Volgens Tweak is het eenvoudig om de overstap te maken van Tweak naar T-mobile. En ook klanten die korter dan een jaar bij Tweak zitten kunnen gebruik maken van dit aanbod. Ik ben ondertussen al diverse mails verder maar er nog niet uit. Volgens Tweak moet het geen probleem zijn om over te stappen. Maar volgens de mails van T-mobile word het opzeggen van mijn abonnement door Tweak niet geaccepteerd. En loopt mijn aanvraag wel gewoon door. En moet ik rekening houden met de eventuele opzegtermijn van mijn huidige aanbieder. Er word nu gevraagd om zelf het abbonnement bij Tweak op te zeggen. Maar ik heb geen zin in dubbele abonnements kosten.
Hallo
Het is ook mogelijk om een nieuwe bestelling bij T-Mobile te doen en als je de email krijgt om een afspraak te maken met Guidion, kies dan een datum over ongeveer 4 weken.
Vergeet niet Tweak op te zeggen zodra de afspraak met Guidion is gemaakt.
Mijn probleem is dat ik korter dan 1 jaar bij mijn oude leverancier Tweak ben.
Tweak is overgenomen door T-mobile.
Nu krijg ik een mail van T-mobile dat er een eventuele opzegtermijn is en dat ik zelf mijn abonnement moet opzeggen.
Ik kreeg onderstaande aanbieding van Tweak:
Vier het feestje mee
We vieren het feestje met aanbiedingen waarmee jij direct jouw voordeel doet. Combineer 100% Glasvezel van T-Mobile met een mobiel abonnement van T-Mobile, Tele2 of BEN. Of kies voor glasvezelinternet in combinatie met interactieve TV van T-Mobile. Ook als je korter dan een jaar klant bent bij Tweak, geldt het voordeel meteen en vooral extra lang, kijk maar.
Dus ik vind het allemaal maar onduidelijk en weet niet waar ik aan toe ben.
Hi
Nee ik heb geen nieuwe bestelling gedaan. Ik heb op de link die ik kreeg van Tweak gereageerd. En aangegeven dat ik gebruik wilde maken van het aanbod wat ze mij deden. Ik heb toen mijn contract nummer van Tweak doorgegeven. Zie onderstaand aanbod. Ik heb gereageerd op "pak deze deal”
|
Thanks
Hi
- Het juiste klantnummer van Tweak
- Het juiste telefoonnummer wat op je Tweak contract staat
- De laatste drie cijfers van je bankrekening op je Tweak contract
- De naam op het Tweak contract
Stuur je mij dit via een privébericht? Dan kom ik er zo snel mogelijk aan!
Hi
- Het juiste klantnummer van Tweak
- Het juiste telefoonnummer wat op je Tweak contract staat
- De laatste drie cijfers van je bankrekening op je Tweak contract
- De naam op het Tweak contract
Stuur je mij dit via een privébericht? Dan kom ik er zo snel mogelijk aan!
Dat ga ik direct doen , maar hoe kan ik je dan een privé bericht sturen, naar welk mailadres ?
grt Bas
Hallo
Klik op
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.