Beantwoord

iPhone 15 nog niet geleverd

  • 11 March 2024
  • 3 reacties
  • 52 Bekeken

Ik heb op 22 februari mijn abonnement verlengd met telefoon. Ik heb gekozen voor ophalen in de winkel. Het gaat om een iphone 15. Ik had een bericht gekregen dat de telefoon toen niet op voorraad was. Nu is het al weer 3 weken verder en heb nog niks gehoord, maar zie dat op de site de iphone 15 direct leverbaar is.

bestenummer: 209214974

icon

Beste antwoord door Geitenkaaz 11 March 2024, 15:52

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi Geitenkaaz, van harte welkom op de Community en tof dat je voor de iPhone 15 gaat- goede keuze! Ik heb je bestelling er direct bijgepak en dit toestel is inderdaad op voorraad, dus ik ben bang dat je bestelling is vastgelopen. Sorry voor het ongemak! Ik weet zeker dat je het toestel met een nieuwe bestelling snel in handen hebt. Neem zeker even contact op met mijn collega's van Telesales op 0800-0092. Zij kunnen je helpen de bestelling direct opnieuw in te voeren. Als je wil kan ik de bestelling ook voor je annuleren, zodat je zelf een nieuwe bestelling kan plaatsen. Laat je het me weten wat je wil doen? 😄

Hi Geitenkaaz, van harte welkom op de Community en tof dat je voor de iPhone 15 gaat- goede keuze! Ik heb je bestelling er direct bijgepak en dit toestel is inderdaad op voorraad, dus ik ben bang dat je bestelling is vastgelopen. Sorry voor het ongemak! Ik weet zeker dat je het toestel met een nieuwe bestelling snel in handen hebt. Neem zeker even contact op met mijn collega's van Telesales op 0800-0092. Zij kunnen je helpen de bestelling direct opnieuw in te voeren. Als je wil kan ik de bestelling ook voor je annuleren, zodat je zelf een nieuwe bestelling kan plaatsen. Laat je het me weten wat je wil doen? 😄

Hoi marciano, bedankt voor de reactie. Zou je de bestelling willen annuleren voor mij, dan bestel ik het opnieuw

Reputatie 7
Badge +9

Hi, geen dank! Ik heb 'm zojuist geannuleerd. Nogmaals sorry voor het ongemak. Houd me gerust op de hoogte van je nieuwe bestelling. Ik hoop en ga er vanuit dat deze helemaal goed gaat! 

Reageer