Befestigungsmail van KPN dat T-mobile-thuis mijn internet abonnement wil overnemen.
Befestigungsmail van T-mobile-thuis dat KPN de overname goed gekeurd heeft.
Op 01-08-23 aangesloten op internet van T-mobile-thuis met Ipnummer van ISP T-mobile-thuis door installateur ( Guidion ). Glasvezel/ Fritzbox
Internet werkt voor mij dus 100%
Internet IP van oude provider ISP KPN doet het niet meer.
Facturen krijg ik van KPN.
Wie heeft het zelfde probleem gehad en kunnen oplossen?
Alvast bedankt voor een antwoord die mij helpt het administratieve rompslomp die ik al op mij zie toekomen verkorten kan .
D.W
Bladzijde 1 / 2
Heb je gebruik gemaakt van ' de overstapservice ' ? Dan zegt t-mobile het KPN abonnement voor je op. Anders mag t-mobile de lijn wel overnemen van diegene die ten tijde van jouw aanvraag de lijn naar jouw huis in gebruik heeft, maar zul je zelf de formele opzegging van je KPN abonnement moeten uitvoeren.
Bedankt Eric
Maar zoals in mijn vraag
"Befestigungsmail van KPN dat T-mobile-thuis mijn internet abonnement wil overnemen.
Befestigungsmail van T-mobile-thuis dat KPN de overname goed gekeurd heeft."
Het was een overstap service
D.W.
Hallo @Klanttv
Staat in je KPN account dat het abonnement beëindigd is? Je zou de kosten voor een nieuwe periode nog betaald kunnen hebben maar achteraf krijg je de kosten terug van de dagen dat je geen gebruik hebt kunnen maken van KPN dus vanaf 1 augustus 2023.
Geachte Waggas
Internet, TV en Vast Bellen abonnement loopt nog bij KPN. Daarom facturen KPN. KPN ( per telefoon) weet van nix.
KPN zegt TM is verantwoordelijk voor het opzeggen.
TM zegt u bent nog niet aangemeld.
Ben wel sinds de 01-08-23 met ISP T-mobile-thuis IP adres 113.68.xxx.xxx op het net . Dus die lijn is open . Ik was verplicht de aansluiting via Guidion laten maken . 2 factuur KPN is nu voor september.
Per telefoon is er niet veel te regelen. Heb een "Case" met nummer laten aanmaken.
Ben wel verbaasd dat T-mobile-thuis niet wakker word wanner hun klanten op hun vezel zitten en aan KPN betalen.
" HET BESTE IS KPN PERSOONLIJKE OPZEGGEN EN DAN DE REST VAN MIJN LEVEN GRATIS met T-mobile-thuis OP HET NET ZITTEN "
D.W.
Sorry ip adress is 31.201.xxx.xxx en komt uit de Pool for fixed WBA, ODF and VULA users T-mobile-thuis
Hoi @Klanttv, ik wil dit super graag voor je onderzoeken! Ik kan alleen geen abonnement vinden met jouw e-mailadres. Kun je je klantnummer toevoegen aan je profiel? Dan ga ik direct voor je aan de slag!
Beste Ishana
Ik heb je een privé bericht gestuurd.
Met vriendelijke groet
Hi @Klanttv, dankjewel! Ishana is er niet altijd, en ook ik sluit zo weer af. Zou je jouw klantnummer willen toevoegen aan jouw profiel en ons in dit topic een seintje willen geven? Dan kan iedereen je ten alle tijden helpen omdat je gegevens beschikbaar zijn. Super bedankt!
Geachte Cheyenne
De laatste op update voor mijn bestelling was de 15-7-23 dus ik heb geen Klantnummer.
Intussen was Guidion de 01-08-23 hier en heeft het internet T-mobile-thuis aangesloten.
DUS INTERNET T-mobile-thuis WERKT
TV telefoon en internet van KPN werkt dus niet meer . Krijg wel rekeningen van KPN en niet van T-mobile-thuis.
misschien helpt dat om mij te vinden . Laatste kontakt per tel. Met T-mobile-thuis..
Heb nog geen antwoord van hun
Update over je melding
Kenmerk: 2370/XXXXX
Mod edit: klantnummer verwijderd
refComId:_a5I6N00000DaWAQUA3:refComId
Beste Dietrich,
Vandaag hebben we contact gehad over je vraag. Ik heb de melding doorgezet naar onze technische dienst. Binnen 3 werkdagen ontvang je van ons een reactie. Je referentienummer is: 65364757. We houden je op de hoogte van de voortgang.
FF nog een keer duidelijk maken: ik ben bij T-mobile-thuis aangesloten
Dat is mijn IP-adres.
31.201.XXX.XXX
Mijn IP-locatie:
Netherlands, Flevoland, Almere Stad
Internetprovider: T-Mobile Thuis
Hi @Klanttv, ik heb het gelijk voor je nagekeken en ik zie dat het volgende aan de hand is.
Bij een glasvezelabonnement is het verplicht om de installatie uit te laten voeren door een monteur van Guidion. Als dit niet gebeurt, wordt het abonnement ook niet geactiveerd. Nu zie ik dat je hebt afgezien van de installatie door Guidion. Dit is de reden dat het abonnement bij ons niet geactiveerd is, en er dus ook geen signaal aan KPN is doorgegeven om het abonnement daar af te laten sluiten. Ik zal daarom Guidion opnieuw voor je aansturen, zodat zij de installatie kunnen voltooien en hiermee ervoor kunnen zorgen dat het abonnement bij KPN stopgezet kan worden! Je krijgt vanzelf een e-mail en SMS van Guidion om een afspraak hiervoor in te plannen.
Geachte Nora
Met all respect heb je mijn berichten gelezen .?????????
Is er iemand die mij vertellen kan wat T-mobile-thuis ( Guidion is voor mij T-mobile-thuis) op de 01- 08- bij mij thuis gedaan of niet gedaan heeft . T-mobile-thuis heeft immers een werkende internet verbinding afgeleverd.
Dus ik heb een verbinding via T-mobile-thuis die prima loopt ( vanaf 01-08-23 .)
Zouden er andere reden zijn dat het abonnement in de administratie van T-mobile-thuis niet in order hoor ik dat graag.
TOPIC IS
Aan wie moet ik mijn factuur betalen?
Dus ik wil graag dat T-mobile-thuis ervoor zorgt dat ik wat ik vanaf 01-08-23 aan KPN voor Tv telefoon en internet betaal terug gestort krijg (august,september) en ik wil een fatsoenlijke factuur van T-mobile-thuis hebben vanaf 01-08-23. Dus zou ik graag ook een bevestiging het best schriftelijk van T-mobile-thuis dat ik vanaf 01-08-23 internet via 31.201.xxx.xxx ( dat is het IPadres waar ik nu aan het mailen met ben en ik hoop dat er iemand is die weet welke ISP de eigenaar ervan is ) afgenomen heb .
Nora je bericht staat als beste antwoord
Dat klopt niet het geeft geen antwoord op mijn vraag
Hi @Klanttv, omdat je gebruik maakt van de overstapservice, wordt het abonnement bij ons pas geactiveerd als Guidion de lijn heeft overgezet. Pas als dit gedaan is, wordt het abonnement van KPN stopgezet.
De Guidion monteur heeft aangegeven dat je hebt afgezien van de installatie. Hierdoor is de lijn niet overgezet, waardoor het abonnement van KPN nog niet opgezegd kan worden. Dit is ook de reden dat ik opnieuw een Guidion monteur voor je aangestuurd heb. Zodra de monteur langs is geweest en de lijn goed heeft overgezet, kan de Overstapservice voltooid worden. Vanaf dat moment gaat ons abonnement officieel van start, en wordt het KPN abonnement opgezegd. Vanaf dat moment zul je ook facturen van ons gaan ontvangen en wordt de facturatie van KPN stopgezet.
Nora de installateur heeft op de 01-08-23 bij mij een werkende aansluiting afgeleverd. Hoe kom je aan de bewering dat ik heb afgezien van de installatie. Met de ip adress 31.201.xxx.xxx.
Dus wie heeft mij deze ip adress gegeven?
Als er iets niet aan of afgemeld is moet T-mobile-thuis dat maar Intern oplossen (Guidion is voor de klant T-mobile-thuis)
Dat is bijna een verhaal voor de rijdende rechter of een ziekenhuis
Wie was de goede man die er was de Kerstman? Is dat mijn probleem of die lijn goed of niet goed overgezet was?
Dus de officiële start voor mijn abonnement is de 01-08-23.
Dat is een screenshoot van de router
Een foto van de Media converter
Hi @Klanttv, dat is vreemd! Ik zie hier dat Guidion ons heeft laten dat je hebt afgezien van de installatie door een monteur en hierdoor de afspraak niet door hebt laten gaan. Ik heb meteen met Guidion gebeld, maar zij vertellen mij hetzelfde. De afspraak is geannuleerd en zij zijn niet langs geweest. De informatie klopt aan deze kant. Als je wilt, kun je ook zelf eens bellen met Guidion om deze informatie te checken: 020-3232766. Omdat Guidion niet is langs geweest, is je abonnement nooit officieel gestart en betaal je nu ook nog niet voor je verbinding.
Ik zie dat er inmiddels een nieuwe afspraak staat voor 07-09-2023 met Guidion om de installatie af te ronden. Na de installatie zal je abonnement officieel actief zijn!
Nora wij kommen er langzaam dichter bij .
Ik ben er al uren bezig met KPN , Guidion en T-mobile-thuis.
Als u onderaannemers zijn zaken niet op order heeft moeten jullie er achteraan gaan.
U ( T-mobile-thuis of Guidion ) moet er achteraan kunnen gaan wie er op de 01-08-23 op mijn adres gewerkt heeft .
Ik kan dat wel via mijn kamera!!!
Wat gebeurt er als ik nu KPN van mijn kant opzeg
Mijn aanspreekpartner is volgens mijn bijstand EN T-mobile-thuis T-mobile-thuis. Ik kan via de log van mijn modem bewijzen dat ik de hele tijd Internet van ISP T-mobile-thuis heb.
‐-----------
Ik betaal nu bij KPN voor TV Telefoon en Internet terwijl ik Internet van af 01-08-23 van T-mobile-thuis heb. Rekening voor august en september .
Deze tekst is via ISP T-mobile-thuis naar community.t-mobile.nl gestuurd
Hoi @Klanttv, geen zorgen, dit komt helemaal goed! Zoals Cheyenne terecht aangeeft zal je abonnement volledig actief worden na het bezoek van Guidion op de 7e. Vervolgens zal de overstapservice ook automatisch naar voltooid springen en zullen wij KPN direct voor je opzeggen. Mocht je KPN liever zelf willen opzeggen, houd er dan graag rekening mee dat ze één maand opzegtermijn zullen rekenen. Hierdoor is het efficiënter om de opzegging via ons te laten lopen.
Geen zorgen, wij zullen ervoor zorgen dat je niet met dubbele kosten zit en zullen je voor ons internet niks in rekening brengen totdat Guidion op 7 september langs is geweest. Dit komt hiermee helemaal goed!
CAL , wij praten/schrijven om de soep.
Ik had bij KPN TV internet Telefoon Mail .
Die heb ik vanaf de 01-08-23 niet meer omdat ik nu bij T-mobile-thuis zit. Maar betaal wel bij KPN.
.
Is dat nu eindelijk duidelijk .
Hoi @Klanttv, sinds de overzetting naar ons signaal neem je niet meer actief internet af van KPN, maar is hun abonnement nog wel op de achtergrond actief omdat wij dit nog niet voor je hebben opgezegd en daarom loopt de betaling via hen door. Daarentegen hebben wij je abonnement bij ons nog niet actief gemeld omdat hiervoor eerst de monteur van Guidion langs moet komen. Het klopt dus dat je wel signaal van ons krijgt, maar dat je hier nog niet voor betaalt.
Vervolgens sturen wij een seintje naar KPN en vervolgens is je abonnement bij hen volledig opgezegd!
Cal je schrijft:
"Hoi @Klanttv, geen zorgen, dit komt helemaal goed! Zoals Cheyenne terecht aangeeft zal je abonnement volledig actief worden na het bezoek van Guidion op de 7e"
Dus je geeft toe dat mijn abonnement al actief is bij T-mobile-thuis en ik niet meer bij KPN zit. Dat is al een toezegging.
Verder schreef je
"Geen zorgen, wij zullen ervoor zorgen dat je niet met dubbele kosten zit en zullen je voor ons internet niks in rekening brengen totdat Guidion op 7 september langs is geweest. Dit komt hiermee helemaal goed!"
Dus dat is een toezegging dat ik de dubbele kosten die ik nu heb terug krijg.
Mijn abonnement bij KPN was 2x zo duur dan bij T-mobile-thuis.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.