Skip to main content

Hallo

Waarom duurt dit zolang wacht al 2 maanden de 12de iemand geweest om te schouwen in de meterkast foto's gemaakt.

Kabel steek nog steeds boven de grond uit vóór de deur. 

Zijn nu weer 10 dagen verder en niks Heo lang gaat dit nog duren want anders laat ik dit contact ontbinden en blijf ik wel bij ziggo want sorry jullie zijn nog slechter met communiceren dan ziggo 

Hoi @Tjapko69, leuk om te horen dat je een bestelling hebt lopen, we voorzien je heel graag met supersnel én -stabiel glasvezelinternet! Zoals je merkt heeft de aanleg van een geheel nieuw glasvezelnetwerk een hoop voeten in de aarde. Niet alleen zijn wij afhankelijk van de woningbouw of VvE, ook moet er een uitgebreid plan komen om het netwerk geheel aan te sluiten en zijn wij afhankelijk van toestemming van de gemeente.

Desondanks zetten wij samen met de aannemer alles op alles om je nieuwe glasvezellijn zo snel mogelijk aangelegd te krijgen, wij gaan er haast achter zetten en ik hoop snel dat je ongeremd kan genieten! 😃


Reageer