Skip to main content

Volgens Tweak is het eenvoudig om de overstap te maken van Tweak naar T-mobile. En ook klanten die korter dan een jaar bij Tweak zitten kunnen gebruik maken van dit aanbod. Ik ben ondertussen al diverse mails verder maar er nog niet uit. Volgens Tweak moet het geen probleem zijn om over te stappen. Maar volgens de mails van T-mobile word het opzeggen van mijn abonnement door Tweak niet geaccepteerd.  En loopt mijn aanvraag wel gewoon door. En moet ik rekening houden met de eventuele opzegtermijn van mijn huidige aanbieder. Er word nu gevraagd om zelf het abbonnement bij Tweak op te zeggen. Maar ik heb geen zin in dubbele abonnements kosten.

Hallo @BasjeHol 

Het is ook mogelijk om een nieuwe bestelling bij T-Mobile te doen en als je de email krijgt om een afspraak te maken met Guidion, kies dan een datum over ongeveer 4 weken.

Vergeet niet Tweak op te zeggen zodra de afspraak met Guidion is gemaakt.

Mijn probleem is dat ik korter dan 1 jaar bij mijn oude leverancier Tweak ben.

Tweak is overgenomen door T-mobile.

Nu krijg ik een mail van T-mobile dat er een eventuele opzegtermijn is en dat ik zelf mijn abonnement moet opzeggen.

Ik kreeg onderstaande aanbieding van Tweak:

Vier het feestje mee

We vieren het feestje met aanbiedingen waarmee jij direct jouw voordeel doet. Combineer 100% Glasvezel van T-Mobile met een mobiel abonnement van T-Mobile, Tele2 of BEN. Of kies voor glasvezelinternet in combinatie met interactieve TV van T-Mobile. Ook als je korter dan een jaar klant bent bij Tweak, geldt het voordeel meteen en vooral extra lang, kijk maar.

Dus ik vind het allemaal maar onduidelijk en weet niet waar ik aan toe ben.

Hi @BasjeHol, dit is een goede vraag! Je hebt je Tweak abonnement niet gemigreerd naar ons, klopt dat? Je hebt gewoon een nieuwe bestelling gedaan? Kun jij dit bevestigen? Ik ga het dan intern voor je na. Dit komt goed!

Nee ik heb geen nieuwe bestelling gedaan. Ik heb op de link die ik kreeg van Tweak gereageerd. En aangegeven dat ik gebruik wilde maken van het aanbod wat ze mij deden. Ik heb toen mijn contract nummer van Tweak doorgegeven.  Zie onderstaand aanbod. Ik heb gereageerd op "pak deze deal”

Tweak slaat handen ineen met T-Mobile

Beste Bre,

Kort geleden kreeg je een aanbod om te kiezen voor Glasvezel van T-Mobile. Een speciaal aanbod voor jou om de samenwerking tussen Tweak en T-Mobile te vieren. Weet je de voordelen nog?

7825c2a2-fcd2-c314-88ff-90cc5a44effe.jpg

• Supersnel 1 Gbit/s Glasvezel voor eindeloos videobellen, streamen en gamen
  • Overal TV kijken met of zonder TV box
  • Gratis sportzenders ESPN en Eurosport
  • Gratis aansluiten en installeren

Kies nu  voor 100% Glasvezel & interactieve TV van T-Mobile en betaal  de eerste 10 maanden maar € 30 per maand! Je kijkt dan TV waar en wanneer je wilt, ook zonder tv-box, naar 64 zenders waarvan 59 in HD. Bovendien haal je alles uit je TV met Terugkijken, Begin Gemist en Live Pauzeren. Voor de monteur, aansluiting en activatie betaal je niks. Scheelt je mooi € 105. Fijn toch!

Extra korting met jouw mobiel abonnement
En heb je al een mobiel abonnement bij Tele2, T-Mobile of BEN? Als je overstapt naar 100% Glasvezel van T-Mobile profiteer je van Klantvoordeel: € 5 extra korting. Elke maand weer!

Pak deze deal

Op tweak.nl/t-mobile lees je meer over onze samenwerking, aanbiedingen en extra mogelijkheden.Je vindt er ook antwoorden op veel gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen, stuur dan  een e-mail naar info@tweak.nl, of bel onze servicedesk op 088-1005791.

Met vriendelijke groet, 

Het Tweak Team

FOOTER.3.gif

Thanks @BasjeHol! Ik ga er op deze manier niet vanuit dat je een maandopzegtermijn hebt. Wel heb ik navraag gedaan bij de juiste persoon over hoe dit precies zit en de communicatie die je van ons hebt ontvangen. Ik hoor vandaag of morgen meer, ik hou je op de hoogte!

Hi @BasjeHol, dit gaat intern worden uitgezocht. Wel heb ik een puntje, en dat is dat je gebruik wilde maken van de Overstapservice maar dat deze door Tweak is afgekeurd omdat de gegevens niet zouden kloppen. Het klantnummer of het telefoonnummer zou niet overeenkomen. Ik kan een nieuwe aanvraag indienen als je voor mij de juiste gegevens hebt, dan maak je gebruik van de Overstapservice en hoef je je sowieso geen zorgen te maken over dubbele kosten. Wij zeggen Tweak dan voor je op zodra je online bent. Dit heb ik nodig:

• Het juiste klantnummer van Tweak
  • Het juiste telefoonnummer wat op je Tweak contract staat
  • De laatste drie cijfers van je bankrekening op je Tweak contract
  • De naam op het Tweak contract

Stuur je mij dit via een privébericht? Dan kom ik er zo snel mogelijk aan!

Hi @BasjeHol, dit gaat intern worden uitgezocht. Wel heb ik een puntje, en dat is dat je gebruik wilde maken van de Overstapservice maar dat deze door Tweak is afgekeurd omdat de gegevens niet zouden kloppen. Het klantnummer of het telefoonnummer zou niet overeenkomen. Ik kan een nieuwe aanvraag indienen als je voor mij de juiste gegevens hebt, dan maak je gebruik van de Overstapservice en hoef je je sowieso geen zorgen te maken over dubbele kosten. Wij zeggen Tweak dan voor je op zodra je online bent. Dit heb ik nodig:

• Het juiste klantnummer van Tweak
  • Het juiste telefoonnummer wat op je Tweak contract staat
  • De laatste drie cijfers van je bankrekening op je Tweak contract
  • De naam op het Tweak contract

Stuur je mij dit via een privébericht? Dan kom ik er zo snel mogelijk aan!

Dat ga ik direct doen , maar hoe kan ik je dan een privé bericht sturen, naar welk mailadres ?

grt Bas

Hallo @BasjeHol 

Klik op @Cheyenne (<< klikbaar) en vervolgens stuur bericht.

Reageer