Geachte heer / mevrouw.
Op 19-06 23 hebben wij een abonnement afgesloten en zou T-mobile bij Ziggo het abonnement over zetten.
Nu is er een monteur langs geweest om een aansluiting te realiseren., echter blijkt er 10 meter verder in onze straat een breuk in de glasvezel kabel te zitten waardoor er geen aansluiting mogelijk was. NU enige tijd verder horen wij niets meer van T-mobile wat wij als zeer slecht ervaren. Wij vragen ons dan ook af dat het misschen beter is om bij Ziggo klant te blijven. eind augustus loopt het abonement bij Ziggo af en dan hebben wij geen TV noch internet meer. Hiervoor stellen wij T-mobile op voorhand geheel aansprakelijk vanwegen aantoonbare grove nalatigheid. Wij willen T-mobile nog 1x de mogelijkheid geven het probleem op te lossen en zich aan de contractuele overeenkomst te houden.
MOcht dit niet het geval zijn zeggen wij de overeenkomst zonder verdere aankondiging op.
Wij zullen dan wel deze handels wijze van T-mobile groots en de media gaan brengen.