5 weken geleden is tijdens de eerste installatie van glasvezel een storing geconstateerd in e glasvezelaansluiting. Intussen is de aannemer geweest om naar het probleem te kijken, hierna is de installatie monteur nogmaals geweest voor de installatie en bleek dat het probleem nog niet was opgelost. Inmiddels wachten we 3 weken op een telefoontje voor een nieuwe afspraak met de aannemer.
Hierover hebben we afgelopen 3 weken zelf wekelijks contact opgenomen met zowel T-Mobile als Open Dutch Fiber en is het antwoord elke keer gelijk: er is een melding gemaakt en binnen 5 werkdagen wordt er contact opgenomen. Vanochtend eindelijk gebeld door de aannemer en die melde mij dat het voor hun niet bekend was dat het probleem nog niet was opgelost!
Dus ondanks alle meldingen, telefoongesprekken en e-mails (waarop we overigens nog geen inhoudelijke reactie hebben mogen ontvangen) is er blijkbaar afgelopen weken door T-Mobile weinig tot geen actie ondernomen om dit op te lossen. T-Mobile is en blijft in deze kwestie de hoofdaannemer, maar uit alle gesprekken en wijze waarop T-Mobile met deze melding omgaat bevestigd dat T-Mobile geen vernatwoordelijkheid neemt en vooral het aan de klant zelf overlaat om het op te lossen.
Voor mij als klant ben ik afgelopen weken van het spreekwoordelijke kastje naar de muur gestuurd zonder dat er ook maar iemand verantwoordelijkheid neemt om dit voor de klant op te lossen.
Ben benieuwd hoe anderen dit ervaren en of misschien dit kanaal wel tot actie en een fatsoenlijke reactie leidt vanuit T-Mobile.