Skip to main content
Beantwoord

Chaos in mijn account! Mobiel en Thuis apart

• February 27, 2026
  • 4 reacties
  • 104 Bekeken

Hallo allen! Wie weet iemand met raad. Ik probeerde al een tijd mijn mail adres te wijzigen, nu is dit gisteren gelukkig gelukt. Echter, zie ik als ik in log alleen mn mobiele abonnement en is mijn thuis abonnement verdwenen van mijn account. Ik ontvang alle facturen op mn oude mail, maar van dat account zijn de gegevens juist naar mn nieuwe gegaan. 
Wat ik uiteindelijk verwacht/hoop is dat ik simpelweg op mijn nieuwe mailadres kan inloggen op mijn account en daar mijn mobiele + thuis abonnement in een overzicht heb. Iemand die kan helpen meekijken? 

PS: mocht het nou zo zijn dat dit komt door de community accounts, dan zou ik daar ook graag 2 accounts van willen verwijderen (dit moet uiteraard telefonisch gebeuren, alleen is het druk ivm de data lek dus dat komt dan later wel)

Beste antwoord door Waqqas

​@beedledumpling 

Ben je een zakelijke klant? De moderators hier kunnen je via deze weg niet helpen met vragen waarbij er persoonsgegevens nodig zijn. Je kan hiervoor bellen met de klantenservice of een privébericht sturen via Instagram, Facebook of X.

4 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • February 27, 2026

Hallo ​@beedledumpling 

En wat gebeurt er als je het thuis abonnement opnieuw probeert te koppelen?

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • February 27, 2026

Hallo ​@beedledumpling 

En wat gebeurt er als je het thuis abonnement opnieuw probeert te koppelen?

Dat was snel!:) Oke ik moet het denk nog even wat beter uitleggen (mijn fout). Op account A (nog op mijn oude mail) heb ik nog inzicht op alles daar staat alles samen en wil deze overzetten naar mailadres B. Dit lukt dus niet, omdat blijkbaar mijn nieuwe mail op account B staat. Hierop staat alleen mijn telefoon abbonnement en kan geen aanpassingen maken want er staat de ik niet de “contracteigenaar ben”. Dus account B moet als het ware nu verwijderd worden zodat heel account A wat nu vast staat op mail A over kan naar mail B. Is het nog te volgen?

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • Antwoord
  • February 27, 2026

​@beedledumpling 

Ben je een zakelijke klant? De moderators hier kunnen je via deze weg niet helpen met vragen waarbij er persoonsgegevens nodig zijn. Je kan hiervoor bellen met de klantenservice of een privébericht sturen via Instagram, Facebook of X.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • February 27, 2026

​@beedledumpling 

Helaas niet. Ik ga het dan even via de andere wegen proberen op te lossen. Ging ik al vanuit maar dacht misschien lukt het via hier, thanks!