Skip to main content
Beantwoord

Geen betalingskenmerk

• August 12, 2026
  • 5 reacties
  • 59 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst

Ik heb een bedrag overgemaakt naar Odido omdat er nog wat open stond, maar ik heb er per ongeluk geen omschrijving/kenmerk bijgezet. Komt dit goed?

Beste antwoord door Marciano van Odido

Goedemorgen, bedankt voor je DM. Ik heb direct in je account gekeken en ik zie dat de handmatige betaling verrekend is met je eerste betalingstermijn voor deze maand. Hier is namelijk de € 100 al van afgetrokken. Dus dat ziet er goed uit! Is alles verder in orde voor nu? Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik ben er voor je!

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • August 12, 2026

Hallo ​@avp 

Normaal moet je er wel een klantnummer bij zetten zodat ze de betaling kunnen koppelen aan de juiste abonnee, zonder zal dat lastig worden..

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • August 12, 2026

@Waqqas en wat gebeurd er nu met het geld wat ik overgemaakt heb dan? 

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • August 12, 2026

@avp 

Watchr de reactie van een moderator even af.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi avp, van harte welkom op de community. Goed om te lezen dat je je openstaande bedrag hebt betaald. Wat ​@Waqqas zegt klopt inderdaad. Normaal gesproken hebben we het klantnummer in de beschrijving nodig om het aan de juiste factuur/facturen te koppelen. Mocht er maar 1 factuur openstaan dan komt het helemaal goed. Ik kijk graag met je mee of ik de betaling kan zien en of we deze al hebben ontvangen en zo ja, waar de betaling mee is verrekend. Ik heb je een DM gestuurd via Webcare Moderator. Reageer je daar op me? Dan hebben we snel meer duidelijkheid! 😊

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen, bedankt voor je DM. Ik heb direct in je account gekeken en ik zie dat de handmatige betaling verrekend is met je eerste betalingstermijn voor deze maand. Hier is namelijk de € 100 al van afgetrokken. Dus dat ziet er goed uit! Is alles verder in orde voor nu? Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik ben er voor je!