Skip to main content

Multisim Apple Watch Ultra 3 bellen lukt niet.

• December 5, 2025
  • 1 reactie
  • 33 Bekeken

Bellen met de multisim van Apple Watch Ultra 3 lukt niet zodra ik niet in de buurt van mijn iPhone ben of mijn iPhone uitgeschakeld is. Als ik probeer te bellen staat er “bellen mislukt”. Hoe kan dit opgelost worden? zie onderstaande screenshots

In de Watch App op de iPhone is het mobiele netwerk toegevoegd

Netwerk en aanbieder op de iPhone

Aanbieder op de apple watch ultra 3
Netwerk status op de Apple Watch Ultra 3

December 8, 2025

Hoi Tunky, tof dat je gebruikmaakt van Multisim op je Apple Watch Ultra! Werkt het inmiddels weer? Zo niet, heb je voor mij antwoord op de volgende vragen:

• Heb je je Watch bij Odido gekocht of via een andere partij?
  • Doet dit probleem zich voor op 1 locatie, op verschillende locaties of altijd?
  • Kon je hiervoor wel bellen via je Multisim of heeft het helemaal nog niet gewerkt?
  • Klopt het dat je wel in Nederland bent?

Laat het me maar weten. Dan zet ik graag een case voor je door naar mijn technische collega's! 😊

1 reactie

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Tunky, tof dat je gebruikmaakt van Multisim op je Apple Watch Ultra! Werkt het inmiddels weer? Zo niet, heb je voor mij antwoord op de volgende vragen:

• Heb je je Watch bij Odido gekocht of via een andere partij?
  • Doet dit probleem zich voor op 1 locatie, op verschillende locaties of altijd?
  • Kon je hiervoor wel bellen via je Multisim of heeft het helemaal nog niet gewerkt?
  • Klopt het dat je wel in Nederland bent?

Laat het me maar weten. Dan zet ik graag een case voor je door naar mijn technische collega's! 😊