Skip to main content
Beantwoord

blokkade

• December 6, 2025
  • 3 reacties
  • 54 Bekeken

Goedemiddag 

Ik heb een paar dagen terug mijn rekening betaald (woensdag) en ik ben nog steeds geblokkeerd in de app is het wel verwerkt, maar de termijn betaling staat nog open terwijl dit 26 november al is overgemaakt. Ik kan niet bellen voor hulp en het begint nu wel een beetje vervelend te worden aangezien ik moet bellen.. 

Beste antwoord door Cristien

@Samanthavd1996x  ga verder in je eerste topic. De moderators helpen op volgorde van binnenkomst berichten. Op jouw manier kom je telkens onderaan te staan.⬇️

Bovendien is het tegen de regels. Ben je een topic kwijt klik dan op je naam daar staat alles wat je hebt gepost

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • December 6, 2025

Hallo ​@Samanthavd1996x 

Telefoon herstarten helpt niet? Vul alvast alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan meekijken.

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • Antwoord
  • December 6, 2025

@Samanthavd1996x  ga verder in je eerste topic. De moderators helpen op volgorde van binnenkomst berichten. Op jouw manier kom je telkens onderaan te staan.⬇️

Bovendien is het tegen de regels. Ben je een topic kwijt klik dan op je naam daar staat alles wat je hebt gepost

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • December 6, 2025

@Samanthavd1996x Duurt het te lang ga dan even langs een Odido shop om te vragen wat er aan de hand is.