Beantwoord

Verhogen Go bundel

  • 10 March 2024
  • 2 reacties
  • 62 Bekeken

Reputatie 2

Hoi,

Ik heb nog een ouder Go 20Gb abonnement, deze zal nog 1,5 jaar doorlopen. Ik kreeg en berichtje dat ik er 5GB bij ga krijgen komende week. Daarnaast begrijp ik dat mensen met klantvoordeel zelfs een verdubbeling gaan krijgen. Ik heb geen klantvoordeel.

 

Vraag: Is het ondertussen toegestaan om een oud Go abonnement om te zetten naar een nieuw Odido abonnement zónder met de normale regels al te morgen verlengen, en zónder verlenging met toestel aankoop te doen?

 

Als alternatieve optie bedacht ik me dat ik een 2e abonnement kan afsluiten, bijvoorbeeld het 10GB abonnement dat momenteel in de aanbieding is. Als ik het goed begrijp zal dan het volgende gaan gelden:

  • Ik krijg klantvoordeel, dus zowel huidig als nieuwe abonnement krijgen 2,50 euro korting (5 euro totaal)
  • Huidige abonnement gaat van 20GB naar 25GB en dan verdubbeld naar 50GB
  • Nieuw abonnement is 10GB, gaat naar 15GB, en wordt verdubbeld (30GB)

Klopt dit? En zou die verdubbeling ook werken als ik vandaag een abonnement afsluit die waarschijnlijk pa over 1-2 weken daadwerkelijk ingaat?

Wat me niet duidelijk is wat er met eventuele de klantvoordeel-extra-GB gebeurd. Het schijnt dat je met klantvoordeel ook extra GB’s krijgt, blijft dat het geval (en wordt ook die verdubbeld)?

 

Bedankt!

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 11 March 2024, 16:22

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Xandrios, tof dat je in dit geval nog een 'oud’ Go abonnement hebt. Daarom krijg je namelijk dit cadeau! Ik heb direct met je meegekeken en je krijgt inderdaad 5 GB data erbij, zodat je uitkomt op 25 GB. Het is nog steeds niet toegestaan om tussentijds van Go naar een nieuw Hello abonnement te gaan. Voor zover ik weet gaat dit in de toekomst ook niet komen. In dit geval komt dat misschien juist mooi uit, omdat je met een nieuw abonnement niet ditzelfde cadeau krijgt.

Over een 2e abonnement; punt 1 klopt. Punten 2 en 3 kloppen niet. Met een 2e abonnement op jouw adres zal je inderdaad voor beide abonnementen Klantvoordeel (€ 2,50) korting ontvangen. Je ontvangt nu het cadeau van extra data, maar abonnementen en vernieuwingen die vanaf 12 maart ingaan vallen hier buiten. Een nieuw Hello abonnement van 10 GB valt dus ook niet binnen de actie. 

Ik hoop dat je hiermee voldoende duidelijkheid hebt. Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Anders wens ik je alvast een hele fijne avond en alvast veel plezier met je extra data! 😄

Reputatie 7
Badge +9

Hi Xandrios, ik verstuurde mijn bericht iets te snel. Nog een kleine toevoeging/correctie:

Punt 2 is wel correct: Als je er een 2e Hello abonnement bij neemt, dan zal je op je huidige Go abonnement dus inderdaad wel de Klantvoordeel verdubbelaar ontvangen. 

Reageer