@Demelza Flamand Ik wil met liefde met je meekijken wat er aan de hand is! Ik kan echter geen abonnement vinden op het door jou gekoppelde e-mailadres hier op de Community. Zou je mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer kunnen sturen in een privébericht ter verificatie? Dan kan ik met je meekijken in de verbinding en het abonnement!
Hallo kan iemand mij misschien helpen? Ik heb van alles geprobeerd van fabrieksinstellingen tot aan/uit, van 10 sec tot 3 min. Niks helpt
Hoi @NaomiW, super dat je ook een foto van het modem kon posten, ik help je hiermee graag uit de brand! Ik ben meteen een lijnmeting voor je gestart en ik was blij om te zien dat je inmiddels weer een uur online bent. Mocht je toch nog problemen ervaren met de verbinding, laat het gerust weten en ik denk graag met je mee wat de oplossing kan zijn.
Zo te zien heb je inmiddels ook het trucje gevonden door de Media Converter kort offline te halen, top!
Voor nu wens ik je nog heel veel plezier met het Internet toe!