Skip to main content
8060 Topics
Kapot toestel - geen reactie op klacht
Helaas is iedereen hier al klant bij Odido, maar mocht dit toch online komen te staan. Dan bij deze de waarschuwing aan iedereen om geen toestel of abonnement aan te schaffen bij Odido. Ik ben nog nooit in m'n leven zo slecht geholpen. 2 jaar geleden een toestel aangeschaft. 10 maanden na de koop was deze al kapot. Het toestel viel constant uit, apps zoals camera, google chrome, maar ook de contactenlijst kon ik vaak niet openen. Deze sloten direct weer af. Toestel voor reparatie opgestuurd. Na de kortste keren weer dezelfde problemen. Ik heb het toestel ondertussen al 4x voor “reparatie” opgestuurd, maar ik blijf dezelfde problemen houden. Mijn toestel wordt nooit echt gerepareerd. In het laatste reparatie-overzicht staat ook letterlijk dat mijn toestel niet gerepareerd is.Odido heeft mij verteld dat er over een nieuw toestel gesproken zou worden als mijn toestel nog steeds niet werkt na 3 reparaties. Ik ben nu al 4 reparaties verder en een nieuw toestel is er nog altijd niet van gekomen. Recentelijk vertelde een medewerker mij dat Odido nooit nieuwe toestellen uitgeeft. Ze repareren alleen. Ik ben dus al die tijd voorgelogen. Odido doet alsof er na x aantal reparaties naar een oplossing gezocht gaat worden, maar dat is niet het geval. Ze “repareren” net zo lang je telefoon totdat de garantietermijn van 2 jaar verlopen is. Als de reparaties ook daadwerkelijk REPARATIES waren, dan had ik er geen problemen mee. Maar ze doen alsof, en daarmee is dit de puurste vorm van oplichterij. De wet schrijft voor dat een consument 2 jaar recht heeft op een deugdelijk product. Dat heb ik nooit gehad. Mijn vraag is dan ook: wanneer wordt er gereageerd door Odido op mijn klachten en komt Odido tot een daadwerkelijke oplossing in de vorm van een nieuw toestel of geld terug?
Verzoek tot verwijden BKR registratie
Beste, Mijn naam is Mohamed, Ik wilde graag mijn verhaal uitleggen, mijn moeder heeft namelijk door mij een negatieve BKR registratie. Dit is allemaal ontstaan doordat ik een paar rekeningen niet tijdig heb betaald, ik zat op dat moment in een financiële crisis omdat ik toen net was getrouwd. Ik heb toen met mijn vrouw net een huis weten te bemachtigen. Door dit onverwachte huwelijk en daarbij ook nog een nieuw huis wat echt vanaf 0 weer moest opgeknapt worden liep ik tegen veel financiële valkuilen aan. Ik kon niet/niet op tijd mijn rekeningen betalen, waaronder die van mijn telefoon. Ook andere rekeningen kon ik niet op tijd betalen waardoor ik nu nog steeds in de boetes en ophogingen zit. Het grote probleem is dat dit abonnement stond op mijn moeders naam, deze heeft ze vanaf mijn 17e altijd betaald. Hierdoor stond het abonnement nog op haar naam, terwijl ik de rekeningen betaalde. Deze heb ik nogmaals destijds soms niet op tijd kunnen betalen. Mijn moeder is een hardwerkende vrouw en zet zich op het speciaal onderwijs in voor kinderen met een verstandelijke beperking. Mijn ouders willen binnenkort graag verhuizen, ze willen het huidige huis wegdoen vanwege verschillende mankementen, ze verdienen ook beter. Helaas wordt een hypotheek aanvragen heel moeilijk door deze negatieve BKR registratie. Ik voel me zelf ook ontzettend schuldig omdat deze registratie met zulke grote gevolgen nu op haar naam staat door mij. Ik gun het ze ook enorm om te verhuizen met een hypotheek waardoor het verhuizen dus ook daadwerkelijk lukt. Ik weet dat jullie inbox waarschijnlijk vol staat met dit soort verzoeken en dat jullie ook waarschijnlijk de gekste verhalen zullen horen. Toch doe ik her verzoek in goede hoop en vraag ik aan jullie of er een mogelijkheid is om deze BKR registratie van haar naam te halen, desnoods kunnen jullie hem op mijn naam plaatsen. Met vriendelijke groet, Mohamed
Geen mobiel bereik op mijn werk
Omdat ik klaar ben om constant naar de klantenservice te moeten bellen en voor mijn gevoel van het kastje naar de muur te worden gestuurd. Hoop ik zo een medewerker te kunnen bereiken die mijn probleem (en van mijn collega’s) kan oplossen. CASE-NUMMER: 73798811 Recentelijk nam ik een een abonnement van Odido. Sindsdien kan niet bellen of gebeld worden vanaf de plek waar ik werk. Zo nu en dan komt een beller er toch door heen, maar hapert de lijn of word die zelfs verbroken door het bereik. Alsof de wind dan net even goed staat en het bereik wel aankomt. Het duurde even voordat ik wist waar dit aan lag. Na rond vragen blijken een aantal collega’s, die odido hebben, hetzelfde probleem te hebben. Als collega’s mij notabene in hetzelfde gebouw mij bellen kunnen ze mij ook niet bereiken. Dit heb ik al aangegeven op de dekkingskaart. Hiervan kreeg ik bericht dat er contact met mij opgenomen zou worden. Natuurlijk belde de werknemer vorige week woensdag, op de tijd dat ik aan het werk was. Ik krijg dan wel (meestal) netjes een sms als iemand mij probeerde te bellen. In de avond belde ik daarom terug naar de klantenservice om vervolgens na wachten een medewerker te kunnen spreken, om daarna weer in de wacht te worden gezet. Met als klapper op de vuurpijl het telefoongesprek word afgebroken. Vrijdagochtend belde ik opnieuw en stond de medewerker mij netjes te woord. Maar de afgesproken tijd dat de medewerker over deze zaak mij terug zou Bellen (Maandagochtend), is niet nagekomen. En ik wil dat hier toch naar gekeken gaat worden omdat ik zo niet bereikbaar ben voor collega’s en klanten die ik te woord moet staan. Dat geld ook voor mijn collega’s, dit is dus niet een probleem dat alleen bij mij is, maar ook bij andere.

Laatst verdiende badges

• TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen