Na jaren klant zijn van T-mobile (inc T-mobile thuis)
Vinden ze me nu opeens niet meer kredietwaardig.
Ik kreeg laatst een berichtje dat ik weer kon verlengen. Helemaal blij natuurlijk want dan kon ik weer een nieuwe telefoon uitkiezen. Tot mijn verbazing gaf t-mobile geen opties meer voor de oneplus toestellen. Erg jammer want ik ben erg fan geworden sinds ik bang Samsung over ben naar oneplus. Gelukkig kon dat wel via mobiel.nl dus geen probleem zo dacht ik.
Dus ik vraag de verlenging aan, krijg ik opeens een mail dat mijn aanvraag afgekeurd is. Sim-only was wel een optie. Dus ik gelijk aan de telefoon hangen met de klantenservice maar die konden mij uiteraard niet helpen want ze mogen niks inzien.
Het punt is, bij deze telefoon is het maandbedrag minder dan ik nu heb, ik heb een bkr check gedaan en daar is niks op te zien, ik heb geen betaalachterstanden en ben meer gaan verdienen. Ik heb dit ook aangegeven bij de klantenservice. Ik moest maar een formulier opsturen (per post want digitaal is blijkbaar niet mogelijk??) En dan wachten op antwoord.
Het mooiste is nog wel dat als het dus niet mijn fout is, maar het is de fout van t-mobile dan krijg ik een code en met die code moet ik dan naar een fysieke winkel om een abbo af te sluiten.
Dus zelfs als het niet mijn fout is wordt ik wel beperkt in mijn mogelijkheden, wat dus ook in houd dat ik dan niet voor de nieuwe oneplus kan gaan.
Dan vraag ik mij af of T-mobile mij überhaupt nog als klant wil als je het zo onnodig moeilijk maakt.