Beantwoord

Aan wie moet ik mijn factuur betalen?

  • 25 August 2023
  • 33 reacties
  • 373 Bekeken

Geachte forumsleden

Volgende.

Befestigungsmail van KPN dat T-mobile-thuis mijn internet  abonnement  wil overnemen.

Befestigungsmail van T-mobile-thuis  dat KPN  de overname  goed gekeurd  heeft.

Op 01-08-23 aangesloten  op internet van T-mobile-thuis met Ipnummer van ISP T-mobile-thuis door installateur ( Guidion ). Glasvezel/  Fritzbox 

Internet  werkt voor mij dus 100%

Internet IP van oude provider ISP  KPN doet het niet meer.

Facturen  krijg ik van KPN. 

Wie heeft het zelfde probleem  gehad en kunnen  oplossen?

Alvast  bedankt  voor een antwoord  die mij helpt  het administratieve  rompslomp die ik al op mij zie toekomen verkorten kan .

 

D.W

icon

Beste antwoord door Nora van Odido 29 August 2023, 13:37

Bekijk origineel

33 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Heb je gebruik gemaakt van ' de overstapservice ' ? Dan zegt t-mobile het KPN abonnement voor je op. Anders mag t-mobile de lijn wel overnemen van diegene die ten tijde van jouw aanvraag de lijn naar jouw huis in gebruik heeft, maar zul je zelf de formele opzegging van je KPN abonnement moeten uitvoeren.

Bedankt Eric 

Maar zoals in mijn vraag 

"Befestigungsmail van KPN dat T-mobile-thuis mijn internet abonnement wil overnemen.

 

Befestigungsmail van T-mobile-thuis dat KPN de overname goed gekeurd heeft."

Het was een overstap service

D.W.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Klanttv 

Staat in je KPN account dat het abonnement beëindigd is? Je zou de kosten voor een nieuwe periode nog betaald kunnen hebben maar achteraf krijg je de kosten terug van de dagen dat je geen gebruik hebt kunnen maken van KPN dus vanaf 1 augustus 2023.

Geachte Waggas

Internet, TV en Vast Bellen abonnement  loopt nog bij KPN.  Daarom  facturen KPN.  KPN  ( per telefoon) weet van nix.

 

KPN  zegt TM is verantwoordelijk  voor het opzeggen. 

TM zegt u bent  nog niet aangemeld. 

Ben wel sinds  de 01-08-23  met ISP T-mobile-thuis IP adres 113.68.xxx.xxx op het net . Dus die lijn is open .  Ik was verplicht de aansluiting via Guidion laten maken . 2 factuur KPN  is nu voor september. 

Per telefoon  is er niet veel te regelen.  Heb een "Case" met nummer  laten aanmaken.  

Ben wel verbaasd  dat T-mobile-thuis niet wakker word wanner hun klanten op hun vezel zitten en aan KPN  betalen. 

" HET BESTE IS KPN  PERSOONLIJKE  OPZEGGEN EN DAN DE REST VAN MIJN LEVEN GRATIS  met T-mobile-thuis OP HET NET ZITTEN "

 

D.W.

 

Sorry ip adress is 31.201.xxx.xxx en komt uit de Pool for fixed WBA, ODF and VULA users T-mobile-thuis 

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Klanttv, ik wil dit super graag voor je onderzoeken! Ik kan alleen geen abonnement vinden met jouw e-mailadres. Kun je je klantnummer toevoegen aan je profiel? Dan ga ik direct voor je aan de slag! 😊

Beste Ishana

Ik heb je een privé bericht  gestuurd. 

Met vriendelijke groet 

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Klanttv, dankjewel! Ishana is er niet altijd, en ook ik sluit zo weer af. Zou je jouw klantnummer willen toevoegen aan jouw profiel en ons in dit topic een seintje willen geven? Dan kan iedereen je ten alle tijden helpen omdat je gegevens beschikbaar zijn. Super bedankt!

Geachte Cheyenne

De laatste op update voor mijn bestelling  was de 15-7-23 dus ik heb geen Klantnummer. 

Intussen was Guidion de 01-08-23 hier en heeft het internet T-mobile-thuis aangesloten.

DUS INTERNET T-mobile-thuis WERKT 

TV telefoon  en internet van KPN werkt dus niet meer . Krijg wel rekeningen van KPN en niet van T-mobile-thuis. 

misschien  helpt dat om mij te vinden . Laatste kontakt per tel. Met T-mobile-thuis..

Heb nog geen antwoord  van hun

Update over je melding
 

Kenmerk: 2370/XXXXX 

Mod edit: klantnummer verwijderd 
 

refComId:_a5I6N00000DaWAQUA3:refComId
 

Beste Dietrich,
 

Vandaag hebben we contact gehad over je vraag. Ik heb de melding doorgezet naar onze technische dienst. Binnen 3 werkdagen ontvang je van ons een reactie. Je referentienummer is: 65364757. We houden je op de hoogte van de voortgang.
 

Heb je nog vragen?

Vind je antwoord dan snel op t-mobile.nl/klantenservice/thuis. Of vraag het onze specialisten van de Community op t-mobile.nl/vragen.

 

FF nog een keer duidelijk maken: ik ben bij T-mobile-thuis  aangesloten 

Dat is mijn IP-adres.

31.201.XXX.XXX

Mijn IP-locatie:

Netherlands, Flevoland, Almere Stad

Internetprovider: T-Mobile Thuis

Reputatie 5
Badge +5

Hi @Klanttv, ik heb het gelijk voor je nagekeken en ik zie dat het volgende aan de hand is. 

Bij een glasvezelabonnement is het verplicht om de installatie uit te laten voeren door een monteur van Guidion. Als dit niet gebeurt, wordt het abonnement ook niet geactiveerd. Nu zie ik dat je hebt afgezien van de installatie door Guidion. Dit is de reden dat het abonnement bij ons niet geactiveerd is, en er dus ook geen signaal aan KPN is doorgegeven om het abonnement daar af te laten sluiten. Ik zal daarom Guidion opnieuw voor je aansturen, zodat zij de installatie kunnen voltooien en hiermee ervoor kunnen zorgen dat het abonnement bij KPN stopgezet kan worden! Je krijgt vanzelf een e-mail en SMS van Guidion om een afspraak hiervoor in te plannen. 

Geachte Nora 

Met all respect  heb je mijn berichten gelezen .?????????

Is er iemand die mij vertellen  kan wat T-mobile-thuis ( Guidion is voor mij T-mobile-thuis) op de 01- 08- bij mij thuis  gedaan of niet gedaan  heeft . T-mobile-thuis heeft immers een werkende internet verbinding  afgeleverd. 

Dus ik heb een verbinding  via T-mobile-thuis die prima loopt ( vanaf 01-08-23 .)

Zouden er andere reden zijn dat het abonnement in de administratie  van T-mobile-thuis niet in order hoor ik dat graag. 

 

        TOPIC IS 

Aan wie moet ik mijn factuur betalen?

 

Dus ik wil graag dat T-mobile-thuis ervoor zorgt dat ik wat ik vanaf 01-08-23  aan KPN voor Tv telefoon  en internet betaal terug gestort  krijg (august,september) en ik wil een fatsoenlijke  factuur  van T-mobile-thuis hebben vanaf 01-08-23. Dus zou ik graag  ook een bevestiging  het best schriftelijk van T-mobile-thuis dat ik vanaf 01-08-23 internet  via  31.201.xxx.xxx ( dat is het IPadres waar ik nu aan het mailen  met ben en ik hoop dat er iemand is die weet welke ISP de eigenaar  ervan is ) afgenomen heb . 

 

 

 

 

Nora je bericht staat als beste antwoord 

Dat klopt niet het geeft  geen antwoord  op mijn vraag

Reputatie 5
Badge +5

Hi @Klanttv, omdat je gebruik maakt van de overstapservice, wordt het abonnement bij ons pas geactiveerd als Guidion de lijn heeft overgezet. Pas als dit gedaan is, wordt het abonnement van KPN stopgezet. 

De Guidion monteur heeft aangegeven dat je hebt afgezien van de installatie. Hierdoor is de lijn niet overgezet, waardoor het abonnement van KPN nog niet opgezegd kan worden. Dit is ook de reden dat ik opnieuw een Guidion monteur voor je aangestuurd heb. Zodra de monteur langs is geweest en de lijn goed heeft overgezet, kan de Overstapservice voltooid worden. Vanaf dat moment gaat ons abonnement officieel van start, en wordt het KPN abonnement opgezegd. Vanaf dat moment zul je ook facturen van ons gaan ontvangen en wordt de facturatie van KPN stopgezet. 

Nora de installateur  heeft op de 01-08-23 bij mij een werkende aansluiting afgeleverd. Hoe kom je aan de bewering  dat ik heb afgezien  van de installatie. Met de ip adress 31.201.xxx.xxx. 

Dus wie heeft mij deze ip adress gegeven?

Als er iets niet aan of afgemeld  is moet T-mobile-thuis  dat maar Intern oplossen (Guidion is voor de klant T-mobile-thuis)

Dat is bijna  een verhaal  voor de rijdende rechter of een ziekenhuis 

 

Wie was de goede  man die er was de Kerstman?  Is dat mijn probleem  of die lijn goed of niet goed overgezet  was?

Dus de officiële  start voor mijn abonnement  is de 01-08-23. 

Dat is een screenshoot van de router

 

Een foto van de Media converter

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Klanttv, dat is vreemd! Ik zie hier dat Guidion ons heeft laten dat je hebt afgezien van de installatie door een monteur en hierdoor de afspraak niet door hebt laten gaan. Ik heb meteen met Guidion gebeld, maar zij vertellen mij hetzelfde. De afspraak is geannuleerd en zij zijn niet langs geweest. De informatie klopt aan deze kant. Als je wilt, kun je ook zelf eens bellen met Guidion om deze informatie te checken: 020-3232766. Omdat Guidion niet is langs geweest, is je abonnement nooit officieel gestart en betaal je nu ook nog niet voor je verbinding.

Ik zie dat er inmiddels een nieuwe afspraak staat voor 07-09-2023 met Guidion om de installatie af te ronden. Na de installatie zal je abonnement officieel actief zijn!

Nora wij kommen er langzaam  dichter bij .

Ik ben er al uren bezig met KPN , Guidion en T-mobile-thuis.  

Als u onderaannemers zijn zaken niet op order heeft moeten  jullie  er achteraan gaan. 

U ( T-mobile-thuis of Guidion ) moet er achteraan  kunnen  gaan  wie er op de 01-08-23  op mijn adres  gewerkt  heeft . 

Ik kan dat wel via mijn kamera!!!

Wat gebeurt er  als ik nu KPN van mijn kant opzeg 

Mijn aanspreekpartner is volgens mijn bijstand  EN  T-mobile-thuis T-mobile-thuis. Ik kan via de log van mijn modem  bewijzen dat ik de hele tijd Internet van ISP T-mobile-thuis heb. 

‐-----------

Ik betaal  nu bij KPN  voor TV Telefoon  en Internet  terwijl ik Internet  van af  01-08-23  van T-mobile-thuis heb. Rekening voor august en september .

 


Deze tekst  is via ISP T-mobile-thuis  naar community.t-mobile.nl gestuurd 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Klanttv, geen zorgen, dit komt helemaal goed! Zoals Cheyenne terecht aangeeft zal je abonnement volledig actief worden na het bezoek van Guidion op de 7e. Vervolgens zal de overstapservice ook automatisch naar voltooid springen en zullen wij KPN direct voor je opzeggen. Mocht je KPN liever zelf willen opzeggen, houd er dan graag rekening mee dat ze één maand opzegtermijn zullen rekenen. Hierdoor is het efficiënter om de opzegging via ons te laten lopen. 

Geen zorgen, wij zullen ervoor zorgen dat je niet met dubbele kosten zit en zullen je voor ons internet niks in rekening brengen totdat Guidion op 7 september langs is geweest. Dit komt hiermee helemaal goed! 🙂

CAL , wij praten/schrijven  om de soep.

Ik had bij KPN  TV internet Telefoon  Mail .

Die heb ik vanaf de 01-08-23  niet meer omdat ik nu bij T-mobile-thuis  zit.  Maar betaal wel bij KPN. 

 .

Is dat nu eindelijk  duidelijk . 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Klanttv, sinds de overzetting naar ons signaal neem je niet meer actief internet af van KPN, maar is hun abonnement nog wel op de achtergrond actief omdat wij dit nog niet voor je hebben opgezegd en daarom loopt de betaling via hen door. Daarentegen hebben wij je abonnement bij ons nog niet actief gemeld omdat hiervoor eerst de monteur van Guidion langs moet komen. Het klopt dus dat je wel signaal van ons krijgt, maar dat je hier nog niet voor betaalt.

Vervolgens sturen wij een seintje naar KPN en vervolgens is je abonnement bij hen volledig opgezegd! 🙂

Cal je schrijft:

"Hoi @Klanttv, geen zorgen, dit komt helemaal goed! Zoals Cheyenne terecht aangeeft zal je abonnement volledig actief worden na het bezoek van Guidion op de 7e"

Dus je geeft toe dat mijn abonnement  al actief is bij T-mobile-thuis en ik niet meer  bij KPN zit. Dat is al een toezegging.  

Verder schreef je 

"Geen zorgen, wij zullen ervoor zorgen dat je niet met dubbele kosten zit en zullen je voor ons internet niks in rekening brengen totdat Guidion op 7 september langs is geweest. Dit komt hiermee helemaal goed!" 

Dus dat is een toezegging  dat ik  de dubbele kosten die ik nu heb terug  krijg. 

Mijn abonnement  bij KPN  was 2x zo duur dan bij T-mobile-thuis. 

Reageer