Skip to main content

Goedemiddag,

Sinds een week hapert de wifi en de tv. Ik heb al meerdere keren de router gereset maar dit is maar tijdelijk. Iemand hier een oplossing voor?

Hoi @Kyle24, goed dat je hiervoor aan de bel trekt! In de metingen zie ik dat je modem wel opnieuw opgestart is, maar je glasvezelkastje al een hele lange tijd niet opnieuw is opgestart. Zou je dit willen doen en het gedurende drie dagen willen testen? Je vindt de instructeis op deze pagina: Reboot modem | Odido community. Ik hoor graag of dit geholpen heeft! Groetjes, Ishana


Dank voor je reactie Ishana, heb dit gedaan. Ik hou het de komende dagen in de gaten!


Hoi @Kyle24, goed dat je hiervoor aan de bel trekt! In de metingen zie ik dat je modem wel opnieuw opgestart is, maar je glasvezelkastje al een hele lange tijd niet opnieuw is opgestart. Zou je dit willen doen en het gedurende drie dagen willen testen? Je vindt de instructeis op deze pagina: Reboot modem | Odido community. Ik hoor graag of dit geholpen heeft! Groetjes, Ishana

Hallo,

 

Het ging een paar dagen goed, maar het sinds deze week weer drama, waarbij veel de wifi maar ook de tv uitvalt. Router en modem moet ik elke keer opnieuw opstarten.


Hallo @Kyle24 

Ervaar je problemen met de WiFi en bekabeld internet?

Wat heb je verder allemaal bekabeld aangesloten op de router? Wellicht is er een boosdoener?

Je kan ook kijken of de internetkabel tussen mediaconverter en router vervangen helpt.


Hallo @Kyle24 

Ervaar je problemen met de WiFi en bekabeld internet?

Wat heb je verder allemaal bekabeld aangesloten op de router? Wellicht is er een boosdoener?

Je kan ook kijken of de internetkabel tussen mediaconverter en router vervangen helpt.

Bekabeld geen idee eerlijk gezegd, ik heb alleen de ps5 bekabeld en die is vrij stabiel. En ik speel ook vrij weinig. Ik zal de kabel wisselen tussen de huawei kast en de router.


Reageer