Skip to main content

Op 5 juni 2023 glasvezel besteld en tot op heden nog geen glasvezel. Wij zitten hier zonder tv eun internet aansluiting.. nog geen afspraak ,of contact gewees behalve dat de planning iedere maand opschuift. Hoe zit het onderhand?

Hoi @Pimmeke, ik heb het direct nagekeken! Eerst moet de glasvezelaansluiting bij jou thuis gereed worden gemaakt voor de installatie Dit wordt gedaan door de netwerkbeheerder Open Dutch Fiber. Ik raad je dan ook aan direct contact op te nemen met hun: Open Dutch Fiber | Contact. Zij kunnen je vaak meer informatie bieden. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooi weekend! 😊


Op 5 juni 2023 glasvezel besteld en tot op heden nog geen glasvezel. Wij zitten hier zonder tv eun internet aansluiting.. nog geen afspraak ,of contact gewees behalve dat de planning iedere maand opschuift. Hoe zit het onderhand?

Pffff 5 juni.

Wat denk je wel. Zo snel gaat dat niet.

Ik heb hier thuis al sinds 17 mei een aansluiting en dat werkt ook nog niet. Schijnt volgens open dutch fiber door de bouwvak te komen.

Die schijnt in mei al te beginnen. Wist ik ook niet.

En de persoon die het moet regelen is net terug van vakantie en die heeft het erg druk.

Nog even geduld hoor.

Wel fijn dat je er zelf achteraan aan mag. Als je een pak melk wilt kopen in de supermarkt neem je natuurlijk ook eerst contact op met de boer. Toch?


Reageer