Ik heb op 29 december 2022 een glasvezel verbing aangevraagd en kreeg gelukkig vrij snel een afspraak om de aansluiting te realiseren. Omdat ik daar graag bij wil zijn neem ik een vrije dag en vind op de betreffende dag de monteurs die op een voor mij onlogische plaats aan het graven zijn om de glasvezel kabel te vinden. Omdat ze niets konden vinden krijg ik ze na wat aandringen zover om eens onder het kruipluik te kijken in de hal van ons apartements gebouw. En ja hoor, zo'n 20 nieuwe glasvezels liggen daar netjjes opgerold. Er zijn er 2 of 3 al ergens aangesloten. Maar de monteurs gaan niet de ruimte in om te kijken hoe de kabel naar mijn woning aangesloten kan worden. De route is niet bekend en kunnen ze ook niet onderzoeken omdat een sleutel van een meterkast in de hal ontbreekt. Er wordt afgesproken dat ik de sleutel regel en er wordt een nieuwe afspraak gepland. Tweede bezoek. De meterkasten zijn open maar daar is geen doorvoer te vinden van glasvezel. Dan toch maar de kruipruimte in. De monteur gaat echter niet verder dan het luik en komt met vraagtekens op zijn gezicht er weer uit. Er staat een laagje water en er moet zo'n 20 meter gekropen worden (gemeten in de hal) naar het stijgpunt, de meterkast van de eerste woning op de begane grond. Na toch weer een beetje aandringen besluit de monteur het toch te gaan doen al merk ik dat hij de kruipruimte eigenlijk niet in wil. Hij moet in de wijkcentrale even een glasvezellampje aanzetten en is zo terug. Na een half uurtje komt hij terug met de mededeling dat de sleutel van de wijkcentrale niet in zijn bezit is dus kan hij niet verder. Er wordt weer een andere afspraak afgesproken. Derde bezoek. Dit was 23 februari jl. en dus wederom een vrije dag genomen. De monteurs zouden in de ochtend komen. Geduldig als ik ben ga ik pas na 12 uur even bellen met de planning en na vele keren en minuten te hangen wordt er rond 14:00 eindelijk opgenomen en mij verteld dat er 's ochtend naar mij gebeld is en ik niet bereikbaar was?? Ik had geen gemiste gesprekken en ook geen voicemail maar goed. De monteur is ziek naar huis gegaan. Er komt dus weer een nieuwe afspraak. Ik zit nu 2 maanden zonder Internet en dat is best wwel een probleem tegenwoordig. Ik zou graag zien dat er vanuit t-mobile eens opheldering gevraagd wordt en ik bezoek krijg van monteurs die problemen oplossen en niet weglopen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.