Alle vragen over Mijn Odido bij een Mobiel abonnement.
Recent actief
Hallo allen! Wie weet iemand met raad. Ik probeerde al een tijd mijn mail adres te wijzigen, nu is dit gisteren gelukkig gelukt. Echter, zie ik als ik in log alleen mn mobiele abonnement en is mijn thuis abonnement verdwenen van mijn account. Ik ontvang alle facturen op mn oude mail, maar van dat account zijn de gegevens juist naar mn nieuwe gegaan. Wat ik uiteindelijk verwacht/hoop is dat ik simpelweg op mijn nieuwe mailadres kan inloggen op mijn account en daar mijn mobiele + thuis abonnement in een overzicht heb. Iemand die kan helpen meekijken? PS: mocht het nou zo zijn dat dit komt door de community accounts, dan zou ik daar ook graag 2 accounts van willen verwijderen (dit moet uiteraard telefonisch gebeuren, alleen is het druk ivm de data lek dus dat komt dan later wel)
Ik zou graag mijn Odido account (inclusief Community) willen verwijderen, aangezien ik toch al een tijd geen abonnement meer bij jullie heb, ook gebruik ik het e-mail adres niet meer, dus ik wil alles wat daaraan is gekoppeld opheffen.
Ik ben momenteel in Amerika en kan niet meer inloggen op mijn Odido-account, zowel via internet met SAFARI ,, als via de Odido-app op mijn iPhone. mijn ODIDO account is Prepaid ik heb in januari een nieuwe eSIM laten installeren door Odido in Rotterdam. en werkte alles prima. Kan iemand helpen dit op te lossen?&Wat is het juiste e-mailadres voor de klantenservice van Odido?
Goedemiddag,Op 10 februari heb ik een abonnement afgesloten bij Odido (kenmerk 81308863). Tot op heden kan ik geen gebruik maken van Mijn Odido.Situatie: Bij registratie krijg ik de melding dat mijn e-mailadres al in gebruik is. Klantenservice geeft aan dat er géén account bestaat met dit e-mailadres. Wachtwoord reset levert geen e-mail op (ook niet in spam). Browser wisselen, cookies verwijderen en incognito gebruiken lossen niets op. Ik heb hierover reeds telefonisch contact gehad, maar werd doorverwezen zonder oplossing.Ook per e-mail kreeg ik enkel het antwoord dat er “geen account bestaat” en dat ik er zelf één kan aanmaken,wat dus aantoonbaar niet mogelijk is.Ik word hiermee van kastje naar muur gestuurd terwijl het probleem duidelijk in het systeem zit.Ik wil geen alternatief e-mailadres gebruiken en geen workarounds toepassen.Ik wil dat dit intern technisch wordt onderzocht en handmatig wordt opgelost, zodat ik toegang krijg tot Mijn Odido en mijn abonnement zelf kan behe
Hallo, wie kan mij helpen?Ik heb 2FA ingesteld voor mijn e-mail (2x sms) en daarnaast ook nog eens een extra app met code. Dit ging al jaren goed. Sinds een tijdje krijg ik helemaal geen sms binnen, kon ik helemaal niet meer inloggen op mail, Odido, DigiD etc. en hoef ik de extra app voor code niet te gebruiken. Ik heb het vermoeden dat iemand mijn nummer heeft gekopiëerd, mij pest met opzet of i.i.g. hier iets mee wilt bereiken. Wie kan mij duidelijk uitleggen wat hier aan de hand is? Ik heb geprobeerd om mijn nummer opnieuw in te stellen als 2FA maar het lukt niet. Daarnaast was er bij de 2e sms die ik moet ontvangen op mail een 0 weg uit het 06 nummer. Hoe kan ik uitzoeken of iemand mijn telefoonnummer misbruikt? Ik heb een telefoon van iemand gekregen maar er zit een app op met systeem klonen.. Ik zoek me kapot op internet wat het allemaal betekent. Het lukt me niet op de app te verwijderen. Komt de sms van Odido dan binnen bij een ander? (Ivm een conflict met 2 personen heb ik het
Ik kan mijn klik en klaar abonnement niet koppelen aan mijn account. Ik krijg een melding er gaat iets niet goed, probeer het later nog eens. Een aantal keer geprobeerd en nu heb ik schijnbaar het maximale aantal pogingen gedaan. Gaarne advies Bedankt
Ik probeer zojuist de Odido app te openen en mijn abonnement in te zien, maar dit lukt niet. Hij blijft de melding geven ‘’Dit abonnement is al toegevoegd aan dit of een ander account.’’ Iemand die hiermee kan helpen?
Als ik nu inlog voor Mijn Odido, dan wordt de verificatiecode gestuurd naar een oud 06 nummer. Hoe is dat te veranderen naar een goed 06 nummer?
Hello I was a customer of your telecommunications services for approximately two years.In September 2025, I moved out of the Netherlands. In the same month, I submitted a request via your website to cancel my mobile phone subscription, which had a monthly charge of EUR 20. Despite this cancellation request, the subscription fee continued to be deducted from my bank account in the following months, and this has unfortunately persisted on a monthly basis.In the same month I lost my Odido SIM card, thus I am unable to log into MyOdido to see why my cancellation request was not processed, nor am I able to submit a new request online. I have tried calling your customer services number different times but I wasn’t able to get a call any time.For this reason, I kindly request: The immediate cancellation of my subscription. Unfortunately, since I have lost my SIM card and no longer reside in the Netherlands, I am unable to call you from my Odido number and can only resolve this issue online.Th
Beste, Voor carnaval mijn eSim aan mijn oude telefoon gekoppeld, ging perfect.Nu wil ik de eSim weer op mijn nieuwe telefoon koppelen, maar dit gaat niet.Ik kan in Mijn Odido geen nieuwe eSim aanvragen, ik heb nog steeds de melding staan dat de email is verstuurd en dat ik deze opnieuw kan laten versturen.Echter is dit nog van het installeren van de eSim op de oude telefoon.Het lijkt dus alsof het proces van de vorige eSim niet is afgerond. Kunnen jullie dit vrijgeven en/of een nieuwe eSim laten versturen? Bedankt. Gr.Rens
Mijn Odido 06 nr is blijkbaar al gekoppeld (geweest) aan een account waardoor ik ‘m niet kan koppelen aan mijn account. Kan het nr ontkoppeld worden zodat ik m opnieuw kan koppelen? Het gaat om [06-nummer verwijderd door moderator]. Dank alvast.
I used to have an account 2 years ago. I cannot login with my credentials. If I try and create a new account, it says it already exists with that email.If I try and reset my password I get no email, tried several times and nothing in Spam.I also tried linking my subscription with another email but that also didn't work.Can you reset my account?
Ik heb vandaag mijn tablet ontvangen maar kan het abonnement niet toevoegen. Ik voer het nummer in en de cijfers van mijn bankrekening maar krijg dan de foutmelding 'oeps er ging iets mis'.
Beste medewerker Odido,Ik heb per ongeluk Odido verwijderd uit mijn tweestapsverificatie app. Hierdoor kom ik niet meer in mijn account. Ik heb ook geprobeerd in te loggen via ‘iDin’ om veilig in te loggen maar krijg daarbij ook een foutmelding en de mededeling dat ik contact met jullie moet opnemen.Ik heb meermaals op de Community gelezen dat Odido dan een herstel kan uitvoeren door mijn account te verwijderen. Waarna ik zelf mij weer opnieuw kan aanmelden. Hierbij dan ook het verzoek om mijn account te verwijderen. Hoor graag van jullie zodat ik weer z.s.m. in mijn Odido app kan. Met vriendelijke groeten.
Hallo,Ik heb een Odido-nummer dat momenteel gekoppeld is aan mijn huidige Odido-account.Is het mogelijk om dit nummer over te zetten naar een nieuw Odido-account?Zo ja, hoe verloopt deze procedure?Alvast bedankt.
Bij het koppelen van het aangevraagde mobiele abonnement krijgen wij constant de melding ‘Oeps er is iets misgegaan’ Hierdoor krijgen we (vermoed ik) in de bevestigingsmailtjes niet de abonnementskosten met klantvoordeel. Kan hier naar gekeken worden?Alvast bedankt.
Ik heb een andere manier gevonden om Formule 1 te kijken en wil daarom mijn Viaplay extra verwijderen. Ik kan alleen aanpassen of de extra met punten of met euro's betaald kan worden maar kan deze extra niet opzeggen. De site van Viaplay geeft aan dat ik het via Odido moet kunnen opzeggen.
Waarom krijg ik op geen enkel mailadres van mijn eigen domein een activatiemail voor de community? Zelfs als ik een nieuwe alias aanmaak, komt er niets op binnen. Heb een Gmail account moeten maken om activatiemail te ontvangen…Vreemd...
Hoi,Ik heb 2 abonnementen bij Odido, van mezelf en van m’n zus. Ik had eerst Samen Unlimited met haar maar al een tijdje niet meer, we hebben nu samen 20GB. Ik betaal voor ons beide. Maar af en toe krijgt zij dezelfde SMS van Odido als dat ik krijg, ookal gaat het alleen om mij. Hoe kan dit en is dit oplosbaar? Ik zie op de odido website een optie voor ‘’abonnement ontkoppelen’’. Zou dat helpen?
Zouden jullie mijn accounts wat gekoppeld zijn aan odido.nl inclusief alle gegevens willen verwijderen omdat er geen abbonement meer aangekoppeld is? Ik heb nieuwe abonnementen en mijn nummers kan iik daarom niet inloggen op de app
Hai ik ben in het buitenland en mijn esim werkte niet dus ik heb hem eraf gegooid van de gsm met idee installeer het opnieuw vervolgens in de odido app bij esim stond in behandeling terwijl ik nog niet op nieuwe aanvraag had aangevinkt maar daar hing het ook vast dus ok dacht gooi die app ook eraf en installeer opnieuw maar ja ik kan dus geen sms ontvangen dus ik kan ook niet in de odido app om een esim aan te vragen en nu dan bellen is bijna heen optie? Ik heb geen fysieke simkaart bij me
over een periode van enkele maanden , zodra ik de zin weer had, meerdere malen getracht het mobiel abbo van mijn moeder te koppelen aan het “Mijn Odido” account. Zonder succesDoor tussenkomst van de servicedesk meerdere malen het account verwijderd, opnieuw aangemaakt maar nog steeds geen mogelijkheid om het mobiel abbo te koppelen.Vandaag zou ik terug gebeld worden want het zou zeker gaan lukken, niet dus, nooit meer contact gekregen met de dame die mij zou terug bellen.Slecht! Help!
Hallo, Mijn telefoon is gestolen in het buitenland en mijn oude SIM-kaart is geblokkeerd. Ik heb een nieuwe SIM-kaart ontvangen en ik ben momenteel in Roemenië. Ik heb een abonnement en ik wil graag mijn nieuwe SIM-kaart activeren. Ik kon inloggen op mijn Odido-account met iDIN, maar ik weet niet hoe ik mijn nieuwe SIM-kaart vanaf hier kan activeren. Kunt u mij alstublieft helpen om deze te activeren? Hartelijk dank voor uw hulp! Alex
Ik weet niet welk e-mailadres aan mijn telefoonnummer is gekoppeld. Om toegang te krijgen tot de ODIDO-app, zou iemand mij kunnen helpen dit op te lossen?
Ik heb 3 tel nummers in mijn Odido. In de app kan ik echter alleen de info van mijn hoofdnummer (eerste nummer) bekijken.Bij de andere 2 krijg ik sinds enkele weken alleen dit te zien:In mijn Odido online zie ik wel alles.Hoe kan ik dit fixen? Of is het een bug in de app?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.