Skip to main content
Beantwoord

Kan mijn Klik en Klaar abbonement niet koppelen aan mijn account

• February 23, 2026
  • 4 reacties
  • 92 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst

Ik kan mijn klik en klaar abonnement niet koppelen aan mijn account. Ik krijg een melding er gaat iets niet goed, probeer het later nog eens. Een aantal keer geprobeerd en nu heb ik schijnbaar het maximale aantal pogingen gedaan.

Gaarne advies

Bedankt

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@etamis 

Heb je toevallig al een abonnement in dat Odido account? Beide abonnementen moeten dan wel op dezelfde naam staan.

Heb je het modem al ontvangen en werkt hij?

4 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • Antwoord
  • February 23, 2026

Hallo ​@etamis 

Heb je toevallig al een abonnement in dat Odido account? Beide abonnementen moeten dan wel op dezelfde naam staan.

Heb je het modem al ontvangen en werkt hij?

• Auteur
  • February 23, 2026

Hallo ​@Waqqas 

Bedankt voor je reactie. Ik heb al een prepaid abbonement. Abonnnement staan allebei op mijn eigen naam. De modem is al een half jaar in gebruik en werkt. 

• Auteur
  • February 23, 2026

Zie net dat het adres van mijn prepaid nog op mijn oude adres staat. Zou dat ook voor problemen zorgen? Ik ga het iig gelijk even aanpassen...

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Etamis, tof dat je zowel Klik&Klaar Internet als Prepaid bij ons hebt. Wat ​@Waqqas zegt klopt helemaal. Voorletters, tussenvoegsels, achternaam, geboortedatum en adres moeten exact overeenkomen om beide abonnementen in 1 Mijn Odido account te koppelen. Goed dat je hebt gezien dat het adres verouderd is. Laat je het ons weten of het is gelukt met je adreswijziging en het koppelen? 😊