Skip to main content

Hoi,

 

Ik ga het modem van Odido gebruiken ipv eigen apparatuur en wil graag de 50 omruilen.

 

Alvast bedankt!

54 moet dat zijn natuurlijk ipv 53


Nou, dit is de eerste keer dat ik iemand liever het Odido modem zie gebruiken boven zijn eigen apparatuur.

Begrijp dat je al wel een T50 hebt, maar je wilt daarvan de upgrade. Had begrepen dat de levering van de T56 op dit moment vertraging oplevert, dus waarschijnlijk krijg je dan een T54.

Weet niet of @Tommie van Odido als moderator hier iets voor je kan doen, of een andere moderator.

Toch uit nieuwsgierigheid, wat is de reden waarom je je eigen apparatuur niet meer wilt gebruiken?


Hoi

Omdat mijn deco aan het sputteren is(al een tijd) en de satellieten lastig te verbinden zijn.

Ik ga nu voor het standaard modem en dan maar bedraad. 


Hi @RENEBer, welkom op onze Community!

Zoals @Pieter_B al aangeeft hebben we een tekort aan voorraad voor de T-56. We kunnen wachten tot deze weer op voorraad is, anders kan ik je nu een T-54 opsturen. Kan je mij laten weten wat je liever hebt? 


Hoi,de 54 is prima.


Top @RENEBer, ik heb je een T-54 opgestuurd! Deze zal spoedig arriveren. Zodra het modem onderweg is kun je de zending volgen in Mijn Odido. Alvast veel plezier met de T-54.


Thx!


Reageer