Skip to main content

Inloggen lukt niet via website

• March 4, 2026
  • 6 reacties
  • 161 Bekeken

Ik probeer met mijn emailadres in te loggen in mijn Odido account op de website. Ik krijg steeds een foutmelding. Ook een nieuw wachtwoord aanvragen lukt niet. Wat nu? Het emailadres klopt, helaas wel onderdeel van de hack..

March 4, 2026

Hoi Sanne, ik snap volkomen dat je wil inloggen op Mijn Odido. Probeer je dit vanuit Nederland of vanuit het buitenland? En welke foutmelding ontvang je precies? Of ontvang je geen verificatiesms? Ik hoor het graag van je en dan denk ik graag met je mee!

6 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Sanne, ik snap volkomen dat je wil inloggen op Mijn Odido. Probeer je dit vanuit Nederland of vanuit het buitenland? En welke foutmelding ontvang je precies? Of ontvang je geen verificatiesms? Ik hoor het graag van je en dan denk ik graag met je mee!

• heeft eerste post geplaatst
  • March 4, 2026

Ik probeer met mijn emailadres in te loggen in mijn Odido account op de website. Ik krijg steeds een foutmelding. Ook een nieuw wachtwoord aanvragen lukt niet. Wat nu? Het emailadres klopt, helaas wel onderdeel van de hack..

Hoi, hier hetzelfde probleem dus ik volg graag.

• Auteur
  • is een Master Poster
  • March 4, 2026

Het is inmiddels wel gelukt om in te loggen.
De foutmelding kwam nadat ik mijn wachtwoord wilde resetten, en er stond: ‘er gaat iets mis’

Demy van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Mobiel & Internet + TV
  • March 5, 2026

Hoi Sanne, fijn dat het inmiddels is gelukt! ​@Wendymdd, zou jij het opnieuw willen proberen en de vragen/uitkomst met ons willen delen? Ik zit voor je klaar!

toetsie
  • is een legendarische user
  • March 5, 2026

Het werkt hier ook weer.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Superfijn om te horen ​@toetsie en bedankt voor het laten weten!