Hoi Xaverri, van harte welkom op de Community! We gaan je helpen zo snel mogelijk weer in Mijn Odido te komen. Wil je je klantnummer aan je profiel toevoegen? Dit kan onder het kopje Klantnummer. Deze ziet er ongeveer zo uit ABC12345. Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? Dan vraag ik een collega van Thuis mee te kijken naar de situatie van je webmail!
@Teresa van Odido Zou jij mee willen kijken?
@Teresa van Odido Zou jij mee willen kijken?
Goedemorgen,
Is hier al een update van? Ik zie dat het topic is gesloten met “beantwoord”.
Bedankt.
Hi Xaverri, ik zie dat Teresa vandaag afwezig is. Ik heb de vraag direct doorgezet naar een andere collega en hij heeft je e-mailadres gewijzigd naar het e-mailadres dat je hier op de Community gebruikt. Hierop zal je nu de verifictiecode ontvangen. Laat je het weten of het is gelukt?
Hi Xaverri, ik zie dat Teresa vandaag afwezig is. Ik heb de vraag direct doorgezet naar een andere collega en hij heeft je e-mailadres gewijzigd naar het e-mailadres dat je hier op de Community gebruikt. Hierop zal je nu de verifictiecode ontvangen. Laat je het weten of het is gelukt?
Hey Marciano, bedankt voor het verder oppakken; het is gelukt! Top :)
Hi Xaverri, geen dank, daar ben ik voor. Superfijn dat het hiermee is gelukt en jij ook bedankt voor de terugkoppeling!