Kortingscontract (10 maanden 30,00) aangegaan op 17 aug 2023.
TVbox bleek overbodig dus gevraagd of ik deze kon terug sturen.
Werd per e-mail bevestigd plus de maandelijkse kosten werden plotseling verhoogd van EUR 30,00 naar EUR 42,50.
Op 26 augustus gebeld dat dit toch een beetje vreemd was als je iets overbodig terugstuurt de rekening gelijk met 125 euro verhoogd wordt (42,50 - 30,00 * 10).
De betreffende medewerker was het hiermee eens en zei dat hij dit door zou geven.
Speciaal gevraagd om een bevestig per e-mail voor 30 augustus ivm herroepingsrecht. Ik zou me hierop beroepen als het niet voor die datum bevestig zou zijn.
30 Augustus nog geen bevestiging ontvangen gebeld met klantenservice waar ik direct werd doorverbonden met een andere medewerker.
Ik melde dat ik mij abonnement wilde opzeggen binnen de termijn van het herroepingsrecht. Nadat de termijn werd gecontroleerd was het in orde en kreeg ik even later een e-mail ter bevestiging. Er werd niet gevraagd waarom en/of ze er nog iets aan konden doen.
Hoewel het juridisch helemaal zal kloppen is het bijna misdadig om op deze manier met je klanten om te gaan. Dus nu maar weer terug bij Ziggo.
Glasvezel is nieuw hier in de gemeente dus iedereen vraagt en bevalt het…...het antwoord kan je raden.