Skip to main content

Geen intenet na installatie monteur..zou bij kpn liggen


Ik ben overgestapt van KPN naar T-Mobile en de monteur heeft alles gemonteerd vandaag . Na vele telefoongesprekken met de helpdesk verder heb ik geen internet en tv. De schuld wordt steeds bij kpn neergelegd. ….snel oplossen aub..heb het internet nodig voor school..anders per direct terug naar kpn ..dit is waardellos geregeld en heb ik in alle jaren niet meegmaakt..verder is de sales niet bereikbaar en duurt klantesservice bereik extreeeeeem lang

16 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @toontje1968 

Kun je aangeven welke lampjes er op de mediaçonverter branden of knipperen?

 

Router is al een paar keer aan en uit gezet..maar Geen verandering Guideon maakte het zich er heel gemakkelijk vanaf....zal wel aan kpn liggen..maar kpn zegt dat het bij jullie ligt..hoe kan het zijn dat de monteur er gewoon tussenuit poft zonder dat het werkt ?? Ik ven echt woest nu.

Reputatie 7
Badge +15

@toontje1968 

Ik bedoel het apparaat tussen glasvezelaansluiting en router, die rode kabel zit tussen de mediaçonverter en router, welke lampjes branden of knipperen daarop?

 

 

Reputatie 7
Badge +15

@toontje1968 

Er is zo te zien we een glasvezel signaal, kan je de rode internetkabel eens vervangen?

Kpn zegt dat jullie het administratief ..niet goed hebben geregeld….wel vreemd want precies vanaf vandaag hadden wij geen internet meer via kpn..dus waren ze volgens mij echt wel op de hoogte..

 

dat kan ik nu niet..zit op kantoor..is dat een speciale kabel of standaard ?

 

Reputatie 7
Badge +15

@toontje1968 

Dat is een gewone internetkabel CAT6.

@toontje1968

Dat is een gewone internetkabel CAT6.

okay..dan ga ik dat proberen..als dit niet lukt,...graag monteur sturen. Ik hou U op de hoogte want dit kost me geld a € 55,- p/uur. Ik hou U op de hoogte

Maakt geen verschil..het werkt gewoon niet..heb het idee dat de router nog niet is aangemeld bij t mobil..voor de rest is alles aanwezig..dus hen er haast zeker van dart de router admunistratief NIET is aangemeld

 

Reputatie 7
Badge +14

De routerr meld zich vanzelf aan zodra het licht van de aansluiting op het T-mobile netwerk is aangesloten.  Als pas op het laatste moment het KPN signaal is verwijderd is het de bedoeling dat KPN networks daarna de glasvezel koppeld aan de T-mobile apparatuur.  Dan krijgt ONT weer licht, en kan de router zich gewoon aanmelden.

 

Op tijd geregeld,maar jullie houden mij aan het lijntje...Geef die lijn vrij aan T-mobil zodat we internet hebben..Nu geen internet sinds gisteren ochtend...gisteren middag heeft t-mobil alles geïnstalleerd.

En toch houden jullie als kpn die lijn bezet...NOOIT meer kpn voor mij in de toekomst. Dit hoort niet zo te zijn. Radar en kassa gaan hiervan smullen, want dit blijkt heel vaak voor te komen bij jullie gezien de berichten van andere overstappers

 

 

Op tijd geregeld,maar jullie houden mij aan het lijntje...Geef die lijn vrij aan T-mobil zodat we internet hebben..Nu geen internet sinds gisteren ochtend...gisteren middag heeft t-mobil alles geïnstalleerd.

En toch houden jullie als kpn die lijn bezet...NOOIT meer kpn voor mij in de toekomst. Dit hoort niet zo te zijn. Radar en kassa gaan hiervan smullen, want dit blijkt heel vaak voor te komen bij jullie gezien de berichten van andere overstappers

 

Reageer