Skip to main content

Ik heb een glasvezelabonnement genomen, maar heb nog geen glasvezelaansluiting. Die moet nog even door een aannemer worden geïnstalleerd en volgens de status van T-Mobile zou hij contact met me opnemen voor een afspraak. Nou, ik kan denk ik wachen tot ik een ons weeg. Inmiddels een oaar keer contact gehad met de klantenservice van T-Mobile, die wezen naar Dutch Fiber. Daar moest ik maar even mee bellen voor een afspraak. Die wezen weer naar T-Mobile en zeiden dat mijn abonnement niet was doorgezet, T-Mobile zei van wel en verweer me weer door naar Dutch Fiber en die zeiden eerst dat ze afdeling planning me zouden laten bellen, in een later gesprek dat ze geen idee hebben wanneer de aannemer me gaat bellen en dat ze daar niks aan kunnen doen.

Nu loopt mijn contract bij Ziggo 30 april af en zou zou mijn T-Mobile abonnement 1 mei in gaan. Maar het ziet er toch echt naar uit dat ik vanaf 1 mei voor onbepaalde tijd zonder tv en internet zit. Mijn eerste ervaringen met T-Mobile zijn dramatisch. Wat kan ik nog doen om iemand mijn glasvezelaansluiting te laten installeren?

Hi @Dirkness, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat de overstap vloeiend gaat verlopen. Ik ben er daarom direct ingedoken. Ik zie dat wij al navraag bij ODF hebben gedaan.  Dit was op 20-04, is er sinds dien al contact geweest met ODF? Hoor graag van je terug!


Bedankt dat je er in bent gedoken. Heb ODF sind 20 april een paar keer gebeld en ook via mail contact gehad. 1 keer werd me de toezegging gedaan dat ze de afdeling planning contact op met me zouden laten nemen. Niet gebeurt. Daarna een paar keer de reactie dat ze niet kunnen zien wanneer de aannemer contact met op neemt en dat ze eigenlijk niks voor me kunnen doen. Ook nog een paar chat contacten gehad met T-Mobile, maar daar kwam ook niks uit.


@Dirkness bedankt voor je snelle reactie en duidelijke informatie.

Ik heb direct Fiber aan de mouw getrokken. Ook heb ik met urgentie gevraagd om contact met je op te nemen met een duidelijke update over de oplevering. Wil je mij hiervan op de hoogte houden? 


Dankjewel voor je hulp. Ik wacht het af en laat het je weten.


Niet verwacht dat ze tijdens Koninginnedag zouden bellen, maar de afspraak staat voor 4 mei. Bedankt voor het wakker schudden.


Reageer