Ik ben al een aantal jaar trouw klant van t-mobile.
Na mijn zeer goede ervaringen met glasvezel van t-mobile besloot ik deze dan ook mee te verhuizen naar mijn nieuwe woning. Naar mijn idee heb ik redelijk op tijd (ruim een maand voor de verhuizing) aangegeven te gaan verhuizen en dit graag mee te willen nemen.
Enfin, contract ontvangen, leek allemaal goed te gaan. Echter drie dagen voor de verhuizing nog niks vernomen over de aansluiting van glasvezel op mijn nieuwe adres. Helaas hier zelf achteraan moeten bellen.
Ik werd vrijwel direct en zonder enige waarschuwing doorverbonden met een aannemersbedrijf. Deze wisten echter ook niet waar ik het over had.
Teruggebeld naar t-mobile, waar mij verteld werd dat dit niet de goede aannemer was, en er even uitgezocht moest worden wie het dan moest zijn. "We bellen je binnen een uur terug". Helaas moest ik zelf na 5 uur maar een keer terugbellen. Eindelijk iemand gesproken die in ieder geval wist dat door VolkerWessels aangesloten moest worden. Of ik dan zelf VW maar even kon bellen, erg vreemd, maar goed.
Na daar een half uur in de wacht te staan kreeg ik iemand te pakken die me alleen kon vertellen hier ook niet echt een antwoord op te hebben, behalve dat "ik zie dat het een appartement is, dat kan weken duren".
VW zou me daarna binnen vijf dagen terugbellen om antwoord te geven op de mijns inzicht vrij simpele vraag "wanneer komen jullie een gaatje in de muur boren en de kabel naar binnen duwen zodat de andere partijen door kunnen".
Maar uiteraard ben ik tot op heden niet teruggebeld.
Mijn vraag is dan ook tweeledig:
Beste T-mobile, waarom moet IK contact opnemen met een onwillende aannemer terwijl ik met JULLIE een contract heb afgesloten,
En wanneer kan ik als trouwe klant mijn internetaansluiting verwachten? Ik ben beter van jullie gewend en zou graag het idee hebben dat ik geholpen wordt door de partij waar ik mijn geld aan geef.