Hoi,
Ik heb nog een ouder Go 20Gb abonnement, deze zal nog 1,5 jaar doorlopen. Ik kreeg en berichtje dat ik er 5GB bij ga krijgen komende week. Daarnaast begrijp ik dat mensen met klantvoordeel zelfs een verdubbeling gaan krijgen. Ik heb geen klantvoordeel.
Vraag: Is het ondertussen toegestaan om een oud Go abonnement om te zetten naar een nieuw Odido abonnement zónder met de normale regels al te morgen verlengen, en zónder verlenging met toestel aankoop te doen?
Als alternatieve optie bedacht ik me dat ik een 2e abonnement kan afsluiten, bijvoorbeeld het 10GB abonnement dat momenteel in de aanbieding is. Als ik het goed begrijp zal dan het volgende gaan gelden:
- Ik krijg klantvoordeel, dus zowel huidig als nieuwe abonnement krijgen 2,50 euro korting (5 euro totaal)
- Huidige abonnement gaat van 20GB naar 25GB en dan verdubbeld naar 50GB
- Nieuw abonnement is 10GB, gaat naar 15GB, en wordt verdubbeld (30GB)
Klopt dit? En zou die verdubbeling ook werken als ik vandaag een abonnement afsluit die waarschijnlijk pa over 1-2 weken daadwerkelijk ingaat?
Wat me niet duidelijk is wat er met eventuele de klantvoordeel-extra-GB gebeurd. Het schijnt dat je met klantvoordeel ook extra GB’s krijgt, blijft dat het geval (en wordt ook die verdubbeld)?
Bedankt!