Hallo, ik heb nu ongeveer een maand internet en tv van Odido, maar het lukt niet in mijn account om een bestaand abonnement toe te voegen. Ik krijg de foutmelding dat mijn adres niet voorkomt in jullie systemen. Ik heb al contact gehad met de klantenservice maar zij konden het niet oplossen.
Hi Rosita, allereerst van harte welkom op de Community! Leuk dat je sinds kort een internet + tv abonnement bij ons hebt. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie 1 Mijn Odido-account, maar deze staat op een ander e-mailadres dan dat je hier op de Community gebruikt; een hotmail-adres. Ik gok dat je nu probeert in te loggen met je gmail-adres, klopt dat?
Je zou op Mijn Odido kunnen inloggen met dit Hotmail-adres of je kan via Mijn Odido registreren een nieuw account aanmaken met je Gmail-adres. Laat je het me weten of het is gelukt?
Dank je voor je reactie. Klopt, het advies van de klantenservice was om een nieuw account aan te maken dus dat heb ik gedaan met een gmail adres. Ik had inderdaad eerst een account met een hotmail adres. Helaas werkt het dus niet om een nieuw account aan te maken.
Hi Rosita, wat apart dat het niet lukt. Een Mijn Odido-account aanmaken is wel gelukt. Ik zie namelijk wel het account staan op je gmail-adres. Alleen het toevoegen van je abonnement lukt niet denk ik, klopt dat? Welke foutmelding ontvang je als je je abonnement probeert toe te voegen?
Ik krijg de volgende melding als ik mijn abonnement probeer toe te voegen:
De ingevulde gegevens komen helaas niet voor in onze systemen. Controleer de gegevens en probeer het nog eens.
Ik kan nog steeds niet in mijn account en mijn facturen inzien..
Hi Rosita, sorry voor de late reactie. We zijn er voor je mee bezig, maar zijn nog niet achter de oorzaak gekomen.
- Vul je wel de juiste gegevens in? Met het adres in Uitgeest?
- Krijg je deze melding op zowel je hotmail- als gmailadres?
- Probeer je het via de website of via de app?
Ik heb even mn contract terug gezocht en ik zie dat mn geboortedatum daar in niet klopt. Dus daar ligt het probleem.
Hi Rosita, wat goed dat je dit hebt gevonden! Dit gaan we direct fixen. Ik heb je zojuist een mail gestuurd. Hierop kan je reageren met een kopie van je ID. Zodra we deze binnen hebben, corrigeert een van mijn collega's je geboortedatum naar de juiste. Laat je het me weten als je dit hebt gedaan?
Dank je wel, ik heb inmiddels een kopie van mijn ID opgestuurd.
Hoi Rosita, bedankt voor het opsturen van de kopie! Ik zie hem inderdaad staan en ik heb je geboortedatum gecorrigeerd. Lukt het nu (over een half uurtje) wel om je abonnement toe te voegen?
Hoi Rosita, bedankt voor het opsturen van de kopie! Ik zie hem inderdaad staan en ik heb je geboortedatum gecorrigeerd. Lukt het nu (over een half uurtje) wel om je abonnement toe te voegen?
Ja, het is gelukt!
Geweldig, bedankt voor het laten weten!
Voor nu wens ik je alvast een heel fijn weekend, Rosita!
Goedemiddag, sinds een week zijn wij overgestapt naar Odido. Ik heb een account aangemaakt, alleen het koppelen van een bestaand internet/tv abonnement lukt niet. Ik krijg een foutmelding te zien en zie geen beschikbaar abonnement om toe te voegen. Ik kreeg ook al een mail dat de eerste factuur eraan komt. Als ik op die link klik vanuit de mail komt er ook een foutmelding. Graag zou ik mijn abonnement toe kunnen voegen zodat ik alles inzichtelijk in de app heb. Alvast bedankt!
Hoi
Beste
Het lukt mij ook niet om mijn abonnement te koppelen aan een nieuw account. Ik heb deze aangemaakt omdat ik mijn oude mobiel is gecrasht en ik de authenticator niet kon overzetten en dus niet langs de 2FA kon komen. Ik zou dus graag mijn abonnement aan mijn nieuw account willen koppelen, maar krijg een foutmelding. Misschien omdat deze nog aan mijn oud email adres hangt, geen idee.
Zouden jullie me verder kunnen helpen
Hi
Hi
Hi
Het is opgelost. helemaal top. goed geregeld
Hi
Rogier
Goedemiddag
Hi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.