Skip to main content

[Opgelost] Problemen met mobiele diensten.

• December 3, 2025
  • 38 reacties
  • 14582 Bekeken
Toon eerste reactie

38 reacties

• Debutant
  • December 3, 2025

Er mag ook wel eens positief nieuws gebracht worden. Hier in het Zuiden des lands geen merkbare storingen. Ook mijn Klik en Klaar werkt gewoon naar behoren. Mijn nummer was al doorgeschakeld naar een KPN nummer. Werkt gewoon.

• is een King Poster
  • December 3, 2025

VoWiFi werkt nog steeds niet (regio Zeist).

Is er al iets meer bekend hoe lang dit nog gaat duren? Ik heb mijn gsm al diverse keren opnieuw opgestart na de laatste update, zonder resultaat. Echt te belachelijk voor woorden dit.

• Debutant
  • December 3, 2025

Ik ervaar ook sinds vanmorgen problemen. Tot op dit moment staat er in mijn telefoon gewoon het symbool van 5g, maar heb ik geen enkele verbinding. Mijn dochter heeft wel gewoon verbinding op hetzelfde adres eveneens met Odido. Hoe dan? Ik heb mijn internet echt nodig en loop al de hele dag achter de feiten aan. 

• is een King Poster
  • December 3, 2025

Ik ervaar ook sinds vanmorgen problemen. Tot op dit moment staat er in mijn telefoon gewoon het symbool van 5g, maar heb ik geen enkele verbinding. Mijn dochter heeft wel gewoon verbinding op hetzelfde adres eveneens met Odido. Hoe dan? Ik heb mijn internet echt nodig en loop al de hele dag achter de feiten aan. 

Heb je al geprobeerd om het netwerk op 4G te zetten?

• Debutant
  • December 3, 2025

@highlinda Telefoon even uit en aanzetten kan vaak ook helpen.

• is een King Poster
  • December 3, 2025

[Update 22:51 uur] We merken dat de netwerkproblemen van vandaag zo goed als opgelost zijn, ook bellen over WiFi (Voice over WiFi). Mocht dit bij jou nog niet het geval zijn, geef het toestel dan een herstart. Ervaar je toch nog problemen? Laat dit dan aan ons weten. 

Telefoon opnieuw opgestart maar bellen over wifi icoon verschijnt niet in mijn scherm.

• is een Top Poster
  • December 4, 2025

Vorige week ook al diverse keren gehad dat ik mijn mobiel moest opstarten omdat ik alleen een 4G netwerk had. Daarna wel opgelost, nu 2x opgestart maar nog steeds 4G...

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • December 4, 2025

Er mag ook wel eens positief nieuws gebracht worden. Hier in het Zuiden des lands geen merkbare storingen. Ook mijn Klik en Klaar werkt gewoon naar behoren. Mijn nummer was al doorgeschakeld naar een KPN nummer. Werkt gewoon.

Ik woon in het midden van het land. Ben al 11/12 jaar bij TM nu Odido en heb misschien in al die jaren 1a2 keer storing gehad op mobiel. Glasvezel en ook DSL en Klik&Klaar geen storing. Klop het even af.

Ik was altijd bij Ziggo en bij KPN daar meer storingen 
Blijf altijd in mijn hoofd houden dat het lastig is zo’n storing maar niemand is er gelukkig mee en iedereen doet zijn best om het op te lossen.🫣☺️ 

Iamsterdam
  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • December 5, 2025

de mijne had ongeveer half uur mijn mobiel werkt niet , dan hoppa  doet het weer goed.

waar maken jullie druk om  gezeur van verbindingen ….

• is een Top Poster
  • December 5, 2025

Ik ben al sinds 1999 bij deze provider, eerst Ben daarna T-Mobile en sinds 2 jaar Odido, en heb eigenlijk weinig klachten. Ik begon nu al te twijfelen of het aan mijn mobiel lag maar ik heb nu al 2 dagen alleen 4G en helemaal niks gehoord vanuit Odido wat er nu aan de hand is, toch wel spijtig als trouwe klant. 

• is een King Poster
  • December 5, 2025

Ik ben al sinds 1999 bij deze provider, eerst Ben daarna T-Mobile en sinds 2 jaar Odido, en heb eigenlijk weinig klachten. Ik begon nu al te twijfelen of het aan mijn mobiel lag maar ik heb nu al 2 dagen alleen 4G en helemaal niks gehoord vanuit Odido wat er nu aan de hand is, toch wel spijtig als trouwe klant. 

Ik ook. Mijn 3G verbinding is er na één van de laatste netwerkstoringen 2-3 weken geleden mee opgehouden.

Zoals altijd word ik verzocht allerlei handelingen te verrichten met en op mijn gsm terwijl het probleem zich na een storing voordeed. Ik heb wel gewoon nog 4G.

• is een Top Poster
  • December 5, 2025

de mijne had ongeveer half uur mijn mobiel werkt niet , dan hoppa  doet het weer goed.

waar maken jullie druk om  gezeur van verbindingen ….

Ik had vorige week af en toe 4G en nu al 3 dagen niet meer, Ik heb al een paar keer mijn mobiel opnieuw opgestart maar helaas. Geen enkel woord vanuit Odido erover, het blijft heel erg stil wat dat betreft, waarom de klanten niet normaal informeren? Dat doe ik op mijn werk ook als er iets aan de hand zou zijn. 

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • December 6, 2025

Er was een beperkte verstoring 2 dagen geleden. Dat was snel verholpen en nu is er geen generieke storing. Dus de klantenservice heeft niets te melden naar je.