Alle vragen over Mijn Odido bij een Mobiel abonnement.
Recent actief
Beetje hetzelfde als veelen hier ahaha. Ik heb gisteren mijn openstaande bedrag betaald, maar de blokkade is er nog niet af. Ideal betaald gelijk na het gesprek vanochted. En bevestiging gekregen met email. Telefoon uitgezet enz.
Sinds ik geen SMS meer ontvang maar alleen een email bij de tweestaps verificatie wil ik de authenticator gebruiken op mijn telefoon. Ik heb de app, maar hoe krijg ik Odido daar? Graag in Jip en Janneke taal uitleg.🤔Alvast bedankt.
Ik heb een mobiel abonnement. Voor dat abonnement wil ik sms’en naar buitenlandse nummers blokkeren.Er is een optie om bellen naar internationale nummers te blokkeren, evenals bellen, gebeld worden en sms versturen in het buitenland. Maar geen optie voor sms’en naar internationale nummers.Hoe doe ik dat?
Vorige week begon mijn huidige Simkaart wat kuren te vertonen, daarom besloot ik een vervangende aan te schaffen. De Simkaart kreeg ik vandaag binnen echter kom ik niet door de activatie heen. Telkens wanneer ik bij de iDIN verificatie kom opent hij mijn bank, vraagt hij om de gegevens te controleren, dit doe ik vervolgens probeert hij me door te verwijzen terug naar Odido maar dan kom ik weer bij mijn Home Screen. De Sim is ook nog steeds niet geactiveerd. Doe ik iets fout? Moet ik mijn oude Sim eerst blokkeren? Of werkt iDIN gewoon niet goed? Heb verschillende browsers geprobeerd maar het maakt geen verschil.
Graag mijn nummer ontkoppelen van mijn acount zodat ik deze weer kan koppelen
De activatielink die ik heb ontvangen (https://www.odido.nl/esim?ticket=...) weigert de Odido app te openen op mijn iPhone. In plaats daarvan word ik in Safari constant omgeleid naar de algemene webpagina: /hulp-bij-link. De meegeleverde QR-code biedt ook geen uitkomst, deze verwijst simpelweg naar diezelfde haperende weblink. Als ik exact dezelfde link uitvoer op een Android-telefoon, wordt de Odido app wél direct geopend. Wat ik al heb geprobeerd (zonder succes):• De Odido app volledig verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.• Safari geschiedenis/websitedata gewist.• Link op andere manieren geprobeerd te openen (lang indrukken / via Apple Notities).• Andere browsers geprobeerd. Ik zou niet weten wat ik nog moet doen om de esim actief te krijgen op mijn iPhone.
Ben momenteel voor langere tijd in buitenland.Ben daar mijn oude telefoon kwijt geraakt. Heb een nieuwe gekocht en wil nu esim erop activeren.Website geeft aan ga naar de app om een QR/code op te vragen, maar de app werkt in buitenland niet op WIFI. Als ik app start schakelt hij over naar een soort website versie waar ik niet verder kom.Kan natuurlijk niet op netwerk, omdat ik eerst moet activeren en daar dus een code voor nodig heb.Waar ik ben is het bijna niet te doen om te bellen naar de klantenservice.Hoe kan ik aan e-sim QR code komen? Zodat ik ook app gewoon kan gebruiken.
Hi!ik zie dat het een veel voorkomend probleem is: ik kan mijn bestaande mobiele abonnement niet toevoegen aan mijn Odido account.Ik heb 2 mobiele nummers:1. 06…..5592. 06…..891Voor de eerste nummer heb ik een login, maar als ik de tweede abonnement probeer toe te voegen krijg ik een foutmelding: Er ging iets fout. Probeer het later nog een keer.Kan iemand mij helpen?
Ik heb al meerdere keren geprobeerd om via MijnOdido het wachtwoord voor mijn mobiele telefoon te wijzigen. Het gaat mis op het moment dat ik klik op “opslaan” van het gewijzigde wachtwoord. Ik krijg dan de foutmelding dat het ww onjuist is en dat het ww hoofdlettergevoelig is. Dit is natuurlijk vreemd omdat het ww aan de eisen voldoet. Ik heb hier inmiddels enkele keren telefonisch kontakt over gehad met de helpdesk, maar dit heeft niet geleid tot de oplossing. Op advies het account al eens verwijderd en opnieuw aangemaakt, maar dat hielp niet.Weet iemand de echte oplossing?
Hoi,ik wil graag mijn 2 factor authenticator opnieuw instellen via jullie site.Ik zit zowel zakelijk als prive bij jullie. Voor het zakelijke nummer XXX zou ik het opnieuw willen instellen. Maar ik kan nergens reset links o.i.d. vinden op jullie site.mvgr,Sjors van Herk[06-nummer verwijderd door moderator. Plaats geen persoonlijke gegevens openbaar]
Na het invoeren van juist emailadres en wachtwoord, blijft het ontvangen van een sms met pincode uit waardoor ik mijn gegevens niet kan inzien.
Ik hoop dat iemand hier met mij mee kan kijken, want ik loop al een tijdje vast.Sinds eind januari verblijf ik in het buitenland (buiten Europa) en ik blijf hier tot ongeveer eind april. In deze periode gebruik ik mijn Odido-abonnement niet, maar de kosten lopen wel gewoon door. Daarom probeer ik mijn abonnement al meerdere keren te wijzigen naar het goedkoopste mogelijke abonnement met nummerbehoud.Helaas lukt dit nergens:In de Odido app is mijn abonnement ineens niet meer zichtbaar. Via de website kan ik niet inloggen. Als ik mijn abonnement probeer te koppelen krijg ik foutmeldingen. Regelmatig krijg ik ook de melding dat de website tijdelijk niet beschikbaar is door drukte.Ik heb ook geprobeerd contact op te nemen via de chat, maar daar word ik alleen doorverwezen naar bellen. Omdat ik in het buitenland zit kan ik helaas niet bellen, waardoor ik eigenlijk nergens verder kom.Heeft iemand hier misschien een oplossing of kan een moderator met mij meekijken?
Kan mijn 30GB databundel niet meer gebruiken omdat deze leeg zou zijn ondanks dat ik nog maar 1,5GB verbruikt heb. Dit beide volgens de Odido app. Helpdesk contact is zeer frustrerend, moet meerdere keren zelfde uitleggen en meerdere keren in de wacht en zogenaamd onmogelijk voor hen mijn verbruik tot nu te zien. Uiteindelijk bevestigen ze dat mijn verbruik deze maand tot nu toe zo’n 1,5 GB is (volgens deze medewerker is dit te zien in het Hades systeem) maar geeft ze aan niets voor me te kunnen doen tot een “hogere afdeling” er naar gekeken heeft. Wanneer het opgelost wordt is onduidelijk. Odido blijft hier dus in gebreke en levert niet de dienst waar ik voor betaal, echt belachelijk dat er niet tijdelijk een data bundel voor me aan wordt gezet. Ik moet het doen met lage snelheid internet en afwachten. Onkundig en onbehulpzaam personeel en absurd dat het zo complex is basale informatie op te zoeken!
Zouden jullie mijn community account willen verwijderen? Ik verwacht er niet veel gebruik van te maken.Alvast bedankt!P.S. Gelieve mij niet te taggen ivm gebruikersnaam die word weergeven 😅
Mijn telefoonabonnement viel altijd onder het account van mijn ouders. Inmiddels heb ik dat abonnement beëindigd en op eigen naam een nieuw abonnement afgesloten met nummerbehoud. Ik krijg het echter niet voor elkaar om mijn telefoonnummer te koppelen aan mijn account en kan dus al een paar maanden niks aan info in zien of wijzigen. In mijn huidige account krijg ik een foutmelding en als ik een nieuw account aanmaak zegt tie dat mijn telefoonnummer al aan een ander account gekoppeld is. Hoe kan ik dit oplossen?
Hi,mijn e-mail adres staat nog gekoppeld aan mijn oude abbonement.nu kan ik mijn nieuw abbonement niet inzien want er wordt continue een code naar mijn oude 06 nummer gestuurd.hoe kan ik mijn nieuwe abbonement toevoegen?
Wat is er weer aan de hand met dat pokke Odido? Ik probeer de hele dag al in te loggen en krijg geen enkele sms. Nou ja, er kwam er eentje binnen. Inlogpoging om 14:00 uur, sms pas om 15:24 uur binnen. 🤣 Dit slaat nergens op!
Al wekenlang probeer ik Odido te bereiken. Via inloggen op mijn Odido lukt niet: steeds foutmeldingen. Telefoon lukt niet, bandje start steeds opnieuw. Ondertussen problemen met factuur gekregen omdat ik geen contact krijg. Wat een zooitje zeg!
Ik ontvang geen sms met code voor de tweestapsverificatie. Ik kreeg een bericht dat ik bijna door mijn (unlimited) bundel ben. Er staat altijd dat de internet snelheid wordt verlaagd na x gb gebruik maar in de praktijk is het niet verlaagd maar is er dan helemaal geen internet meer. Ik heb thuis geen internet dus dan heb ik niets meer. hoe kan ik mijn bundel activeren (zonder code)?
Mijn ODIDO app herkent mij wel, zegt braaf mijn naam, maar vervolgens zie ik niets, behalve dat alles leeg is en ik zou geen abonnement hebben. Ik moet data aanvragen. Ik heb gewoon een vast abonnement . Bij mijn partner precies hetzelfde verhaal. Ik zou graag van jullie bericht krijgen waarom dit is. Mijn telefoon werkt gewoon maar ik zie dus niet wat ik verbruik.
Hi Tommie and Odido Team! I’ve recently ordered Internet + TV but I can’t add it to MyOdido account. I’ve filled all the information on my profile. I’d like also to add my kid prepaid, but I can’t. Seems the system is mixing my current order with a very old T-Mobile Internet subscription I had on my previous home. This is when I try to add my Internet+TV subscription: and this is when I try to add my kid’s prepaid.(I’ve added my kid’s number on the field for mods in my profile)Thanks!
Ik probeer met mijn emailadres in te loggen in mijn Odido account op de website. Ik krijg steeds een foutmelding. Ook een nieuw wachtwoord aanvragen lukt niet. Wat nu? Het emailadres klopt, helaas wel onderdeel van de hack..
Ben al de hele ochtend bezig om in te loggen wat niet lukt omdat er geen sms komt met een 2fa code. Ook al met jullie niet zo slimme chat gesproken. Ik zou binnen 5 minuten teruggebeld worden. Dat is nu ook al meer dan een uur geleden. Dit is zo waardeloos. Telefonisch sta je ook heeeeel lang in de wacht. Ik moet gewoon iets simpels als een bankrekening aanpassen. HELP!!!!!
Beste Community Sinds ik mijn wachtwoord hebt veranderd lukt het met mij niet meer om op mijn odido account inteloggen tweestapsverificatie code komt gewoon niet binnen via sms. de heledag al geprobeerd en tot op het heden geen succes.wie o wie van odido of member kan me helpen? (ergens storing?) Gegroet Diddy
Ik wil graag de F-secure app op mijn Mac book (intel, macOS Moneterey) installeren welke door Odido is aangeboden. Ik download de Mac installer via activatie link. Het bestand is een .mpkg, wanneer ik deze open op mijn mac, krijg ik de melding dat bewerking niet kan worden voltooid (geopend), leeg installatie venster, er gebeurt niets.ondertussen alles geprobeerd:terminal, via F-secure inloggen, opnieuw aanvragen/ inloggen, handmatig uitpakken etc. Volgens mij is dit een oude Installer en werkt deze niet op Monterey.Hoe kom ik aan een werkende Installer voor MacOS Monterey?Heeft iemand of is er ergens een nieuwe download link of directe .dmg/.pkg installer?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.