Beste community,
Ik zie al meerdere mensen met de klacht dat bij de aansluiting het internet niet werkt. Ook hier het geval. De lijn zou niet door KPN geactiveerd zijn?
Probleem is, dat ik, omdat ik eigenlijk uitging van een vlekkeloze overstap, al netjes ter voorbereiding de apparaten van Ziggo heb verwijderd en in de retourdoos heb gedaan.
Nu heb ik dus geen internet, een modem wat eigenlijk nog wel zou werken in een doos waar ik niet meer bijkan, en alle kabels al omgegooid, waardoor ik geen zin meer heb om de hele boel weer opnieuw te moeten doen.
Hoe kan het dat bij zo’n “overstapservice” er niet gewoon gezorgd wordt dat men zeker weet dat alles naar behoren werkt, bijvoorbeeld het vrijgeven van een lijn?
Dit is uitermate vervelend en niet de service die ik van T-mobile gewend ben.
Hoe gaan we dit zsm oplossen? Want met alle verhalen die ik op de community lees, krijg ik niet heel veel vertrouwen dat dit snel is opgelost…?
Ook was de medewerker vrij snel vertrokken nadat het niet werkte… “De lijn moet vrijgegeven worden, dat kan ik niet doen. Fijne avond”. Eigenlijk vond ik dit vrij onbeholpen, werd er niet duidelijk uitgelegd wat de vervolgstappen zijn, behalve dat ik op een telefoontje van een anoniem nummer moet wachten en weg was ie. Ik gaf aan dat ik erg ontevreden was.
“Dan moet je maar het oude internet tijdelijk weer even aansluiten, verder kan ik je niet helpen dus ik ga”… Ik vind dat echt van een horkerigheid die ik geen pas vind hebben bij iemand die bij mensen langs komt...
Ik hoor graag van mensen die ook deze ervaring hebben… Of iemand die een snellere oplossing heeft?