Skip to main content

Geachte heer / mevrouw.

Op 19-06 23 hebben wij een abonnement afgesloten en zou T-mobile bij Ziggo het abonnement over zetten. 
Nu is er een monteur langs geweest om een aansluiting te realiseren., echter blijkt er 10 meter verder in onze straat een breuk in de glasvezel kabel te zitten waardoor er geen aansluiting mogelijk was.  NU enige tijd verder horen wij niets meer van T-mobile wat wij als zeer slecht ervaren. Wij vragen ons dan ook af dat het misschen beter is om bij Ziggo klant te blijven. eind augustus loopt het abonement bij Ziggo af en dan hebben wij geen TV noch internet meer. Hiervoor stellen wij T-mobile op voorhand geheel aansprakelijk vanwegen aantoonbare grove nalatigheid. Wij willen T-mobile nog 1x de mogelijkheid geven het probleem op te lossen en zich aan de contractuele overeenkomst te houden. 

MOcht dit niet het geval zijn zeggen wij  de overeenkomst zonder verdere aankondiging op. 

Wij zullen dan wel deze handels wijze van T-mobile groots en de media gaan brengen. 

Als er een kabelbreuk is vastgesteld, dan zal de netbeheerder voor jullie wijk deze reparatie moeten verrichten.  T-mobile huurt alleen de glasvezel en moet daar dus op wachten.  Wat een moderator voor je kan is zien of de monteur inderdaad de juiste terugkoppeling heeft gegeven waarop de technische dienst een storing bij de netbeheerder heeft kunnen melden. Zorg dus dat je forumprofiel, wat moderators wel kunnen inzien, is ingevuld.

Wij hebben een overeenkomst met T-Mobile afgesloten. Waar en met wij jullie zaken doen doet er voor ons als nieuwe klant niet toe. T-mobile is hier verantwoordelijk voor haar aangeboden diensten met de daaraan verbonden leveringsplicht. Maar het is ons duidelijk hoe T-mobile omgaat met nieuwe klanten. Gezien de vele klachten welke andere klanten op het net plaatsen blijkt T-mobile geen goed en betrouwbaar bedrijf te zijn. Uw antwoord op onze vraag betitelen wij dan ook als zeer ingenomen en arrogant. Wij denken dat de directie van T-mobile dit niet zal toejuigen. 

Hey @H.Visker, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Uiteraard wil ik dat jij zo snel mogelijk opgeleverd wordt. Nu zie ik twee keer een “Hold” melding naar voren komen. Je was niet bereikbaar en niet in staat om aanwezig te zijn zie ik hier (Buitenland en privéredenen). Ik heb zojuist Fiber aan de mouw getrokken, zij gaan je opbellen en informatie geven over de oplevering. Ook heb ik gevraagd om het een en ander door te zetten zodat het goed zal verlopen. Houd je telefoon dus goed in gaten, ben je niet bereikbaar? Dan spreken ze een voicemail in.  

Dank voor deze eindelijk positieve reactie. Zo ga je met klanten om. Duidelijkheid nogmaals dank.

Reageer