Instabiele verbindingen
Hoe kan het zijn dat vanaf T-Mobile Odido is geworden het mobiele en de internet verbindingen ruk zijn geworden ? Ik heb met T-Mobile nooit geen problemen ondervonden, nu met Odido is het een grote ellende ! Mobile Service valt geregeld weg, internet verbinding is ruk, websites laden niet door, en als hij door laad heel traag ! Daar betaal je dan een hoop geld voor ! Meerdere malen mijn toestel herstart, andere toestellen geprobeerd (ook mijn vorig toestel waar T-Mobile altijd goed op heeft gedraaid). Ik heb een Unlimited Premium abonnement. Gebruik een OnePlus 12 (5g). Ander geprobeerd toestel: mijn vorige toestel OnePlus 8 pro. Mijn vriendin der toestel een OnePlus Nord 4… Verbinding is gewoon slecht, met de speedtest komt naar voren: Ping 66ms, Jitter 6ms, Download 73mbps, Upload 61.6mbps. op 5g ! Hoezo Odido heeft het beste netwerk?? Tot 1000 Mbps ?? Bij lange na niet !! Ik heb nog 7 maanden voor mijn contract afloopt, als de verbindingen niet hersteld worden als voorheen met T-Mobile dan is toch echt na 20 jaar trouwe klant 🙋🏼♂️ ! Een zeer groot frustratie punt ! Meerdere mensen die ik ken met Odido hebben het zelfde probleem (broer, vriendin, collegas, vriendengroep) geven ook allemaal aan om over te stappen naar Vodafone wanneer contract afloopt. €46,44 per maand voor een instabiele verbinding vind ik ook toch net even te duur !