Op 06-07 heb ik aangegeven dat we gingen verhuizen. De verhuisdatum stond gepland op 25-08, vervolgens krijg ik pas een week van tevoren een mogelijkheid om een afspraak te maken. Dat kon op zijn vroegst op 31-08, afgelopen donderdag zijn ze inderdaad geweest en hebben de boel geïnstalleerd alleen het het geen wat ik nodig had deed het niet , het internet. Nu zei de monteur van Guidion dat het probleem bij tmobile lag en dat we vanzelf bericht kregen. Dag erna worden we plotseling gebeld door een glasvezel bedrijf dat ze onderweg waren naar ons adres.(hier hadden we helemaal geen afspraak voor gemaakt) maar ik dacht prima dan word het mooi snel opgelost. Niet dus, hij zei ook dat het probleem bij tmobile lag. Vlak daarna kreeg ik weer een smsje van guidion om een afspraak te maken voor de installatie van tmobile thuis, terwijl dat dus al gedaan was. Zojuist de klantenservice gebeld en die konden niks anders dan op zijn vroegst een afspraak te maken op 12 sept!! Er moet één of ander kastje omgewisseld worden. Hierdoor zit ik dan al met al sowieso 18 dagen zonder internet terwijl ik thuis werk!
dit kost me een hoop geld!!