Alles voor jou als nieuwe klant onder één dak. Van de aanvraag en de Overstapservice tot aan de installatie en de monteur!
Recent actief
Hallo,Wij hebben glasvezel besteld, overstap vanaf Ziggo (kabel). Afspraak met Guidion is nog niet bevestigd, er was niet meteen een vrije datum bekend. Ik hoop dat dat snel gebeurt. Issue: er ligt wél een oranje glasvezel kabel in onze kelder/meterkast, maar er is geen FTU kastje aanwezig. Deze situatie was al zo bij aankoop van onze woning 10 jaar geleden. Ik denk dat de vorige bewoners het niet hebben laten aansluiten, maar dat weet ik niet zeker. Tot op heden was dat geen probleem omdat we dus internet via de kabel (Ziggo) hadden. Vraag: kan Gideon een FTU meenemen en ter plekke aansluiten? En kunnen jullie dat dan ook vooraf doorgeven zodat Guidion niet op de montagedag wordt verrast?Dank alvast voor de hulp en jullie reacties.
Beste mensen, mijn pakket is al ruim een week onderweg naar het pakketpunt, maar er komt geen verandering in de status. Vandaag heb ik twee keer gebeld met de klantenservice en er was mij beloofd dat ik teruggebeld zou worden met een oplossing, maar ik heb niets meer gehoord. De installatiedatum is al ingegaan.
Ik zou het zeer op prijs stellen als er iets gedaan wordt met de extra kosten die ik heb moeten maken doordat de levering van T-mobile thuis ernstig vertraagd is. In plaats van 6 weken, is het nu al 4 maanden!! Iemand die daar ervaring mee heeft??
Op 31-3-2023 bestelling geplaatst voor internet & TV vervolgens gebeurt er niets.Na diverse keren met t- mobile gebeld te hebben werd er op 15-05-2023 eindelijk de opdracht gegeven aan de netwerk beheerder om de glasvezel in huis te monteren, dit is ook gebeurt volgens afspraak met KPN netwerk begin juni.Daarna gebeurd er weer niets. Weer gebeld met T-Mobile uiteindelijk is het dan zover op 24-06-2023 komt de monteur van Guidion alles aansluiten.Helaas de geleverde media converter defect.(niet op voorraad)Monteur zou over 2 a 3 dagen terug komen jammer dus komt niet hoor verder ook niets.Gebeld met Guidion die hebben geen opdracht van T-Mobile dus weer bellen met T-Mobile.Eindelijk bericht van Guidion komen op 14-08-2023 om 9:20 uur.Op 14-08-2023 krijg ik weer sms met de melding dat de monteur onverwacht is uitgevallen.Na 30 minuten in de wacht gestaan bij Guidion heb ik de verbinding maar verbroken.Kortom dit is een gebed zonder einde ik ga de bestelling maar annuleren, want schij
In onze nieuwe woning hebben wij alleen dsl aansluiting.hoe het precies zat weet ik niet maar er was iets met de coax kabel. Er blijkt een kabel onder de vloer getrokken te zijn naar woonkamer voor internet.er komen 2 blauwe kabels uit de meterkast en een monteur zou moeten kijken welke we uiteindelijk moeten gebruiken. Inmiddels zijn we ruim 6 weken verder en de monteur zou as dinsdag komen maar wij gaan onverwachts op vakantie. Nu willen we het toch zelf proberen.de isra kabel heeft geen blauw en rood draad. Welke moeten we dan gebruiken? En welk kastje? En hoe verder aan te sluiten?
Ik heb sinds 7 juli een nieuwe abonnement gemaakt voor Thuis, monteur was langs geweest en de apparatuur geïnstalleerd en aangesloten. Ik had geen verbinding en volgens de monteur was een instelling probleempje bij T-Mobile. Inmiddels tig keren met de klantenservice aan de telefoon geweest, van de muur naar de kast gestuurd.. KPN Netwerk zou dit moeten oplossen maar nog geen oplossing. Communicatie met de klantenservice is maar eenzijdig, iedere keer zou ik terug gebeld worden.. ik heb geen telefoontje van ze gehad. Anyway, de situatie is gewoon #*-% een maand zonder internet is gewoon niet grappig. Ik heb nog een abonnement op een andere adres, hier geen probleem. Misschien is dit het probleem?
In februari een glasvezel abonnement aangegegaan, omdat T-Mobile helder op hun website stelt dat zij dat kunnen leveren, nu een half jaar later en na herhaald bellen door mij… helemaal niets gehoord van T-Mobile, ze nemen niet eens de moeite om je op te bellen met status info !!!
Hoi!Zou graag zelf morgen t mobile installeren. De monteur kan pas over een week en heb internet nodig. Huidige aansluiting Ziggo is heel anders dan wat t mobile nodig heeft.. Zie onder Ziggo.Ik heb geen kastje, wel een kabel met rode en blauwe draden. Kan ik deze denk je gebruiken om zelf een van de toegezonden kastjes aan te sluiten? Ik dacht aan degene op de foto. Kan iemand mij vertellen of ik het dan goed doe of wat ik anders het beste kan doen? dank!
Hello,I am writing this after having spoken to your customer care atleast 3 times in the past 2 months to arrange for installation of my T-mobile home internet connection.I took the mobile as well as home connection. The mobile order was completed on time.The order date was 07-May-2023The T-mobile Thuis connection required switching from Ziggo. I was told the switching request has been completed. Meanwhile, this contract is still running as T-mobile home is not yet active.I also received the package containing the T-mobile modem. However, the installation has not happened despite several requests.I received an email in June stating somebody will visit for the installation but nobody came nor any call came. I was told by customer care to check if I received calls from unknown number - I clarified to them and writing again here for your knowledge that I received no call from any of your technicians for installation at any time since last 3 months.The customer care seems helpless. They ar
Hoi,Ik ben nieuw hier en heb al e.e.a. gelezen over isra punten en aansluitmogelijkheden maar het volgende heb ik nog niet gevonden. Is het mogelijk om de router (modem is al ingebouwd neem ik aan) aan te sluiten op een telefoon stekker?Dis de rj stekker in de router en de andere rj stekker in een ouderwetse 4 punts telefoon stekker.Ben benieuwd naar jullie ervaring of kennis hierover. Grt
Sinds 26 juli hebben wij helaas geen internet meer. Het LOS lampje op de Huawei box brandde rood, dus heb hierop contact opgenomen met de klantenservice.Een GUIDION monteur is hiervoor vorige week woensdag langs gekomen en constateerde dat de pigtail van de FTU plots was afgebroken, dus een ticket aangemaakt voor de Back Office om een glasvezelmonteur langs te laten komen. Heb nog steeds niets vernomen van de afspraak voor een glasvezelmonteur en zitten al ruim 2 weken zonder internet.Wij zijn momenteel volledig op mijn mobiele hotspot aangewezen voor al het internet, maar hiervoor is de databundel helaas ook al ruim op… Ik vroeg me af wat de gemiddelde wachttijd hiervoor is en of ik op korte termijn weer kan genieten van mijn internet.
De klantenservice is zo slecht.Ze blijven mij wegdrukken en als ik vraag om een adres voor terug te sturen wordt er gezegd wij mogen niet te veel email versturen.Gelukkig heb ik screenshots gemaakt over alles binnen mijn abonnement en heb een account bij de geschillencommissie aangemaakt. Ze hadden vrijdag al een mail gestuurd dat ik binnen 8 dagen mijn apparatuur terug moet sturen.Gelukkig heb ik de doos op zolder gezet waar het weer in terug kan.Klopt het dat ik dezelfde code kan gebruiken.Ik neem maar foto's want het is een mafia bende daar.
Hi!Ik heb een email gekregen betreft: Onrechtmatig gebruik van jouw internetaansluitingKunnen jullie mij aangeven wat dit precies veroorzaakt? Jullie e-mail is erg generiek en verteld me precies niets. Dank!Alex
Vrijdagmiddag is er een monteur langs geweest voor het installeren van mijn nieuwe internet+tv pakket van T-mobile, maar kreeg het niet aan de praat. Hij is naar de wijkcentrale geweest en na ong. 20 min teruggekomen. Zijn terugkoppeling was dat hij een externe monteur moest aansturen en dat deze op dezelfde dag binnen 3-4 uur bij mij zou zijn. Dit is niet gebeurt waardoor ik zonder internet+tv+bellen zit. Dezelfde dag heb ik gebeld met de T-mobile klantenservice. Mij werd vertelt dat de monteur dit niet mag zeggen, omdat hij geen zicht heeft op de planning van de monteurs. Slecht dus!! Ik belde vandaag (zaterdag) mijn oude provider, KPN, op. Ik kreeg te horen dat die verbinding nog gewoon intact blijft totdat T-mobile actief is. Ik blij en ging aan de slag om de oude apparatuur weer te installeren. Nu blijkt dat de oude verbinding het ook niet meer doet. Na een test blijkt dat er een verbindingsprobleem is tussen de wijkcentrale en mijn modem! Hoe kan dat als alles de dag ervoor het n
Unfortunately i subscribed to the Internet at home, but unfortunately for more than a week, and I am waiting for the activation of the services, but to no avail. And the way to communicate with customer service is useless. Unfortunately, their information is incorrect.
Goededag, ik heb mijn installatiepakket niet ontvangen (mijn eigen fout) aangezien nog in het buitenland zat op moment dat het pakket werd vestuurd. het pakket is terug bij tmobile, ik vroeg me af hoe lang het gaat duren voordat ik een nieuwe pakket ontvang.( Zit zonder intetnet )Jammer dat het niet kan geregeld worden via deT-mobile App, ik heb vandaag gebeld en het wordt geregeld Mn DankMvgr Ayech *Mod edit: klantnummer verwijderd.
ik wilde vandaag de aanvraag voor een overstap van KPN naar Tmobile glasvezel doorzetten, tot ik dacht ik ga eens zoeken naar ervaringen op het internet.Nu ben ik hierdoor huiverig geworden, ik kom heel veel slechte ervaringen tegen, Kwaliteit, bereikbaarheid Klantenservice, afspraken guidion, ……..Positieve ervaringen bijna niet, ik ben benieuwd hoe hier de ervaringen van Tmobile zijn?Is goedkoop inderdaad duurkoop?ik heb nu internet van KPN en dit werkt altijd, en klantenservice is altijd bereikbaar. Ron Ron
Recentelijk heb ik de ASUS GS5400 gekocht vanwege de zeer goede WIFI 6 bereik. Zelfs als ik in de woonkamer ben heb ik goed internet, ondanks dat de router op de zolder/ 2e verdieping staat (oud herenpand) Bij de installatie achter de Zyxel T50 router las ik dat de ASUS een VPN ready router was. Dat bracht me op het idee om de Zyxel T50 modem/router te vervangen met de ASUS router om daarop Nordvpn te installeren. Ik heb in het verleden wat PC's samengesteld en wat netwerkjes opgezet, maar ben verder niet echt technisch. Dus veel topics gelezen op deze community forum.Optimistisch gestemd verving ik de Zyxel T50 met de Asus GS5400. En verbond de rode kabel van de mediaconverter op de WAN ingang van de Asus Router. En omdat ik de ASUS app op mijn telefoon gebruikte zat ik ff vast in de loophole van de mobiele app, die geen dns verbinding had. Doh! Ik was ff vergeten dat ik een laptop met kabel aan de ASUS router moest aansluiten om in de ASUS router login te komen (of anders 192.168.1.1
Hi,Could you advise when can the installation happen ? I called customer service last week and they created the reference number 64786581 for setting up the work order but nothing moved out. Previously with Ziggo, its just a plug and play to get the Internet running. I just checked the low monthly cost and immediately subscribed to T-mobile but its not working as expected with the installation process. Its nearly 2 months am using the mobile data. I think it would be beneficial if i had the T-mobile sim to use free internet vouchers unfortunately i dont have it.Please let me know if you can help?
Er komt glasvezel. Dit is in straat gelegd. Wij zijn de eerste in straat die een abonnement afsluit op 8 juni 2023. Er is duidelijk iets misgegaan want de schouwafspraak bij de buren is al geweest en ODF is langs geweest om de glasvezel naar de huis te schieten. Ondanks meerdere keren contact met TMobile heb ik nog geen schouwafspraak of idee of/wanneer ODF ook bij ons de kabel binnen zullen schieten (ik wil een schouwafspraak want de kabel kan beter niet naar de meterkast). Ik heb ODF gebeld toen ze hier in straat bezig waren en ons aansluiting stond niet op hun lijst.Ik wordt verteld wachten op de glasvezel (dit is er al). Er was iets mis bij wijzigen van mijn emailadres Nee de bestelling was bevestigd. Er zal contact opgenomen worden met ODF maar ,,,, ik hoor toch niks over wanneer dit wordt opgelost.Dit is duidelijk ons bestelling was niet verwerkt. Ons abonnement is niet eens begonnen en ik ben nog aan het overwegen of ik wel of niet TV en mobielen zullen oversluiten. Geen goed
Beste,Ik voel me genoodzaakt mijn recente ervaring met de klantenservice van T-mobile te delen. Drie weken geleden ben ik overgestapt naar deze provider in de hoop van een betere internetverbinding te kunnen genieten. Echter, sindsdien heb ik geen enkele vorm van internetconnectie kunnen ontvangen. Bij de eerste monteur die langskwam, kon het glasvezel kastje niet aangesloten worden vanwege de nabijheid van de muur. Hierdoor moest er een nieuwe afspraak gemaakt worden, wat al voor vertraging zorgde. De tweede monteur had geen moeite met het aansluiten, zonder ook maar iets te wijzigen aan het glasvezel kastje, maar helaas bleek er nog geen verbinding te kunnen worden gemaakt met T-mobile, en een derde monteur werd opnieuw ingeschakeld maar ook hij kon het niet voor elkaar krijgen om verbinding te maken. Na 2 weken, hebben meerdere monteurs geprobeerd het probleem op te lossen, maar zonder succes. Het storings team zou worden ingeschakeld en er werd mij beloofd dat er binnen 5 dagen c
Ik ga binnenkort verhuizen naar een nieuwbouwwoning waar er al een glasvezelkabel de woning in is getrokken. Ik heb met eigen ogen de kabel gezien, die is nog niet op een mediaconverter aangesloten.Bij de buurman hangt die er wel al. Volgens de postcodecheck is er glasvezel “beschikbaar” en ook de T-Mobile chatbot geeft aan dat er glasvezel aanwezig is en stuurt me dan door om mijn bestelling te plaatsen. Maar bij het plaatsen van de bestelling krijg ik te horen dat er nog glasvezel wordt aangelegd in mijn wijk en dat de eerstvolgende mogelijkheid pas in week 41 is. Dit is veel te lang en zou ervoor zorgen dat ik dus 2 maanden zonder internet kom te zitten. Ik ben hiervan afhankelijk voor mijn werk.Mijn vraag: waarom moet alleen mijn woning in het gebouw wachten tot week 41 terwijl mijn buren (zowel boven als naast) wel al glasvezel hebben? Moet er niet gewoon een mediaconverter en een router aangesloten worden? Dat kost toch geen 10 weken??
Zoals bovenstaand plaatje laat zien. Het lampje van de wereldbol brand rood op mijn modem ik heb verscheidene dingen geprobeerd maar mag niet baten. Het heeft ook niet lang gewerkt. Vanmiddag is de installateur geweest om alles werkend te krijgen. Dit ivm overstap van KPN naar T-Mobile.. ik heb het volgende al geprobeerd: modem en mediaconverter van het stroom en kabels eruit enz. modem via inlog op het ip adres een factory reset gegeven. de pinnetjes van de mediaconverter omgezet van 3 en 4 naar 1 en 6. als ik bij de ip adres inlog op de modem krijg ik de melding dat alles werkt behalve mijn ethernet Wan. Hier krijg ik geen ip adres van te zien en vrijwel alles staat op N/A. Op de WiFi kan ik dus wel inloggen op de modem maar niet op het internet zelf. mijn partner heeft vanavond een tijdje (voor 2200 uur) geprobeerd contact te leggen met de klantenservice maar deze schenen in afwezigheid. ik ga morgen na 7 uur zelf ook weer contact proberen te leggen maar houd m’n hart vast. Hebben j
Ik begin even met de tijdlijn: als bestaande jarenlange klant heb ik 4 juni de verhuisservice van T-Mobile Thuis ingeschakeld en is deze bevestigd. 26 juni kregen we de sleutel van ons nieuwe huis, 22 juli zijn we verhuisd en 24 juli kwam Guidion de installatie doen.Het resultaat van de “installatie”, wat niet meer was dan een nieuwe mediaconverter ophangen, had ik zelf ook kunnen doen, ik citeer:“Mediaconf. Lampje speed brand niet(Bekend probleem)Wel licht. Geen data”Mij werd verteld dat dit een bekend probleem is, dat het vanzelf opgelost wordt binnen 24 uur. Dat was niet zo. Er moest een afspraak met KPN komen, maar dan zou het zeker opgelost zijn. KPN heeft de lijn doorgemeten en alles was helemaal prima in orde. Zelfde middag T-Mobile gebeld. Mij werd verteld: we zijn er mee bezig, we bellen terug. T-Mobile belt niet terug.Nadat ik weer gebeld had, krijg ik uiteindelijk één e-mail, of ik even een nieuwe afspraak met Guidion wil maken, zijn we weer drie dagen verder. En maar tobben
Vandaag zou T-Mobile Thuis actief worden, maar blijkbaar is er een monteur vereist. Ik ben een maand met vakantie geweest en in die tijd is er tevergeefs contact gezocht met mij. Nu stopt Ziggo vandaag ermee, en heb ik nog steeds geen T-Mobile internet.Volgens de helpdesk kan er zonder monteur worden geactiveerd, maar dit kan 1 tot 5 werkdagen duren. Kan hier wat spoed achter worden gezet? Lijkt me 1 druk op de knop? Ik gebruik het Zyxel modem en bijbehorende wifi toch niet dus een monteur heeft sowieso weinig zin.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.