Regelmatig krijg ik de nmelding dat mijn Sony tv niet verbonden is met het internet. De tv is bekabeld en ik krijg als ik het signaal controleer op mijn Ipad is deze erg goed. Wat kan ik nog doen? Heb de repeater al gereset, maar dit helpt niet. Iemand een suggestie?
Hallo
Is de repeater van Odido en maakt deze bekabeld of via de WiFi verbinding met de router?
Hoi Waqqas,
Bedankt voor je reactie. De repeater is van Odido , een Zyxel. De tv is bekabeld. De ene keer doet hij het wel, maar de andere keer niet. Vreemd genoeg kan ik wel alle functies kan gebruiken in de app van Odido.
En is de repeater draadloos of bekabeld verbonden met de router?
Als bijvoorbeeld de repeater draadloos is en de verbinding tussen router en versterker is al niet goed dan zal de bekabelde verbinding tussen repeater en tv ook niet beter zijn.
Wat je dan kan overwegen is de repeater ook bekabeld aansluiten op de router of de tv met de WiFi van de router verbinden en kijken of dat beter gaat.
De repeater is bekabeld. Vanaf de router loopt een kabel naar een eerste repeater en die is doorgekabeld naar een tweede en weer door naar de TV. In alle ruimten, dus ook in de huiskamer waar repeater en TV staat krijg ik bij de speedtest op mijn Iphone en Ipad een sterk signaal. Het vreemde is dat als ik het systeem van de TV inga deze ook aangeeft dat deze verbonden is. Blijft raadselachtig. Waarom de ene keer wel internet en de andere keer niet. Kan het aan mijn Sony tv liggen? Deze klacht nooit gehad bij Ziggo.
Misschien eens een andere internetkabel proberen tussen repeater en tv?
Kijk ook eens of internet ook wegvalt als je hem meg de WiFi verbindt.
Ga het weekend weg, maar ik zal het zeker proberen als ik terug ben
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.