Hoi Ringgss, van harte welkom op de community. Tof dat je voor ons hebt gekozen voor je mobiele abonnement. Ik snap volkomen dat je deze ook in Mijn Odido wil koppelen. Deze foutmelding kan enkele oorzaken hebben. Laten we ze samen doorlopen.
- Is het mobiele abonnement al van start gegaan? Zo niet, dan is het abonnement nog niet te koppelen. Pas vanaf de startdatum.
- Probeer je het mobiele abonnement te koppelen aan een Mijn Odido account waar ook al Internet + TV aan gekoppeld staat?
- Zo ja, staan de gegevens op exact dezelfde gegevens als Internet + TV? Voorletters, achternaam, postcode, huisnummer en e-mailadres?
Zet je het 06-nummer in je profiel? Dan kijk ik graag met je mee en en dan heb je binnen no time je abonnementen gekoppeld! 😊
Het abonnement is nog niet ingegaan, dus dat zal de reden zijn. Wel vreemd dat je meteen mailtjes krijgt om een Odido account aan te maken, terwijl het nog niet behoort te werken. En als je dan inlogt op mijn Odido de melding gegeven wordt dat er een abonnement klaar staat met de vraag of je het wilt koppelen. Bedenkelijk 🤔
We waren er helaas al achter dat we niet exact dezelfde gegevens hadden gebruikt als de vaste internet aanvraag waardoor we nu twee mijn Odido accounts moeten aanmaken en ook twee verschillende facturen gaan krijgen. Maar dat is niet anders.
@Marciano van Odido Bedankt voor je reactie, ik neem aan dat het telefoonnummer nu niet meer van toepassing is om in het profiel te zetten.