Skip to main content

Hi,

Ik ben inmiddels met een t-mobile monteur en een KPN monteur aan de slag geweest om het ISRA punt of DSL kabel te lokaliseren in mijn woning. Helaas nog zonder resultaat. Of wel Ik kan t-mobile thuis nog niet aansluiten. Helaas heeft t-mobile mij wel al laten afsluiten bij mijn oude aanbieder Ziggo. Handig.

Dus nu nog urgenter op zoek naar dit aansluitpunt. Binnenkort komt er een ‘grondteam’oid langs van KPN. Dat gaat mogelijk in de kosten lopen. 

Verder zelf onderzoek kwam ik toch nog een kabel tegen uit een muur. Ik heb een foto bijgevoegd. Kan iemand beoordelen of dit de betreffende kabel is? 

Alvast dank.

 

Nou, als zelfs KPN hem niet kan vinden dan is het lastig te beoordelen waar dit kabeltje naar toe gaat... KPN is eigenaar van de koperkabels in Nederland en niet deze verhuren aan andere providers. Het ISRA punt is daar ooit opgehangen. Als deze is gesloopt dan is de huiseigenaar degene die dit moet laten repareren door KPN. Gelukkig sturen ze nog meer specialisten.  Mochten ze kosten in rekening gaan brengen zul je die eerst horen. Dat gaat buiten t-mobile om.

Vergelijk het met de energie. Als je de elektriciteit meter sloopt zal je met b.v. Stedin als netbeheerder de reparatie afstemmen. Dat je op dat moment geen energie via Vattenvall kan afnemen is niet fijn maar kunnen zij niets aan doen.


Eric, dank voor je reactie. 

Het enige is dat t-mobile heeft beloofd dat ze pas een signaal voor afsluiting aan mijn vorige provider zouden sturen als mijn modem van t-mobile is geactiveerd. Dat is nog niet het geval. Kan ik nu nog van mijn abonnment van t-mobile thuis af?


Hallo @RvH84 

De bedenktijd van 14 dagen bij T-Mobile begint pas zodra je thuis werkend internet hebt van T-Mobile dus dat is nog een optie.


Reageer