereen,Onlangs ben ik overgestapt naar een Odido met WiFi 6, en over het algemeen is mijn verbinding zowel snel als stabiel. Ik ben echter tegen een vreemd probleem aangelopen met de Teams-app. Wanneer ik een Teams-gesprek voer via de app, dalen mijn upload- en downloadsnelheden op dit apparaat dramatisch (zie het laagste testresultaat). Zie ook de andere twee logs voor mijn normale verbruik van ± 400MB. Ik heb een paar dingen geprobeerd om het op te lossen: ik heb mijn VPN uitgeschakeld, de Teams-app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, stuurprogramma's bijgewerkt, en Odido (die heeft mijn 5 Ghz opgezet, en me vanaf WIFI 6 gehaald), maar niets lijkt tot nu toe te werken. Heeft iemand anders dit probleem ervaren of weet iemand hoe je het kunt oplossen voor de Teams-app i.c.m. Odido?
Ik heb een glasvezel aansluiting maar mijn wifi blijft op 200 mb steken. Ik heb nu 2 wifi versterkers geplaatst die ik via odido heb gekregen maar geen verbetering in snelheid. Modem terug gezet mbv een monteur en het originele 2.4 ghz netwerk ingesteld. Geen verbetering. Mesh netwerk geprobeert met 2.4 e 5 ghz. Weinig tor geen verbetering. Aansluiting mbv monteur schoon gemaakt en wpa 3 naar 2 gezet. Geen verbetering. Wie heeft de gouden tip om mijn wifi naar 600 a 700 mb te liften zoals je mag verwachten met een 1 gb aansluiting?
Hoi, Zoals in de titel beschreven heb ik geen toegang tot internet en knippert het LOS lampje roodt en het PON lampje niet. Ook staat het internet lampje op de router uit.Zie foto:Hoe zou ik dit probleem op kunnen lossen?Mvg,Ties
Verschillende apps openen thuis niet meer, maar als ik 100m van huis ben doen deze apps het wel.
Sinds eind van de ochtend is bij ons ineens heel zacht geluid op alle kanalen en apps die wij gebruiken.ik heb hier op het forum wat rondgekeken en de verschillende oplossingen/settings geprobeerd en aangepast die aangegeven worden, maar nog geen verbetering.ik gebruik overigens geen spraakbesturing groet, Jeroen
Hallo ik heb problemen bij het spelen van mijn ps5. Als ik FC24 speel dan hapert de spel steeds wat zorgt voor grote frustraties. Telefoon en TV de wifi zijn goed. Heb dit probleem alleen bij mijn ps5. Downloadsnelheid is 36mbps wat ik meet via de ps5. Zouden jullie mij willen helpen. Dankuwe!
Ik heb sindskort een nieuwe modem zyxel t56. Op alle telefoons en de tv in de woonkamer heb ik wifi. Modem bevind zich ook in de woonkamer. Enige probleem is dat ik de wifi niet verbonden krijg met de samsung tv boven in mijn kamer. Heb via hotspot mijn telefoon netwerk gebruikt om wifi op de tv aan te krijgen en dat lukte wel. Alleen wifi van mijn modem wilt die niet pakken. Weet hier iemand raad mee?
Vraagje,sinds gisteren doet m'n internet raar,pagina's laden wel maar zetten niet door de up en download is nihil..Ik heb al reset gedaan uit aan enzv maar niets werkt..Ook heb ik al gebeld echter ben nog steeds wachtende op een reactie van ..Graag wat meer info over wat er gaande is?Mvg
Hi,I 'm leaving Netherlands this month and need to cancel my internet subscription. I cannot do that on the webpage, there is only blank but no any existing subscription showing up. My contract started in 2022.Could you help me cancel it? I know there is one month notice, but please help me do it asap, thank you! I would also like to know how to submit the devices.
Hoi, ik speel graag een paar rondes valorant in de avond, maar de laatste tijd krijg ik enorme Ping spikes. normaal gezien altijd 10-12ms maar dan wordt ie opeens wild(gebeurd elke ronde eigenlijk wel), alsof hij de verbinding verliest. Enig idee hoe ik dat kan oplossen? (Glasvezel 400/400) mvg. JMRSRM
Ik heb sinds vorigj aar aug glasvezelWat heb ik spijt dat ik daar in getrapt ben .Nu alweer vanaf 10 juli 24 bezig. Inmiddels monteur geweest maar wist het nietZou z.s.m een andere komen maar tot op heden niks meer gehoord of gezienWel 2,dagen geleden een,mail gekregen dat ze me niet vergeten waren Nou daar heb ik wat aan,,,niet dusVandaag de heledag wifi storing. En al,die tyd om de 10 min stil staand tv beeld. Terwijl ik het mediakastje via de utp kabel heb aangesloten Internet was ook super traag. Duurde veel telang dat er een site opende op mijn computer. Deze is via de wifi. Nog nooit zo veel gezeik gehad Ben er echt helemaal klaar mee. Was ik maar niet op glasvezel gegaan en,gewoon de telefoon aansluiting adsl gehouden maar helaas je kan niet meer terug. Ook belachelijk van odido. Want nu is het een,jaar van frustratie. En,zit er aan te denken deze maand maar eens geen factuur te betalen. Want er komt erg weinig uit odido vandaan
Hallo,Sinds 5 juli hebben wij internet en tv van Odido,Sinds die tijd meerdere keren (8 keer) gebeld en het enige wat er gebeurt is dat er wordt gezegd, we gaan resetten of we zetten het door naar de technische dienst, ondertussen hebben wij thuis erg slechte wifi en kan onze tv niet op de wifi en nog andere apparaten in de kamer vallen weg, het signaal is hier zeer slecht terwijl er een meter of 3 tussen modem en kamer zit met alleen een deur er tussen. In de woonkamer een speedtest gedaan, dit was download 46.6 mb/s en upload was 31.6 mb/s Ik wordt er beetje moedeloos van en heb het gevoel dat ik niet geholpen word. Graag wil ik snel een oplossing wat dit is erg vervelend. Referentienummer van het laatste contact is 72415135
Goedendag,Sinds ongeveer twee maanden heb ik glasvezel via Odido (draadloos van Zyxel).Nu heb ik sinds kort mijn Amiko 9 green plus apparaat verlengd en heb ik het volgende probleem:Het apparaat maakt geen (directe) verbinding met mijn Odido router/modem. Opvallend is echter als ik dezelfde verbinding laat lopen via mijn mobiel met hotspot dan werkt het wel.Ik schakel dan mobiele data uit en laat alleen de wifi (Odido verbinding) via die hotspot lopen. Verder werken alle andere Apps waarbij internet nodig is altijd goed zoals Netflix, HBO etc.Het lijkt of het apparaat en de modem niet met elkaar kunnen koppelen op een of andere manier.Mocht iemand de oplossing weten dan hoor ik dat graag.Met vriendelijke groet,Joël
Het admin wachtwoord van m’n T-56 werkt niet. Als iemand van Odido dit reset naar het originele wachtwoord wat achter op het papiertje staat, wordt dan ook de gehele router reset naar originele instellingen? Of puur alleen het wachtwoord?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.