Volgens Odido is er nooit geen storing, gek genoeg ervaren wij anders, dan moet je de stekkers van de router en de media converter er 30 sec uit houden en alles weer omgaan zetten, dan werkt het weer een paar dagen en begin je weer opnieuw, mobiel vind ik de verbinding ook niet geweldig, Vodafone en kpn waren veel beter.
ge Michel
Hi @Erwin556, welkom op onze Community!
Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer online komt. Daarom ben ik meteen in actie gekomen voor je en heb een lijnmeting gedaan. Er is inderdaad geen contact tussen het ONT en de wijkcentrale. Ik heb meteen een monteur voor je aangestuurd. Je ontvangt spoedig een bericht van Guidion om een afspraak in te plannen. Kan je mij na de tijd een terugkoppeling geven over de situatie? Alvast bedankt.
De monteur van guidion gaat daar echt niks aan doen, doen zijn voor binnen, die doen niks van de wijkcentrale naar de mediaconverter, je zit 2 weken zonder internet en dan komen de goede monteurs en die fixen het in 5 min, had ook gewoon in een paar dagen gekund dus, i.p.v. eerst de verkeerde monteur te sturen omdat dat protocol is.
gr Michel
Ow ja, vanmorgen was ik op m’n werk en appte m’n vrouw weer dat er geen internet was thuis, als je Odido belt op chat, is er geen storing zeggen ze, wel vreemd dat ik continue van vrouw en kinderen te horen krijg dat het internet weg is.
gr Michel