Zojuist een nieuw abonnement internet + tv thuis afgesloten. Bevestigingsmail ontvangen met daarin een link om een account aan te maken en daarin de overstapservice vragen te beantwoorden. Account aangemaakt maar inloggen is niet mogelijk, blijf de melding krijgen dat mijn gebruikersnaam of wachtwoord niet juist is. Meerdere malen nu geprobeerd en ook een nieuwe link aangevraagd en account aangemaakt met ander wachtwoord. Steeds hetzelfde probleem. Hoop dat dit geen voorbode is wat ik kan gaan verwachten bij mijn nieuwe abonnement bij T-Mobile. Wachtwoord vergeten optie werkt ook niet omdat ik dan de melding krijg dat het mailadres niet bekend is. Als ik een nieuwe account aanmaken wil krijg ik een foutmelding “403 Forbidden”
Hoi
Ik weet zeker dat dit snel voor je op te lossen is!
Hoi
het is gelukt, ik kan mij inloggen maar ik kan de voortgang van de overstap niet zien.
Ik heb er gisteren wel een ordernummer ontvangen.
Mod edit:
Hoi
Ik weet zeker dat dit snel voor je op te lossen is!
Goedemorgen
vanmorgen is het gelukt om het abonnement te koppelen, dus nu kan ik alles zien.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.