Goededag!
Het is me niet in het geheel duidelijk wat er van mij verwacht wordt voor de installatie van mijn internet. Van wat ik begreep, gaf de de klantenservice(telefoon) aan dat er nog toestemming nodig is van de VVE of van KPN voor het doortrekken van glasvezel, ofwel voor toestemming van KPN voor het gebruik van het netwerk.
Volgens de brochure van de woning ligt er al (KPN beheert) glasvezel tot in de woning - het lijkt mij dat toestemming vragen voor toegang tot KPN infrastructuur iets is wat T-Mobile zelf doet? Indien ik zelf nog KPN moet bellen, welke informatie kan ik bijdehand houden om door te geven.
Het is wel erg ongelukkig dat T-mobile van uit hunzelf niet aangeven wat de problemen zijn van een bestelling. De eerste keer dat ik belde (2 maanden na bestellen zonder bericht) werd er aangegeven dat het tot ongeveer mid-april zou duren, hierna is er geen bericht meer vanuit T-Mobile meer gekomen over vertragingen of andere redenen. Momenteel maak ik gebruik van mijn telefoon abonnement voor mijn computer, en hoewel 25GB een hoop is voor normaal telefoon gebruik, brand ik daar nu makkelijk doorheen met mijn computer, zelfs al probeer ik zo weinig mogelijk te downloaden. Is het wellicht mogelijk om mijn data tijdelijk uit te breiden tot het oplossen van de installatie?