Skip to main content

Hallo,

Vorige week heb ik een nieuw contract afgesloten bij T-mobile thuis (internet+TV+bellen).

Hierin staat dat ik de eerste 6 maanden €32,50 betaal. 

Gisteren is er een nieuwe naam gelanceerd en is er een betere aanbieding namelijk 8 maanden voor €32,50.

Ik heb geprobeerd om dit via de klantenservice te laten aanpassen, maar dat ging niet?

Nu moet ik mijn contract annuleren (binnen 14 dagen) en opnieuw bestellen.

Kan dit echt niet anders?

Hallo @Markino7 

Omdat het contract al is ingegaan kan dit niet meer veranderd worden helaas..


Het contract start op 2-10.


@Markino7 

Ik had ook exact hetzelfde probleem en vroeg toen ook of er nog iets aan gedaan kon worden, helaas niet..


Wat heb je toen gedaan?


@Markino7 

Zo gelaten, maar als jij hem nog wilt laten annuleren en opnieuw bestellen dan zou je dat kunnen doen.


Annuleren en nieuw aanvragen kan, maar de levertijd start dan ook weer opnieuw. Het hangt er dus vanaf hoe snel je de nieuwe verbinding nodig hebt.


OK, dank je wel voor jullie reacties.

Ik heb de tijd, dus ik overweeg te annuleren.


Reageer