Ik heb een glasvezelabonnement genomen, maar heb nog geen glasvezelaansluiting. Die moet nog even door een aannemer worden geïnstalleerd en volgens de status van T-Mobile zou hij contact met me opnemen voor een afspraak. Nou, ik kan denk ik wachen tot ik een ons weeg. Inmiddels een oaar keer contact gehad met de klantenservice van T-Mobile, die wezen naar Dutch Fiber. Daar moest ik maar even mee bellen voor een afspraak. Die wezen weer naar T-Mobile en zeiden dat mijn abonnement niet was doorgezet, T-Mobile zei van wel en verweer me weer door naar Dutch Fiber en die zeiden eerst dat ze afdeling planning me zouden laten bellen, in een later gesprek dat ze geen idee hebben wanneer de aannemer me gaat bellen en dat ze daar niks aan kunnen doen.
Nu loopt mijn contract bij Ziggo 30 april af en zou zou mijn T-Mobile abonnement 1 mei in gaan. Maar het ziet er toch echt naar uit dat ik vanaf 1 mei voor onbepaalde tijd zonder tv en internet zit. Mijn eerste ervaringen met T-Mobile zijn dramatisch. Wat kan ik nog doen om iemand mijn glasvezelaansluiting te laten installeren?