Skip to main content

Kan tablet abonnement niet koppelen aan Mijn Odido

• February 12, 2026
  • 5 reacties
  • 85 Bekeken

Ik heb vandaag mijn tablet ontvangen maar kan het abonnement niet toevoegen. Ik voer het nummer in en de cijfers van mijn bankrekening maar krijg dan de foutmelding 'oeps er ging iets mis'.

February 13, 2026

Goedemorgen Nicole, wel zo fijn om alles overzichtelijk bij elkaar te hebben staan! Goed dat je al hebt gecheckt of de gegevens overeenkomen, zoals ​@Waqqas aangaf. Het kan tot 24 uur na ontvangst duren voordat je gegevens volledig zijn ingeladen en je het abonnement kunt koppelen. Wil je het nog een keer proberen?

Lukt het niet? Vul dan je profiel aan met je 097-nummer, postcode, huisnummer en geboortedatum. Dan kijk ik inhoudelijk met je mee. Andere communitygebruikers kunnen deze gegevens niet zien. Je vult dit aan via rechtsboven bij ‘Mijn profiel’. Om jouw privacy en veiligheid te waarborgen willen we er zeker van zijn dat jij het bent. In een privébericht heb ik een paar extra vragen gestuurd. Check je inbox en geef je een seintje in dit topic als het is gelukt? Dan kom ik er zo snel mogelijk bij je op terug!

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • February 12, 2026

Hallo ​@Nicolenolte 

Is er al een abonnement gekoppeld in het account? Beide abonnementen moeten op dezelfde naam staan.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • February 12, 2026

Hallo ​@Nicolenolte 

Is er al een abonnement gekoppeld in het account? Beide abonnementen moeten op dezelfde naam staan.

Hi! Ja, er is een internet abonnement van odido op dezelfde naam en adres.

Demy van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Mobiel & Internet + TV
  • February 13, 2026

Goedemorgen Nicole, wel zo fijn om alles overzichtelijk bij elkaar te hebben staan! Goed dat je al hebt gecheckt of de gegevens overeenkomen, zoals ​@Waqqas aangaf. Het kan tot 24 uur na ontvangst duren voordat je gegevens volledig zijn ingeladen en je het abonnement kunt koppelen. Wil je het nog een keer proberen?

Lukt het niet? Vul dan je profiel aan met je 097-nummer, postcode, huisnummer en geboortedatum. Dan kijk ik inhoudelijk met je mee. Andere communitygebruikers kunnen deze gegevens niet zien. Je vult dit aan via rechtsboven bij ‘Mijn profiel’. Om jouw privacy en veiligheid te waarborgen willen we er zeker van zijn dat jij het bent. In een privébericht heb ik een paar extra vragen gestuurd. Check je inbox en geef je een seintje in dit topic als het is gelukt? Dan kom ik er zo snel mogelijk bij je op terug!

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • February 13, 2026

Hi Demy! Ik heb zojuist de gevraagde gegevens in mijn profiel gezet.

Demy van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Mobiel & Internet + TV
  • February 16, 2026

Goedemorgen Nicole, in verband met de recente gebeurtenissen is het niet meer mogelijk om je hier inhoudelijk mee te helpen. Om je met je vraag te helpen, wil ik je vragen om telefonisch contact op te nemen via het nummer 0800-0092 óf via onze Social kanalen, Facebook (https://www.facebook.com/OdidoNederland), Instagram (https://www.instagram.com/odidonederland) of X (https://x.com/odidonederland). Op onze Community kunnen we je enkel algemene informatie geven. Excuses voor het ongemak!

Mocht je contact met ons opnemen via onze social media kanalen, adviseer ik je om een link van dit topic mee te sturen in je bericht. Mijn collega's helpen je dan zo snel mogelijk verder! Laat je mij weten of het gelukt is?