Hi @Muggepuut, welkom op onze Community!
Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat KPN NetwerkNL langs is geweest alleen zien we nog geen apparatuur online komen. Hiervoor heb ik Guidion nog een keer voor je aangestuurd! Je ontvangt een bericht om de afspraak in te plannen, de monteur komt opnieuw naar de installatie kijken. Als het goed is ben je na dit bezoek helemaal up and running! Wil je mij, na dat Guidion geweest is, een terugkoppeling geven hierover?
Hi Tommie, hier de terugkoppeling. Monteur nr 2 is langsgeweest en heeft hetzelfde verhaal als de eerste monteur: “Alles staat goed in de meterkast en de kast die ergens buiten staat. KPN moet het regelen/repareren.”
Met andere woorden: er is niks veranderd ten opzichte van de eerste keer dat er een monteur was.
De opdracht is uitgezet naar KPN, het zou erg fijn zijn als hier prioriteit aan gegeven kan worden.
Zit je nou dus al sinds 30 juni zonder internet en krijg je ook geen mobiel internet vouchers van T-Mobile?
Ja daar komt het helaas op neer. Ik zal informeren naar zulke vouchers. Dank voor de tip!
als T-Mobile niet binnen 30 dagen je problemen heeft kunnen oplossen laten ze je meestal ook vertrekken zonder je aan je jaarcontract te houden. Die 30 dagen termijn is inmiddels dus ook al overschreden, dus ik denk dat je weg mag mits je dat zou willen. Maar ik ben T_Mobile niet dus onderneem nog geen actie voordat je bevestiging hebt van een moderator.
Bij deze klant is de verbinding nog niet werkend geweest. Hij zit dus in het leverproces. De kosteloze annulering is zo ie zo mogelijk tot 14 dagen nadat de verbinding werkend is opgeleverd. Maar ik begrijp goed dat Topicstarter liever heeft dat de verbinding gaat werken. Anders begin je weer van vooraf aan.
Maar als dat klopt dan zou hij/zij toch niet zonder internet moeten zitten? Of hij/zij heeft zelf zijn/haar oude provider opgezegd, of T-Mobile heeft de overstapservice verprutst door de overstap gereed te melden terwijl het NIET werkte. @Muggepuut Wat is er precies gebeurd?
Dank voor de interesse @eric en @Wimpie. Toen ik nieuw t-mobile contract afsloot kon ik kiezen tussen overstapservice en zelf opzeggen. Ik heb het laatste gekozen in de veronderstelling dat je dan nog steeds een internet aansluiting hebt op de datum die je afspreekt met T-mobile. Dit was wellicht wat naïef, echter doordat de keuze zo werd gebracht leek het mij prima om zelf op te zeggen. Later hoorde ik van T-mobile telefonist dan je dan een “wensdatum” van afsluiting hebt.
De reden dat ik op dit forum mijn casus onder de aandacht ben gaan brengen is dat ik per telefoon al weken lang alleen maar te horen krijg: “ik weet ook niet wat er aan de hand is u moet afwachten” (terwijl de telefonisten vast hun best doen). Het stemt nogal ontmoedigend en nu er een tweede monteur dezelfde conclusie trekt als degene van wat weken eerder heb ik niet het gevoel dat er vooruit gang in zit. De monteur heeft weer KPN netwerk “aan het werk” gezet. Helaas krijg ik per telefoon nooit een statusupdate van T-mobile, omdat ze de afdeling die hier overgaat nog geen enkele keer telefonisch konden bereiken.
Ik hoop dat de tweede monteur KPN netwerk nu wel echt een opdracht heeft gegeven en dat het binnen 1-5 werkdagen geregeld is, echter is dit precies dezelfde boodschap als op 30 juni. Als het na deze week niet geregeld is overweeg ik een concurrent een kans te geven, ook al begint het proces dan opnieuw.
Ervaringen met T-mobile deel zoveel @Tommie :
De 3 werkdagen waarin beloofd was prioriteit en snelheid te geven aan mijn casus en dat ik verder geholpen zou worden was bijna voorbij en ik had nog niks gehoord, dus ik dacht laat ik T-mobile weer eens bellen en de stand van zaken navragen. (Ik wacht dus al vanaf 30juni en heb in die tijd heel veel medewerkers van T-mobile gesproken)
lang verhaal kort (60 min aan de telefoon gehangen):
telefonist T-mobile 1: “ik informeer bij KPN-netwerk ik zet je in de wacht…. Even later… Ik krijg ze niet te pakken de wachttijd is meer dan 15min bel jij ze maar” Waarop ik reageerde: ik ben jullie klant en KPN is jullie partner, kreeg ik de respons: “ik heb hier geen tijd voor, heb nog ander werk te doen”.
aangezien ik geen keus had en nog steeds graag een oplossing wil:
KPN-netwerk: “wij hebben geen opdracht van T-mobile ontvangen, deze hangt waarschijnlijk nog in de backoffice van T-mobile, dat duurt vaak lang. Bel T-mobile en vraag ze om die opdracht naar ons door te zetten.”
Telefonist T-mobile 2: “ik zie dat er twee opdrachten naar back-office zijn gestuurd. Je moet afwachten, ik kan je niet vertellen wanneer je geholpen gaat worden”
Voor de duidelijkheid: ik wacht al sinds 30 juni dat dit probleem wordt verholpen. Mijn geduld raakt op als in al die tijd niemand mij kan vertellen hoe lang het nog duurt.
Hey @Muggepuut, bedankt voor je terugkoppeling.
Ik zie inderdaad dat er twee tickets open staan met een spoed aanvraag van de monteur. Ik heb dit nu ook intern doorgezet of ze dit met voorrang kunnen oppakken! Ik ga er vanuit dat KPN NetwerkNL spoedig contact zal opnemen om een afspraak in te plannen.
Hi @Tommie, statusupdate: nu drie werkdagen later helaas nog geen bericht (geen sms, e-mail, telefoontje) ontvangen (of ineens een netwerk) van KPNnetwerk.
Hey @Muggepuut, ik zie dat KPN NetwerkNL een afspraak ingepland heeft op de 28e. Ik ga er vanuit dat je daarna weer up and running bent! Wil je mij hiervan op de hoogte houden?
Hi @Tommie, klopt! Ik ben benieuwd of het volgend week helemaal gefikst is.
Het is gelukt, internet is aangesloten. Dank voor de hulp @Tommie!