Beantwoord

Bundel Zwitserland niet actief

  • 11 March 2024
  • 3 reacties
  • 61 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb gisteren een bundel gekocht voor Zwitserland, maar de app blijft zeggen dat deze niet actief is. Maar ik kan ook geen bundel kopen, want er is er al een actief.

 

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 11 March 2024, 15:16

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi Petelaa, van harte welkom op de Community! Gaaf dat je in Zwitserland zit. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat de bundel van 1 GB in Zone 1 nu wel op actief staat. Kan je (handmatig) verbinding maken met een van deze netwerken: Salt, Sunrise en Swisscom? Werkt het nu allemaal? Ik hoor het graag van je! 😄

Ik heb verbonden met Sunrise, en heb de hele dag prima kunnen internetten, dus de vakantie gaat (op dat gebied 😉) prima. 
 

Wel geeft de app nog steeds aan dat de bundel niet actief is, en vertelt de app dus ook mijn verbruik status niet. Ik ga er dus maar vanuit dat dat aan de app ligt. Overigens hadden reisgenoten met een Odido abo en -bundel precies hetzelfde met de app, en ook zij konden gewoon internetten. 
 

Dankjewel in elk geval voor het checken!!!
 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Petelaa, fijn dat dat in ieder geval werkt en natuurlijk graag gedaan! Dan gok ik inderdaad dat de app achterloopt. Zie je via je webbrowser wel de correcte informatie? Dan wil ik je vragen voor nu via de website Mijn Odido in de gaten te houden. Ik geef het ook direct door aan mijn collega's van app. Ik wens je in ieder geval nog heel veel plezier in Zwitserland! 😊

Reageer