Alles voor jou als nieuwe klant onder één dak. Van de aanvraag en de Overstapservice tot aan de installatie en de monteur!
Recent actief
Hallo,Na verhuizing naar nieuwbouw hebben wij een glasvezel internetabonnement bij T-Mobile afgesloten voor 1 gbit/s.Echter zit mijn game pc boven en zou ik graag een kabel willen laten trekken naar de 2e verdieping naar 2 verschillende kamers.Dit zou de monteur van Guidion kunnen regelen maar wij moeten eerst zelf de wandcontactdozen aanschaffen. Guidion en de verhuurder konnen ons hier niet verder over adviseren en T-mobile zijn voor mij via chat en telefonisch helemaal niet te bereiken.Misschien heeft iemand hier een advies voor welke wandcontactdozen ik kan aanschaffen voor 1gbit internet, (foto’s: https://imgur.com/a/Bk0RNeq)Alvast bedankt 2e vraag: beneden in de woonkamer is er reeds door de verhuurder een kabel getrokken inclusief wandcontactdoos, maar deze bereikt volgens mij maar 100mbps, valt deze kabel ook te vervangen?
LS, ik heb een woning gekocht waar nog nooit internet aanwezig is geweest. Er woonden oude mensen. In mijn vorige huis hadden we internet via T-mobile waar ik best tevreden over ben. Nu is mijn vraag als ik in ons nieuwe huis ook T-mobile wil hebben hoe zorg ik dan dat het ISRA punt word aangelegd? en wie gaat dat betalen? gr Erik
Ik heb vandaag een aanvraag gedaan voor glasvezel echter had ik al een account, omdat ik een paar jaar geleden ook al klant ben geweest. Nu krijg ik het niet voor elkaar mijn nieuwe abonnement toe te voegen. Ook niet via de persoonlijke url. Ik krijg dan een foutmelding dat ik het abonnement niet kan toevoegen. Kan iemand dit voor me oplossen?
Dear fellow T-Mobile customers,I am writing this post to share my experience with T-Mobile's fiber installation process, or should I say, the lack of it. I signed a contract with T-Mobile for fiber installation at my home in March of last year, and the initial installation date was expected to be in May. However, it is now March of this year, and I still do not have fiber installed at my home.I have contacted Open Dutch Fiber, T-Mobile's fiber installation partner, multiple times to schedule the installation. I have provided all necessary documents and information, and yet, nothing has been done. According to T-Mobile, the installation should have been done a long time ago, but they have not kept me updated after promising to sort it out for me.As I have not started paying for the service yet, it is not a financial loss for me, but it is still frustrating that I cannot access a service that I have signed up for. I rely heavily on the internet for my work, and the current connection is
Hi All,I am new to this community.My Wifi was installed on 4th March 2023. However, the technician informed that since he doesn’t have the patch connector which needs to be connected to the main fiber grid, the activation is pending. He suggested that the process will be completed in a day or 2 and will be activated at the earliest. However until now the fiber is not connected to the grid and not yet activated. I called the customer care twice, and they suggested it will be done soon before yesterday. Until now the connection is not activated. Appreciate if someone suggest how to escalate this and get this activated soon.Thanks,Krishnan
3,5 week geleden ben ik een hele dag thuis gebleven omdat de monteur van Guidion zou komen om mijn glasvezel aansluiting om te zetten naar die van T-Mobile. Na uren te wachten heb ik (een half uur na de eindtijd van de afspraak) maar eens gebeld waar de monteur bleef. Er werd mij gezegd dat de monteur snel contact met me op zou nemen. Nog een half uur later heb ik zelf maar weer gebeld, ze zouden wederom contact opnemen met de monteur. Weer een kwartier laten gebeld en toen konden ze me melden dat hij autopech zou hebben en niet meer zou komen. Dit weten ze toch niet pas 1,5uur na het einde van de afspraak! Zeer slechte service! Er werd me toen ook al gezegd dat het niet direct mogelijk was een nieuwe datum te plannen. Nu 3,5 week later krijg ik eindelijk een mail om een afspraak te maken. Staat er tot mijn grote verbazing in de mail dat ze geen afspraakmoment hebben, dus dat ik maar aan moeten geven welke dagen in de week ik kan, dat zij de afspraak kunnen plannen.1. Waarom kan deze m
Beste T-Mobile, Ik zou graag mijn thuis contract verlengen. Ik heb nu al 2x 20 minuten aan de lijn gehangen zonder iemand te spreken. Zouden jullie mij een aanbod kunnen doen ? En is dit mogelijk met levering van het nieuwe modem? Alvast bedankt voor jullie reactie.
Waarom krijg ik de status niet te zien in de app van mijn bestelling, door fout van t-mobile zit ik al meer dan een maand zonder mijn tv/internet/bellen pakket, wil nu eindelijk wel duidelijkheid en zien wanneer ik weer word aangesloten, krijg alleen loze beloftes bij de klantenservice.
Hi,ik heb de T-50 modem gekregen thuis, maar zou eigenlijk de T-54 moeten krijgen zoals ik zie op het "Stel zelf je pakket samen” site.
Goedendag,Ik heb een vraag over glasvezel voor T-Mobile thuis. Ik ga de overstap maken van Ziggo met Coax naar glasvezel van TMobile. Nou heb ik alleen een probleem met de glasvezel. Er steekt bij mij een alleen groene draad uit de muur, deze draad is nergens op aangesloten. Moet hier nog iets mee gebeuren? Hoe gaat dan in z’n werk? Graag hoor ik van jullie!
Ik ga binnenkort verhuizen en neem dan, als het goed is mijn huidige tv/internet abonnment mee. Klopt het dat ik dan ook mijn huidige maandbedrag hou en dat er geen installatie kosten verschuldigd zijn?.Daarnaast wil ik mischien een Tele2 unlimited afsluiten voor een maand en deze als Hotspot instellen. Voor het geval dat de installatie vertraging oploopt. Maar heeft dit abonnement ook zo'n irritant daglimiet als T-Mobile. Waarbij je dan iedere keer je dag ,imite moet verhogen?.
Hallo T-mobile! Ook ik heb bericht gehad van tele2 in een e-mail dat mijn koperen DSL verbinding zal ophouden met bestaan en ik over zal moeten naar glasvezel. In de e-mail staat een link naar een aanbod wat T-mobile mij doet i.v.m. bovenstaande.De link verwijst naar de pagina: https://www.t-mobile.nl/thuis/shop/migratie/voorstel De pagina bevat een aantal tegenstrijdigheden en ik heb hier dan ook meerdere vragen over: Vraag 1.Op de voorstel pagina staat dat ik 6 maanden korting krijg: Echter, direct onder dit plaatje staat het volgende:Nu is mijn vraag, krijg ik nu 6 maanden korting of 4 maanden korting? (ik begrijp dat de 2.50 verschil door vaste telefoon komt) Vraag 2.Op de pagina wordt vermeld dat er geen éénmalige kosten zijn:Ook even verderop staat dat er sprake is van een gratis monteur:Echter, op dezelfde pagina staan ook veel gestelde vragen , daarbij staat dat er wel betaald moet worden voor de monteur: Dus mijn vraag; Moet ik nu wel of niet betalen voor de installatie door d
Beste heer/mevrouw,Ik wacht al maanden op de aansluiting van glasvezel internet. Na het 6x inplannen en niet komen opdagen van de monteurs van de installatie van het glasvezel is het vorige maand eindelijk gelukt.Nu wacht ik alweer een maand op bericht van jullie. Wanneer wordt het internet aangesloten? Het installatiepakker ligt inmiddels al 3+ maanden binnen.Ik kreeg onlangs ook het bericht dat de overstapservice termijn verloopt en ik mijn oude abonnement maar zelf moet opzeggen, omdat jullie niet tijdig leveren.Jullie zijn amper te bereiken, als ik probeer te chatten dan werkt het niet, of de chat wordt nadat ik mijn vraag gesteld heb aan de medewerker gesloten vanwege inactiviteit aan mijn kant? Hoop dat jullie eens eindelijk duidelijkheid kunnen geven. Zo'n slechte service heb ik nog niet eerder meegemaakt.Met vriendelijke groet,svdb9
Beste, Heb netjes het installatiepakket thuis ontvangen van T-Mobile.Echter om een afspraak te maken met Guidion is een drama! Eerst verzetten ze zelf het tijdslot van de afspraak, waardoor ik niet thuis ben. En als ik daar dan over bel (goed kwaad ook, moet ik wel eerlijk zeggen) en een klacht stuur via mail, krijg ik vervolgens een reactie dat ze besloten hebben, mij niet meer te helpen. Hoe nu verder?Want er zal toch een monteur langs moeten komen ben ik bang vanwege glasvezel.Of als ik het zelf kan/mag installeren dan hoor ik dat ook graag. Inmiddels zit ik al 2 weken zonder internet & tv. Als het niet wordt opgelost ben ik denk ik genoodzaakt naar een andere provider te gaan.
Goedendag, ik heb in juli 2022 glasvezel aangevraagd. Vervolgens kreeg ik in augustus door dat er vertraging was en dat de verbinding eind november opgeleverd zou worden. Dit is het laatste wat ik hierover heb gehoord. Hebben jullie voor mij een update en mogelijk een inschatting van wanneer ik een mail van Guidion kan verwachten betreffende een afspraak voor de installatie.Dat het langer kan duren stoort mij niet, maar wanneer men een deadline niet haalt verwacht ik wel een update.
Beste Community,Ik heb vanochtend mijn nieuwe internetabonnement afgesloten bij T-Mobile voor in mijn nieuwe woning waar ik deze maand zal in gaan trekken. Nu is mijn situatie zo dat ik 4 van de 5 dagen per week vanuit huis werk en dus erg afhankelijk ben van een goede internetverbinding, ik vroeg me dan ook af of er een mogelijkheid is om eventueel een versnelde oplevering aan te vragen zodat mijn nieuwe woning zo snel mogelijk is aangesloten op het netwerk. Mocht dit niet mogelijk zijn of mocht het geval zich voordoen dat de installatie en oplevering langer duurt dan verwacht, zijn er in dat geval oplossingen die T-Mobile mij kan bieden zodat ik niet een lange tijd zonder internet zit?Alvast bedankt voor de hulp!Elianne
Ik krijg zojuist een mail dat mijn Vast internet per 22-03-2023 stop gezet zal gaan worden.Ik heb geen opzegging gedaan en vertrouw deze mail niet.Kan dit nagekeken worden of is dit een nieuwe vorm van phishing, gezien er links in de mail staan?
Beste lezers,Een aantal weken geleden heb ik een glasvezel abonnement bij T-mobile afgesloten voor mijn nieuwe woning. De aansluiting van glasvezel zou in de maand maart gereed zijn, echter is dit nu april geworden. Omdat ik voor deze datum al verhuis naar mijn nieuwe woning zou ik graag mijn bezorgadres wijzigen zodat deze niet op mijn oude adres geleverd wordt.Alvast bedank!
Helaas ik heb geen e-mail adres van T-Mobile waar ik deze klacht kan sturen en toch hoop ik via deze weg dat deze bij een vertegenwoordiger van T-Mobile. Zo juist is weer voor de zoveelste keer en met dezelfde verhaal de afspraak afgezegd door de aannemer die de glasvezel kabeltje die op de stoep legt door te leggen naar de meetkast.vanaf oktober 2021 wacht ik hiervoor nu zijn we in 2023 en het is nog niet gerealiseerd, mijn huidige provider is hem wel gelukt om zijn kabel in de meetkast te krijgen wat T-Mobile het niet lukt al bijna twee jaar, ik vraag me af of T-Mobile wel de juiste bedrijf om de concurrentie aan te gaan in mijn woonplaats.Ja, ik ben woedend over de gang van zaken en de manier waarop met de klanten wordt omgegaan.
Goedenavond. Ik op dit moment behoorlijk gefrustreerd met de hele service (of eigenlijk het missen ervan) van T-mobile. Na drie jaren trouwe klant te zijn geweest, zonder problemen, besloot ik mijn pakket mee te nemen met de verhuizing naar mijn nieuwe adres.Op 16 december zou de boel aangesloten worden. Toch zitten we al 6 weken zonder internet. Na tientallen fouten en dergelijke hebben wij deze week zelf een KPN monteur in de arm genomen die het eindelijk voor ons heeft opgelost. Niet dankzij T-mobile zelf dus, waar we steeds niet van horen en ik steeds mee aan de telefoon moeten hangen.Nu komt er nog bij dat ik mails krijg waarin wordt gedreigd met boetes omdat ik zogenaamd mijn vorige apparatuur helemaal niet of onvolledig terug gestuurd zou hebben. Hier is niks van waar. We zijn er op dit moment echt meer dan klaar mee. Wat een belabberde werkwijze en service. En zelf moet je overal achteraan. Ik een boete batelen voor iets wat niet waar is en jullie maar geld innen voor geen inte
Hoe moet ik het probleem oplossen tijdens het toevoegen van mijn abonnement: "Sorry, er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens." Dit probleem blijft bestaan, ook na herhaaldelijk en op meerdere dagen proberen een abonnement te koppelen. Helaas is er geen e-mail support van t-mobile en is dit forum het beste wat er bij in de buurt komt. Dus vandaar dat ik mijn vraag hier stel.
Ik heb thuis en mobiel abo via tmobile. Nu wil ik overstappen naar glasvezel voor thuis. Aansluiting in straat bestaat en kastje in huis hangt al. Bij internetsnelheid wijzigen, geeft hij enkel de klantvoordeel korting (5€) aan en niet de actieprijs: 8 maanden voor 30€.Hoe regel ik glasvezel thuis voor de actieprijs?
Goedemorgen, we hebben besloten T-mobile nog een kans te geven en weer aangemeld voor T-mobile thuis.Na de bevestingsmail waarin wordt aangegeven dat binnen drie werkdagen contact wordt opgenomen is het helaas weer helemaal stil vanuit T-mobile.Contact opgenomen met de klanten service en die wist mij te vertellen dat er nog geen glasvezel in mijn straat beschikbaar is, dit terwijl in een vorige poging de aansluiting bij ons thuis al gemaakt is door odf.Na een belofte dat dit doorgezet wordt is het weer angstvallig stil.Kunnen jullie duidelijkheid geven over de status van mijn aanvraag?
Beste,Afgelopen 2 weken is men bezig geweest voor T-mobile glasvezel in de grond te leggen. Hier zijn we vaker netjes over geinformeerd.Het viel mij op dat er geen glasvezel naar mijn huis wordt gelegd. Ik heb hierover bij de werkmannen geinformeerd, maar die praten helaas geen Nederlands of Engels.Ik heb geprobeerd afgelopen week T-mobile te contacteren via telefoon of chat, maar hier is kennelijk geen doorkomen aan… Hoe zit het nu precies? Worden er wel of geen aansluiten van de stoep naar het huis gelegd? Ik wil namelijk niet buiten de boot vallen.
Hi , ik heb een abonnement met jullie die sinds september 2022 moest lopen , hoewel en tot nu ik geen internet heb. De glaszevel is nog steeds in mijn buurt niet geïnstalleerd dus ik vraag voor voucher codes om ik onbeperkt internet te hebben.Wacht op jullie reactie GroetenAngelos
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.