Hallo, wie kan mij helpen?
Ik heb 2FA ingesteld voor mijn e-mail (2x sms) en daarnaast ook nog eens een extra app met code. Dit ging al jaren goed. Sinds een tijdje krijg ik helemaal geen sms binnen, kon ik helemaal niet meer inloggen op mail, Odido, DigiD etc. en hoef ik de extra app voor code niet te gebruiken. Ik heb het vermoeden dat iemand mijn nummer heeft gekopiëerd, mij pest met opzet of i.i.g. hier iets mee wilt bereiken. Wie kan mij duidelijk uitleggen wat hier aan de hand is? Ik heb geprobeerd om mijn nummer opnieuw in te stellen als 2FA maar het lukt niet. Daarnaast was er bij de 2e sms die ik moet ontvangen op mail een 0 weg uit het 06 nummer.
Hoe kan ik uitzoeken of iemand mijn telefoonnummer misbruikt? Ik heb een telefoon van iemand gekregen maar er zit een app op met systeem klonen.. Ik zoek me kapot op internet wat het allemaal betekent. Het lukt me niet op de app te verwijderen. Komt de sms van Odido dan binnen bij een ander?
(Ivm een conflict met 2 personen heb ik het vermoeden dat iemand anders mijn sms binnen krijgt en in mijn toestel mee kan kijken, kan dit kloppen?).
Alvast bedankt.