Skip to main content
8060 Topics
Annuleren/ misleidende verkoop
Beste t mobile Woensdag 28 december om 19:07 belde ik Niels Lucassen met de sales afdeling van T mobile Ik zocht een 4g abbonement met simkaart en router die een wifi signaal afgeeft. Ik heb overduidelijk meerede malen vermeld dat ik het 4g data abbonement wil gebruiken voor 3 beveiligingscamera's. De verkoper zei dat het abbonement 4 g voor thuis 150 gigabite daar geschikt voor was en dat het me geen problemen op zou leveren en ik kon onbeperkt opwaarderen zonder limiet. Ik heb vermeld dat de camera's continue verbonden zouden zijn met wifi.Volgens de verkoper was dat geen probleem. Nu lees ik in de voorwaarden dat het gebruik van beveiligingscamera's snel onredelijk gebruik oplevert,en dat dat overbelastend is voor het netwerk. Deze meneer heeft me flink misleid en voorgelogen. Ik vroeg hoelang het duurde voordat ik het thuis had. De verkoper zij daar momenteel geen mogelijkheden voor te hebben.Hij kon het wel laten klaarleggen in de winkel en ook dan had ik gewoon wettelijk 14 dagen bedenktijd. Nu lees ik ook nog dat de bedenktijd vervalt omdat de verkoop dan niet op afstand is gedaan als je het in de winkel ophaald. Dit gesprek is rechtsgeldig opgenomen als voicelog op mn telefoon. Dit is zeer geschikt rechtsgeldig bewijsmateriaal. Ik kan bewijzen dat ik heb aangegeven dat het abbonement 3 bewakingscamera's moest voorzien van data en dat hij zei dat het abbonement daar geschikt voor zou zijnen dat dat geen problemen op zal leveren. Ik kan bewijzen dat hij me geen optie gaf het thuis te laten bezorgen.Ik kan bewijzen dat hij zegt dat ik 14 dagen bedenktijd heb ondanks dat ik het in de winkel ophaal. Dit is absoluut misleidende verkoop door middel van dwaling. Deze meneer liegt naar mijn mening mij bewust voor door te zeggen dat het abnonement geschikt is voor beveiligingscamera's en dat dat geen problemen oplevert betreft fair use policy.Meneer liegt naar mijn mening bewust dat ik 14 dagen bedenktijd heb als ik het in de winkel ophaal zodat ik zijn sale niet kan annuleren. Als ik had geweten dat ik bij ophalen in de winkel geen bedenktijd had had ik het niet gekocht.Als ik had geweten dat in de voorwaarden vermeld stond dat beveiligingscamera's snel leiden tot onredelijk gebruik en overbelasting van het netwerk had ik het niet gekocht. Ik heb duidelijk vermeld dat dat het doel is van mijn aanschaf.Anders heb ik een abbonement van 40€ die ik niet kan gebruiken. Dit is absoluut misleidende verkoop en volgens de wet oneerlijke handelspraktijken niet toegestaan.Deze verkoop moet vernietigd worden. Vriendelijke groeten Niels Lucassen.
can’t provide to pay
Hello, Recently, I went back on 2 days trip, I have purchased a local sim of that country which I installed on my phone, and I have been using my phone along with my dutch e-sim. When back to Netherlands, I was surprised that all the phone costs were charged on my dutch phone card with a total of 380€ extra charges. I didn’t get notified abroad while I was using it. I knew after that an error happened and there are some settings that I had to change in order to make a phone call from the local sim and I had to turn off the sim. I went to the Tmobile shop, they couldn’t do anything abou it, I called the client service, they refused to remove the bill. They offered me to pay it on 9 terms which will be 45€ of the extra costs+26€ of the regular subscription that I have it means a total of 71€ per month. I receive a scholarship of 250€ monthly, my studies are financed by my home university, and I am only an exchange student here in Netherlands. I have even not the right to work with such a residence permit. I kindly asked them because it was a misunderstanding and I didn’t want to ruin away and not to pay also, I still have 9 months in the contract, i can afford paying the 26€ monthly but not the other costs. I’m confused, I don’t know what to do, and I don’t want to ruin away and stop the contract and don’t pay or get into legal issues. Also, I am grateful to the people that hosted me, I could make the subscription under their house address and I don’t want them also to get into any legal troubles if the money is not in my bank account. I have sent an email and didn’t receive any answer. I need an answer as soon as possible, because the First payment will be transacted on the 29th, and i will loose most of my money.

Laatst verdiende badges

• TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen